Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - service stingatoare de incendiu


Detaliu pentru invitatia numarul 320347
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA
Numar invitatie: 320347/17.02.2012
Denumire contract: service stingatoare de incendiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVACod fiscal: R16299139, Adresa: CALEA UNIRII NR. 147, Craiova, Telefon: 0351403342, Fax: 0251594837
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Bariera Valcii nr. 195, Craiova, Romania, cod postal: 200716, telefon: +40 0251596555, fax: +40 0251599495, persoana de contact: Registratura - d-na. Adriana Ganea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.E. Craiova II, Craiova str. Bariera Valcii nr.195, cod 200716, jud Dolj, etaj 2, la sala de Sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: service stingatoare de incendiu
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Service stingatoare de incendiu si furnizare piese de schimb pentru stingatoare de incendiu.
II.1.6) CPV: 50413200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 660 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 76.60 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari(formular 10), care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Nota: Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau- neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.b) Ordin de plata confirmata de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.Cont RO22RNCB0139018027200001, BCR Sucursala Patria Craiova
Garantie de buna executie
Gar. de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire: a) instrum. de gar. (formular 11), care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada convenita a contractului. Nota: Gar. trebuie sa fie irevoc. Instrum. de gar. trebuie sa prevada daca plata gar. se va executa conditionat sau neconditionat. b) prin retineri succesive. In acest caz contractantul are oblig. de a deschide la unit. Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autorit. contract. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autorit. contract. urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind eligibilitatea - Cerinta obligatorie: Formularul 12A;2)Declaratie privind neincadrarea inprevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Cerinta obligatorie: Formularul 12B;3)Certificat de participare cu oferta independenta - Cerinta obligatorie: Formularul 1;4)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 dinOrdonan?a de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Cerinta obligatorie: Formularul 2;Nota: Persoane cu functii de decizie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii in cadrul Sucursalei Electrocentrale Craiova II: Constantin HOANCA - Director; Mihai BOBOS - Director Adjunct Exploatare; Constantin BUDOACE - Contabil Sef. Persoane juridice/fizice romane: Cerinta obligatorie: Prezentare certificat constatator, eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codulCAEN din certificatul constatator.PENTRU OFERTANTUL CLASAT PE PRIMUL LOC in urma stabilirii clasamentului final: inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata, DACA IN CADRUL OFERTEI ACESTA A FOST PREZENTAT IN COPIE CONFORM CU ORIGINALUL.Persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie: prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional; Documentele sunt acceptate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara: se va prezenta formularul "Informatii genereale"
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea cel putin a unui proces verbal de receptie/documnet constatator care sa confirme prestarea de servicii similare cu valoare de cel putin 1915.00 lei, emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar., Autorizare de la Centrul National pentru Securitate de Incendiu si Protectie Civila, conform OMI 252/2007(inclusiv personalul angajat care presteaza acest tip de servicii)., Autorizare ISCIR conform prescriptiilor tehnice C-5/98 pentru verificare si incarcare stingatoare cu CO2., Procedurile de lucru vor fi avizate de Centrul National pentru Securitate de Incendiu si Protectie Civila. Certificate emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta anumite standarde de asigurare a calitatii. Ofertantul va prezenta documentele prin care va dovedi ca are implementat un sistem de management al calitatii certificat, in conformitate cu standardul de calitate SR EN ISO 9001:2008 sau orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire este anexata la prezenta invitatie. Informatii suplimentare la Serviciul Comercial, tel : +40 0372511505, fax : +40 0251599495
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.03.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.03.2012 14:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.02.2012 10:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer