Achizitie publica - Service simulatoare: simulator pentru misiuni complete de navigatie, simulator compartiment masina, simulator pentru operare marfuri lichide in vrac
Detaliu pentru invitatia numarul 328273
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328273/29.05.2012
Denumire contract: Service simulatoare: simulator pentru misiuni complete de navigatie, simulator compartiment masina, simulator pentru operare marfuri lichide in vrac
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentrul Roman pentru Pregatirea si Perfectionarea Personalului din Transporturi NavaleCod fiscal: 15566688, Adresa: Str. Pescarilor nr. 69 A, Constanta, Telefon: 0241639595, Fax: 0241631415
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se depun in format electronic in SEAP: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Service simulatoare: simulator pentru misiuni complete de navigatie, simulator compartiment masina, simulator pentru operare marfuri lichide in vrac
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Service simulatoare: Simulator pentru misiuni complete de navigatie si Simulator compartiment masina
II.1.6) CPV: 72611000-6 - Servicii de asistenta tehnica informatica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 381, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: Lot 1:3400 RON sau echivalentul in Euro la cursul de schimb al B.N.R. din data platiiLot 2:3000 RON sau echivalentul in Euro la cursul de schimb al B.N.R. din data platiiLot 3:1220 RON sau echivalentul in Euro la cursul de schimb al B.N.R. din data platiiPerioada de valabilitate: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Forma de constituire: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul CERONAV(in RON: RO84 TREZ 2315 025X XX00 0540 Trezoreria mun. Constanta, in EURO: RO58 BRDE 140SV04853511400 BRD - Groupe Societe Generale Constanta);In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul Anexa 6.Dovada constituirii garantiei de participare se transmite in SEAP sub forma scanata.In cazul in care garantia de participare este constituita sub forma unui instrument de garantare, aceasta va fi depusa si in original la sediul autoritatii contractante, pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor indicata in invitatia de participare publicata in SEAP.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora limita de depunere a ofertelor atrage respingerea ofertei.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 ? Formularul Anexa 2aDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 ? Formularul Anexa 2bCertificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie lizibila cu mentiunea ?conforma cu originalul?.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (inclusiv pentru toate punctele de lucru) din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie lizibila cu mentiunea ? conforma cu originalul?.Certificatul de participare la licitatii cu oferta independent ? Formularul Anexa 2dDeclaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 - Formularul Anexa 2cPersoanele cu functie de decizie din cadrul CERONAV in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Director General: Dorel Popa- Director Logistica: Aleus Petrache- Contabil Sef: Nicoleta Bunea- Sef birou juridic: Eugen Radu- Sef serviciu navigatie maritima: Mihai Andrei- Sef serviciu instruire compartiment masini: Camelia Tataru- Sef serviciu nave transport produse lichide in vrac: Gabriel Lipan- Sef serviciu tehnic: Vasile Pipirigeanu- Sef birou achizitii: Cornelia Nistor- Membrii comisiei de evaluare: Nistor Cornelia, Mihai Andrei, Dan Potrocea, Teodor Popa, Burghiu Daniel. Membri de rezerva: Vasile Pipirigeanu, Cristian Gabriela.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 precum si in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.?Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? va fi depusa atat de catre subcontractant, cat si de catre tertul sustinator.Persoanele juridice straine vor prezenta documente considerate edificatoare din punctul de vedere al incadrarii in situatiile prevazute la art 180 si 181 din O.U.G. nr.34/ 2006, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este rezident, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva, din care sa reiasa obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codurile CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata (in cazul in care acesta a prezentat doar copie conform cu originalul in documentele de calificare), pentru verificarea conformitatii cu documentul depus la oferta. Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, cu obiect de activitate in domeniul care face obiectul contractului in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraOfertantii vor completa si depune declaratia privind lista principalelor prestari de servicii similare din ultimii 3 ani.Ofertantii vor prezenta cel putin un contract (sau parti relevante dincontract), din care sa rezulte ca in ultimii 3 ani, a prestat servicii similare cu cele supuse achizitiei cu valoarea de 170.000 lei (pentru lotul 1), 150.000 lei (pentru lotul 2), respectiv 61.000 lei (pentru lotul 3). Cerinta se considera a fi indeplinita prin cumularea a cel mult 3 (trei) contracte, pentru fiecare lot in parte.Valorile vor fi exprimate in lei. Pentru echivalenta din alte valute se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Ofertantii vor prezenta cel putin o recomandare din partea beneficiarilor/ clientilor. Recomandarea nu trebuie sa fie emisa in mod special pentru CERONAV Constanta., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii. Cerinta minima: o echipa formata din minim doua persoane calificate in vederea asigurarii service-ului simulatoarelor, pentru realizarea asistentei pe toata perioada de functionare a simulatoarelor, zilnic, in timpul programului de lucru (orele 8.00-16.00)Pentru membrii din echipa se vor prezenta copii dupa actele de calificare/specializare semnate si stampilate de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul? si CV-urisemnate de titular., Lot 1 - Ofertantul va prezenta documente care sa dovedeasca faptul ca are capacitatea tehnica si profesionala pentru servicii de service a simulatorului naval (pentru toate produsele software ale acestuia, NTPRO, TGS, NAVI-Sailor, NAVI-Harbour, etc.).Lot 2 - Ofertantul va prezenta documente care sa dovedeasca faptul ca are capacitatea tehnica si profesionala pentru servicii de service a simulatorului compartiment masina (pentru toate produsele software ale acestuia).Lot 3 - Ofertantul va prezenta acte care sa dovedeasca faptul ca are capacitatea tehnica si profesionala pentru servicii de service a simulatorului LCHS (pentru toate produsele software ale acestuia, model LCC LCHS 4000, model LPG/LEG LCHS 4000, model LNG LCHS 4000, model LCH LCHS 5000).Deasemenea, pentru cele trei loturi, ofertantul va prezenta documente din care sa rezulte inclusiv instalarea de software asupra simulatorului la beneficiar. Certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertanti, respectivSR EN ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP (www.e-licitatie-ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana, Engleza
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2012 12:22