Achizitie publica - Service sisteme de alarmare contra efractiei si incendului - cod CPV:79711000-1 Lot 1 b)Servicii de asistenta tehnica pentru sistemul de detectie si semnalizare incendiu aferent blocurilor energetice 3;5;6. ? - cod CPV:79710000 Lot 2 .
Detaliu pentru invitatia numarul 346567
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346567/14.05.2013
Denumire contract: Service sisteme de alarmare contra efractiei si incendului - cod CPV: 79711000-1Lot 1b)Servicii de asistenta tehnica pentru sistemul de detectie si semnalizare incendiu aferent blocurilor energetice 3;5;6. ?-codCPV: 79710000Lot 2 .
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, Targu Jiu, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA ENERGETICIANULUI NR 25, Rovinari, Romania, cod postal: 215400, telefon: +40 0253372556-6305, fax: +40 0253372590, persoana de contact: REGISTRATURA UNITATII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SUCURSALA ELECTROCENTRALE ROVINARI, STRADA ENERGETICIANULUI NR 25
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Service sisteme de alarmare contra efractiei si incendului - cod CPV: 79711000-1Lot 1b)Servicii de asistenta tehnica pentru sistemul de detectie si semnalizare incendiu aferent blocurilor energetice 3;5;6. ?-codCPV: 79710000Lot 2 .
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SE Rovinari detine un numar de 25 de sisteme de alarmare contra efractiei siincendiului si fiecare centrala cuprinde atat senzori antiincendiu cat si antiefractie . Mentinerea in stare de functionare a acestor sisteme impune achizitia Serviciului de prestare a service-ul de intretinere al acestora pentru Lot 1 .Avand in vedere caSE Rovinari are in folosinta sistemul de detectie si semnalizare incendiu la blocurile energetice nr. 4, 5 , 6 ce sunt dotate cu detectoare cu camera de ionizare tip APPOLO 60 si XP95 iar acestea sunt echipate cu material radioactiv ( Americiu 241 ) trebuie asigurate Servicii de asistenta tehnica pentru sistemul de detectie si semnalizare incendiu ( in cazul Lot 2)de catre o unitate autorizata de catre CNCAN .Valoarea estimata a contractului fara TVApana la 31.12.2013 este de :20.635 lei Lot1 si 49.016 lei Lot 2 .Contract de prestare .Durata contractului :8 luni ( 01.05.2013- 31.12.2013 )Valoarea estimata fara TVA pentru 8luni( 01.05.2013- 31.12.2013 ) este de :20.635 lei Lot1 si 49.016 lei Lot 2 . Valoare totala 69.651 lei.
II.1.6) CPV: 50413200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 69, 651 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de: 400 lei ? Lot 1, 950 lei- Lot2.Garantia de participare se va constitui in lei, sau valuta, iar echivalenta leu/valuta se va stabili pentru un curs lei/valuta cu cinci zile inainte de datalimita stabilita pentru depunerea ofertelor.Perioada de valabilitate: minim90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;Constituita prin: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante, in original, cu valabilitate de 90 zile;b) virament bancar depus in contul autoritatii contractante (cont IBAN RO18RZBR0000060014677139, deschis la RaiffeisenTg-Jiu).c)Exceptie: garantia de participare se poate constituicu ordin de plata saufila CEC, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca emitenta sau prin depunerea unei sume in numerar la , caseria unitatii, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.In cazul constituirii prin instrument de garantare, ofertantul va solicita bancii sau societatii de asigurari emitente a insera in mod expres situatiile prevazute la art.87 din HG 925/2006.Daca instrumentul de garantare nu respecta aceste cerinte oferta depusa va fi respinsa fiind incidente prevederile art33, alin.3, pct b, din HG 925/2006.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare se va restitui in conformitate cuprevederile art. 88 din HG 925/2006, din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana ca fi prezentata in original si insotita de traducerea autorizata in limba romana.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Ofertantii IMM beneficiaza de reducere 50%, daca depun documente conform Legii 346/2004.
