Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Service tehnica de calcul si birotica


Detaliu pentru invitatia numarul 329442
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI SA
Numar invitatie: 329442/14.06.2012
Denumire contract: Service tehnica de calcul si birotica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI SACod fiscal: RO16302439, Adresa: STR. ENERGETICIANULUI NR.25, Rovinari, Telefon: 0253372739, Fax: 0253371590
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Energeticianului nr.25, Rovinari, Romania, cod postal: 215400, telefon: +40 0253372556-6305, fax: +40 0253371922, persoana de contact: Registratura unitatii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul achizitorului: str.Energeticianului nr.25 , Localitatea: Rovinari , Cod postal: 215400 , Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Service tehnica de calcul si birotica
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Service tehnica de calcul si birotica? cu respectarea cerintelor din Caietul de Sarcini.
II.1.6) CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare si de intretinere si servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotica, pentru echipament de telecomunicatii si pentru echipament audiovizual (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 424, 961.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare = 2.500 lei, cu valabilitate minim 90 zile calendaristice de la data limita a depunerii ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participare conform HG 925/2006 in vigoare, art. 86. In instrumentul de garantare, banca sau societatea de asigurari emitenta, va insera in mod expres, cerintele prevazute la art. 87 din H.G. 925/2006 si la art. 278ยน din OUG 34/2006. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 2781 alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Daca instrumentul de garantare nu respecta aceste cerinte oferta depusa va fi respinsa fiind incidente prevederile art.33, alin.3, pct.b, din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
GBE a contractului de achizitii servicii reprezinta un procent de 10% din valoarea totala a contractului, fara TVA, si se va constitui: prin virament sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si perioada prevazuta in documentatia de atribuire si care devine anexa la contract, valabila pe perioada prestarii serviciului- prin retineri succesive din facturile introduse la plata.In situatia in care contractantul doreste sa constituie GBE prin aceasta metoda, acesta are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la Trezoreria Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis va fi de 0, 5% din pretul contractului. Aceste prevederi sunt conform H.G. nr. 925/2006, art. 90, alin 3.-numerar cu chitanta sau ordin de plata (in cuantum de pana la 5.000 lei).Garantia de buna executie se va restitui de catre achizitor conform proiect de contract
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitateaCompletare si semnare Formular nr. 1 (inclusiv de persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau tehnico-profesionala)-Autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in situatia prevazuta la art. 180, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva sau, daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de aceasta natura, o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata.Evaluarea cerintei: Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute.2. Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181Completare si semnare Formular nr. 2 (inclusiv de persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau tehnico-profesionala, doar pentru situatiile prevazute la lit a, c1 si d)-Autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 181, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva sau, daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de aceasta natura, o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata.Evaluarea cerintei: Incadrarea in oricare din situatiileprevazutela art. 181din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaIn cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691Completare si semnare Formular nr. 3 in limba romana sau traducere autorizata (se va completa si decatre subcontractant, inclusiv si pentru tertul sustinator)Evaluarea cerintei : Incadrarea in situatiaprevazuta la art. 691 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente.Persoanele de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: 1. Director General ? Dr. Ing. Trotea Tiberu2. Director Termocentrala ? Ing. Pisc Ion3. Director Economic ? Ec. Scurtu Maria4. Director Comercial ? Ing. Rebedea Ion5. Director Comercial Adj. Ec. Dragomirescu Emanoil6. Sef Birou Protectia Mediului ? Ing. Pasareanu Flavia7. Sef Birou AQ ? Ing. Chirca Delia8. Sef Birou Marketing ? Ing. Bujor Cristina9. Ing. Ciurel Nicoleta, Ec. Angheloiu Radu, Ing. Mihai Emil, Ing. Corbeanu Alin, Cons. Jr. Daianu Dan4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCompletare si semnare Formular nr. 4 in limba romana sau traducere autorizata - conform Ordinului ANRMAP 314/2010, publicat in MO, partea I nr. 701/20.10.20105. Documente care demonstreaza indeplinirea obligatiilor exigibile de plataSe vor prezenta urmatoarele documente edificatoare: a) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plataimpozitele si taxele la bugetulgeneral consolidat.(copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata)b) Certificat(e) de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local.(copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata)sau: Declaratie pe propria raspundere, pentru persoane juridice straine, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatele mentionate anterior.Pentru datoriile esalonate, ofertantii vor prezenta obligatoriu conventiile de esalonare insotite de documente (OP) care atesta plata ratelor pana la data de 31.03.2012, sau o data ulterioara.Certificatele mentionate la punctele a) si b) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Note :1. documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traduceri autorizate in limba romana2. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute.Evaluarea cerintei : Ofertantii care prezinta certificatele fiscale cu datorii sau cu datorii esalonate dar cu rate neplatite pana la data de 31.03.2012, sau o data ulterioara vor fi exclusi din procedura de atribuire a contractului de achizitie. 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie ?conforma cu originalul?, emis cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar executia de lucrari solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.2.Declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii. Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute. (daca este cazul)Documentele vor fi prezentate in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codol CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie: minim500.000 lei.Se vor prezenta situatiile financiare incheiate in ultimii trei ani, vizate si inregistrate .Pentru echivalenta se vor utiliza urmatoarele cursuri medii comunicate de BNR, pentru fiecare an, respectiv: 2009:1 euro = 4, 2372 lei, 2010: euro = 4, 2099 lei, 2011: euro = 4, 2379 lei.In acest sens se vor prezenta bilanturi contabile/extrase de bilant/rapoarte de audit/rapoarte ale cenzorilor.Declaratii/scrisori bancare ? acestea vor contine informatii despre bonitatea financiara a operatorului economic- date de identificare, obiectul de activitate, forma juridica de organizare, tipul de capital, indicatori ai performantei financiare, experienta de lucru cu clientul, etc Pentru calcul se va lua cursul leu/valuta, comunicat de BNR din ultima zi bancara a fiecarui an.Se va prezenta Situatia financiara la 31.12.2011.Conversia leu/valuta se face la curs mediu BNR pt fiecare an in parte, (1) Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.(2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1.Informatii privind experienta similara: Prezentarea a minim un document (contract/proces verbal de receptie) in valoare de minim 250.000 lei sau a maxim 3 documente (contracte/procese verbale de receptie) in valoare cumulata de minim 250.000 lei la care s-au confirmat achizitionarea de servicii similare, prestate de ofertant in ultimii 3 ani.Pentru toate contractele de servicii mentionate in lista depusa in oferta se vor prezenta Recomandari / certificare de buna executie / document constatator, indiferent daca beneficiarul este autoritate contractanta sau client privat.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE, pentru fiecare an, Cerinta nr.2.Ofertantul va prezenta o declaratie referitoare la personalul tehnic de care dispune sau al carui angajament de participare l-a obtinut, in vederea prestarii serviciului. Declaratia trebuie sa precizeze si date referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si la cadrele de conducere in ultimii 3 ani, precum si precizarea numaruluipersonalului de executie pe care il va utiliza in vederea prestarii serviciului. Pentru fiecarespecialist tehnic mentionat in lista, se vor prezenta urmatoarele: - Curriculum vitae- Actul de studii (diploma studii superioare/medii)-Dovada calificarii/atestarii/autorizarii pentru specializarea respectiva.Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii, personalul de conducere si personalul de executie. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca pentru prestarea serviciului dispune de urmatorul personal calificat: -cel putin 5 specialisti in domeniul IT cu o vechime de cel putin 5 ani in domeniu, Cerinta nr.3.Informatii privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiileEvaluarea cerintei : Ofertantul trebuie sa prezinte dovada ca, pentru prestarea serviciului si asigurarea suportului tehnic si calitativ, dispune de, minim, urmatoarele dotatii/echipamente/autorizari: - cel putin 5 autorizari de service de la urmatorii producatori: Hewlett ? Packard, Dell, Canon, Lexmark, Fujitsu-Siemens, Konica-Minolta, OCE, Toshiba. Aceste autorizari asigura autoritatii contractante garantia unui serviciu de calitate efectuat la timp si pe baza procedurilor de reparare si intretinere acceptate de producator, folosind piese si materiale compatibile cu echipamentul, Cerinta nr.4.Informatii privind partea din contract care va fi subcontractata (daca este cazul)Ofertantul va prezenta o declaratie (model) Formular nr. 12 G) privind subcontractantul/subcontractantii, partea/partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora, precum si acordulacestuia / acestora (model - Formular AS- Acord de subcontractare?(1)In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica(2) Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati., Cerinta nr.5. Formular AA si Formular IMP_LAInformatii privind asocierea in vederea prestarii serviciului(daca este cazul)Ofertantul va prezenta urmatoarele documente: - ?Acordul de asociere? (model -Formular AA)- ?Imputernicire lider asociatie? (model-Formular IMP_LA)Acordul de asociere se va prezenta, in original, intr-o forma din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere autorizata in limba romana., Nota: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru incheierea contractului.Ofertele depuse de operatori economici care sunt parteneri intr-o asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul asocierii precum si categoriile de servicii prestate de acestia;b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii;c) Unul din membrii asocierii trebuie numit ca partener conducator (Lider de asociatie) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte;, continuare: d) Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se stipuleze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor si ca realizarea contractului.e) Toti partenerii din cadrul asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului;In cazul asocierii documentele solicitate a fi prezentate prin fisa de date a achizitiei, vor fi prezentate de fiecare operator economic din cadrul asociatiei.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind capacitatea economico-financiara si tehnica si/sau profesionala pot fi indeplinite prin cumul.Ofertantul trebuie sa prezinte, daca este cazul, documentele solicitate in forma ceruta si completate corespunzator. Cerinta nr.1. CertificareaSistemului calitatiiin conformitate cu standardul SR EN ISO 9001/editia 2008, sau echivalent.- Documentele se vor prezenta in copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata.- Documentele emise in alta limba decat limba romana se vor prezenta in copie insotite de traduceri autorizate.- In cazul in care operatorul economic nu detine un document de certificare asa cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma are obligatia de a accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii., Cerinta nr.2. CertificareaSistemului de Protectia Mediului in conformitate cu standardul SR EN ISO 14001/editia 2005, sau echivalent.- Documentele se vor prezenta in copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata.- Documentele emise in alta limba decat limba romana se vor prezenta in copie insotite de traduceri autorizate.- In cazul in care operatorul economic nu detine un document de certificare asa cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma are obligatia de a accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: electronic de pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2012 07:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer