Achizitie publica - Service tip abonament cu pret pe copie pentru echipamentele de fotocopiat marca Xerox, diferite tipuri, pentru anul 2013
Detaliu pentru invitatia numarul 340435
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340435/04.12.2012
Denumire contract: Service tip abonament cu pret pe copie pentru echipamentele de fotocopiat marca Xerox, diferite tipuri, pentru anul 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCURTEA CONSTITUTIONALACod fiscal: 4265850, Adresa: Sector 5, str. Calea 13 Septembrie, nr. 2, Bucuresti, Telefon: 402.21.20, Fax: 402.21.20
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sector 5, str. Calea 13 Septembrie, nr. 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 050725, telefon: +40 214142120, fax: +40 214142120, persoana de contact: Cristina Tanase, Laurentiu Manea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Curtii Constitutionale, Calea 13 Septembrie nr.2, sector 5, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Service tip abonament cu pret pe copie pentru echipamentele de fotocopiat marca Xerox, diferite tipuri, pentru anul 2013
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Service tip abonament cu pret pe copie pentru echipamentele de fotocopiat marca XEROX, diferite tipuri, din dotarea Curtii Constitutionale pentru perioada 01 ianuarie - 31 decembrie 2013.
II.1.6) CPV: 50313200-4 - Servicii de intretinere a fotocopiatoarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 98, 116.17 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de part. in valoare de 1.475, 43 lei.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR, valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valab.: 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de part. se constituie prin virament bancar sau printr-un instrum. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari, care se prezinta in original. In cazul in care op. econom. opteaza pentru constit. garantiei de part. prin virament bancar suma se va vira in contul: RO51TREZ7005005XXX001574 deschis laD.T.C.P.M.B. In cazul in care garantia de part. se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul nr. 7, prezentat in sectiunea "Formulare" din cadrul doc. de atribuire. Pentru op. ec. incadrati, cf. legii, in categ. IMM garantia de part. poate fi constit. in cuantum de 50% din valoarea impusa, respectiv 737, 72 lei. In acest caz dovada constituirii garantiei de part. va fi insotita de decl. pe propria raspund. privind incadr. in categ. IMM, cf. model Anexa nr.1 din Legea 346/2004, in original.Va fi respinsa in cadrul sedintei de deschid. orice oferta care nu este insotita de garantia de part. in cuantumul, forma si avand perioada de valab. solicitate prin prezenta docum. de atribuire. Autorit. contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atuncicand se afla in sit. prev. la art. 87 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modif. si complet. ulterioare.In urma respingerii de catre C.N.S.C. a contestatiei formulate de ofertant se va retine suma de 737, 72 lei (1% din val. estimata a contractului, conform art. 278*1 alin. (1) din OUG 34/2006 cu modif. si complet. ulterioare).Nota: In cazul grupurilor de operatori economici care depun oferta comuna, reducerea cu 50% a garantiei pentru participare se aplica doar daca acestea sunt alcatuite exclusiv din IMM-uri.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie, in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului, se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original In cazul in care operatorii economici opteaza pentru constituirea garantiei de buna executie prin virament bancar suma se va vira in contul: RO51TREZ7005005XXX001574 deschis la D.T.C.P.M.B. In cazul in care garantia de buna executie se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul nr. 8, prezentat in sectiunea "Formulare". Pentru operatorii economici incadrati, conform legii, in categoria IMM garantia de buna executie poate fi constituita in cuantum de 50% din valoarea impusa.In acest caz dovada constituirii garantiei de buna executie va fi insotita de declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM, conform model Anexa nr.1 din Legea 346/2004, in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (Declaratie privind eligibilitatea, completata in conformitate cu Formularul 2, din sectiunea "Formulare", in original). Declaratia se va completa si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Nota: Cerintele solicitate vor fi in conformitate cu cele din Anexa nr.2 din Ordinul 509/2011 al Presedintelui ANRMAP.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.(completata in conformitate cu Formularul 3A, din sectiunea "Formulare", in original). Declaratia se va completa si de catre tertul sustinator, daca este cazul, pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), lit.c)¹ si lit.d) din O.U.G. nr. 34/2006 (completata in conformitate cu Formularul 3B, prezentat in sectiunea "Formulare", in original).- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se poate depune in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (inclusiv pentru punctele de lucru implicate in derularea contractului) din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se poate depune in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor la asigurari sociale catre bugetele componente ale ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite, in masura in care operatorul economic prezinta inlesiniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniuAtentie: Oferta depusa de un operator economic care nu si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor si impozitelor locale, a impozitelor taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, va fi respinsa.Nota: Cerintele solicitate vor fi in conformitate cu cele din Anexa nr.2 din Ordinul 509/2011 al Presedintelui ANRMAP.3. Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu Formularul 4, din sectiunea "Formulare", in original). In cazul unei asocieri, liderul asociatiei cat si asociatii sunt obligati sa prezinte acest formular.4. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG nr. 34/2006 (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹, completata in conformitate cu Formularul 5, din sectiunea "Formulare", in original). Declaratia se va completa, dupa caz, de catre Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractant/Tertul sustinator, conform art 13 din Legea 279/2011.Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art.69¹, art.180 si art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Augustin ZEGREAN-Presedinte, Ruxandra SABAREANU-Secretar general, Stefania ANGHELACHE-Director, Brindusa BOBEA-jurist, Cristina Tanase, Laurentiu Manea, Elena Julieta Dragan, Anca Bucur si Mihai Cinciu.Nota: 1. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta toate documentele si formularele mentionate.2. Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.3. Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.4. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei unitati administrative sau judiciare sau a unei autoritati administrative sau judiciare sau unei asociatii profesionale ce are competente in acest sens.5. Cerintele solicitate vor fi in conformitate cu cele din Anexa nr.2 din Ordinul 509/2011 al Presedintelui ANRMAP . 1. Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala cu extras din documentele de constituire ale societatii sau cererile de inscriere mentiuni de la Registrul Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, valabil la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul prezentei achizitii. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta certificatul constatator pentru partea din contract pe care o realizeaza.Documentul se poate depune in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".2. Persoane juridice/fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentul se poate depune in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia ca, in maxim 2 zile lucratoare de la solicitare, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator emis de ONRC in copie legalizata sau in original, in situatia in care acesta a fost prezentat in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista princip. serv. similare prestate efectuate in ultimii 3 ani continandvalori, perioade de prestare, benef., indif. daca acestia din urma sunt autorit. contract. sau clienti privati. Se vor prezenta doc./contracte/procese verbale de receptie (maxim 3) care sa conf. prestarea de serv. similare celor care fac obiectul prezentului contract cu o valoare totala de minim 16.200 euro fara TVA. (echiv. a 73.771, 56 lei), in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se va completa Formularul nr. 9 - Lista cu princip. servicii prestate in ultimii 3 ani (calculati prin raportare la data limita de depunere a ofertelor, in original.Nota: Cursul leu/euro avut in vedere pentru calculul echiv. (pt anii 2009, 2010, 2011) este cursul mediu anual comunicat de BNR: Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei; Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei; Anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei.Nota: Cerintele solicitate vor fi in conf. cu cele din Anexa 2 din Ordinul 509/2011., Inf. ref. la personalul/organism. tehnic de specialit. de care dispune sau al carui angaj. de particip. a fost obtinut de ofertant. Cerinte si mod de indepl.: Se solicita ca operatorul economic sa prezinte o lista cu personalul tehnic de specialitate (cel putin un specialist) calificat si cu experienta de cel putin 1 an in activitatea de intretinere si service a fotocopiatoarelor ce fac obiectul prezentei achizitii (amplasate la sediul Curtii Constitutionale). Se vor prezenta copii dupa acte de absolvire/specializare/etc. semnate si stampilate de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul? si CV-urile profesionale semnate de titular, precum si alte documente echiv. care sa dovedeasca cunostinte tehnice in domeniul obiectului achizitiei.Se va completa Formularul 10, in original.Nota: Cerintele solicitate vor fi in conf. cu cele din Anexa 2 din Ordinul 509/201, In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala prin sustinere, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica.Se va completa si autentifica Formularul nr. 11 din sectiunea "Formulare"., Informatii privind asocierea.Se va completa Formularul nr. 12 din sectiunea "Formulare" ? Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica, din sectiunea "Formulare"., Informatii privind subcontractantii.Se va completa Formularul nr. 13- Declaratie privind lista subcontractantilor si specializarea acestora, din sectiunea "Formulare", indiferent daca ofertantul are sau nu subcontractanti.- Inainte de incheierea contractului, ofertantul castigator va prezenta acordurile de subcontractare (contractele) incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta.- Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.- Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Prezentarea Certificatului ISO 9001-2008 sau echivalent pentru implementarea sistemului de asigurare a calitatii pentru ofertanti in original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul depunerii unei oferte comune, cerintele privind standardele de calitate se indeplinesc individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nota: Cerintele solicitate vor fi in conformitate cu cele din Anexa nr.2 din Ordinul 509/2011 al Presedintelui ANRMAP.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.12.2012 12:03