Garantie de buna executie
Garantia de Buna Executie = 10 % din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire a GBE, conform HG 925/2006 in vigoare, art.90 si Ordinul 1045/2011. Garantia de buna executie se va restitui conform H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta completare Formular 12E (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular 12D se va completa si decatre subcontractant/asociat (inclusiv pentru tertul sustinator)Persoanele care detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: -Director SE Rovinari ?Pisc Ion-Director Economic ?Vilceanu Mirela-Director Tehnic-Teodorescu Raducu-Director Achizitii ? Chirca Delia-Director Adj. Productie-Chirca Iosif-Persoanele care semneaza/aproba documentele emise in legatura cu sau pentru procedura de achizitie -Filimon Dumitrescu, Pasareanu Flavia, Bujor Cristina, Ciurel Nicoleta, Mihai Emil, Teiu Sorin, Pupazan Adela, Gheorghe Ion , Bratuianu Preda , Burtea Iulian, Dobre Radu.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completare Formular A (inclusiv pentru tertul sustinator)Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare completare Formular B (inclusiv pentru tertul sustinator va face referire doar la literele a), c1 ) si d))Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.5.. Documente care demonstreaza indeplinirea obligatiilor exigibile de plataSe vor prezenta ca documente edificatoare: 1. Pentru Persoane Juridice Romanea) Certificat de Atestare Fiscala privind impozitele si taxele catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat si a pensiei suplimentare, emis de Directia Generala a Finantelor publice (pentru persoane fizice/juridice romane), in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata ;b) Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, eliberate de Primaria in raza careia se afla sediul societatii, in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata.2. Pentru Persoane Juridice StraineDeclaratie pe propria raspundere, pentru persoanele juridice straine, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatele mentionate anterior.Prin certificatele mentionate la punctele a) si b) ofertantul trebuie sa faca dovadaca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Note :1. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traduceri autorizate in limba romana2. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta aare dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie ?conforma cu originalul?.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor .Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in copie conform cu originalul2. Declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii. Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute. ( daca este cazul)3.Autorizatii necesare pentru prestarea serviciului: -cerinta valabila pentru LOT 1 si LOT 2: Autorizareemisa de catre CNSIPC ( Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila ) in conformitate cu Legea 307/2006 si Ordinul 87/2010 al Ministerului Administratiei si Internelor , care da dreptul operatorului economic ofertant sa presteze servicii in domeniul apararii impotriva incendului .Ofertantul trebuie sa faca dovada ca este autorizat pentru efectuareaoperatiilor solicitate in caietul de sarcini aferent lotului pentru care prezinta oferta.-cerinta valabila numai pentru LOT 2: Autorizare emisa in favoarea operatorului economic de catre CNCAN ( ComisiaNationala pentru Controlul Activitatilor Nucleare ) in conformitate cu Legea 111/1996 si Ordinul 144/2004 al CNCAN, avand in vedere cadetectoarele care fac obiectul prestarii serviciului sunt echipate cu material radioactiv.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca este autorizat pentru efectuareaoperatiilor solicitate in caietul de sarcini nr .534/TH/14.02.2013.Documentele vor fivalabile si prezentate in copii lizibile, ?conform cu originalul?.Note :1) - In cazul asocierii / subcontractarii cerinta este considerata indeplinita daca fiecare asociat/ subcontractant este autorizat pentru efectuareaoperatiilor aferente partii din contract pe care o executa.2) Tertul sustinator nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, un operator economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa tranferabila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie in valoare de minim: - 40.000, 00 lei ?pentru Lotul nr. 1 ;
- 90.000, 00 lei ? pentru Lotulnr. 2 ;Cursul leu/euro avut in vedere pentru calculul echivalentei: 2010:1euro = 4, 2099 lei2011:1euro = 4, 2379 lei2012:1euro = 4, 4560 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1. Formular nr. 4Informatii privind experienta similara: .Lista principalelor servicii prestate inultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre reprezentantul legal al beneficiarului sau de catre imputernicitul acestuia care sa confirme prestarea serviciului(lor).Cerinta minima: Lista va cuprinde minim unul, dar nu mai mult de trei contracte care sa confirme ca ofertantul a prestat si dus la bun sfarsit in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) servicii similare cu serviciile solicitate in caietul de sarcini aferent lotului pentru care prezinta oferta si a caror valoare cumulata sa fie de minim: - pentru lotul 1=20.000 lei.- pentru lotul 2= 45.000 lei.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective , operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic .Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE, pentru fiecare an, Cerinta nr. 2.Declaratie referitoare la personalul tehnic de care dispune sau al carui angajament de participare l-a obtinut , in vederea prestarii serviciului, in care sa se precizeze persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii, insotita de documente care demonstreaza informatiile prezentate in declaratie ., Cerinta nr. 3.Declaratie referitoarelautilaje, instalatiile, mijlocele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului insotita de documente care atesta detinerea utilajelor , instalatiilor, echipamentelor tehnice necesare pentru realizarea contractului ., Cerinta nr.4.Informatii privind subcontractantii (daca este cazul) - In cazul subcontractarii unor parti din contract, ofertantul trebuie sa prezinte urmatoarele: - Formularul nr. 12 G si tabelul/anexa acestuia - Declaratie privind subcontractantul / subcontractantii, partea/partile din contract pe care acesta / acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora.;
- Formular AS - ?Acord de subcontractare?, incheiat intre ofertant si subcontractant;
- Informatii cu privire la resursele umane si tehnice, inclusiv certificatele, atestatele, autorizatiile solicitate in fisa de date, pentru partea de implicare a subcontractantului / lor.Note: (1) In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica., Cerinta nr.5.Formular AAInformatii privind asocierea (daca este cazul): In cazul asocierii, ofertantul trebuie sa prezinte urmatoarele: - Formular AA - ?Acordul de asociere?, (in original sau copie legalizata, in limba romana sau traducere autorizata)- Formular Anexa la Formular AA - ?Imputernicire pentru reprezentare la procedura?, (in original sau copie legalizata, in limba romana sau traducere autorizata)Note: In cazul asocierii se va respecta art. 44 din OUG 34/2006.Ofertele depuse de operatori economici care sunt parteneri intr-o asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul asocierii precum si partea de contract indeplinita de fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv resursele tehnice si umane ( certificate / atestate / autorizatii solicitate in fisa de date, pentru partea de implicare a respectivului asociat); b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii;c) Unul din membrii asocierii trebuie numit ca partener conducator (Lider de asociatie) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte; d) Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se stipuleze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor si ca realizarea contractului.e) Toti partenerii din cadrul asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului;f) Structura sau constituirea asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a Autoritatii Contractante si numai in situatii exceptionale. Noua asociere trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cea initiala.In cazul asocierii documentele solicitate a fi prezentate prin fisa de date a achizitiei, vor fi prezentate de fiecare operator economic din cadrul asociatiei.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind capacitatea economico-financiara si tehnica si/sau profesionala pot fi indeplinite prin cumul.In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, asocierea va fi legalizata, iar actul incheiat va fi prezentat autoritatii contractante. Contractul de asociere trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se va constitui ca anexa la contractul de achizitie publica. Cerinta nr.1. CertificareaSistemului calitatiiin conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 editia 2008, sau echivalent.Se vor prezenta document(ele) emis(e) de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate care confirma ca ofertantul are certificat un sistem de management al calitatii pentru domeniul de activitate din sfera domeniului activitatilor aferente obiectului contractuluiDocumentele emise in alta limba decat limba romana se vor prezenta in copie insotite de traduceri autorizate in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.05.2013 07:23