Achizitie publica - Service total pentru echipamente multifunctionale si imprimante de retea, cu pret pe copie
Detaliu pentru invitatia numarul 348833
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348833/18.06.2013
Denumire contract: Service total pentru echipamente multifunctionale si imprimante de retea, cu pret pe copie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa SiretCod fiscal: RO 18264854, Adresa: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Bacau, Telefon: +40 234541646, Fax: +40 234510050
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele vor fi transmise in format electronic in SEAP, semnate cu semnatura electronica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Gospodarirea apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Service total pentru echipamente multifunctionale si imprimante de retea, cu pret pe copie
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea de service total aferent unui numar de 15 echipamente multifunctionale si de imprimare in retea ale autoritatii contractante.Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri(in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentariOptiuni: Suplimentarea contractului se va face conform prevederilor art. 6 din HG 925/2006.
II.1.6) CPV: 50313200-4 - Servicii de intretinere a fotocopiatoarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 106, 187.2 - 166, 865.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare la procedura: 2.123 lei. Echivalenta lei/euro pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR cu 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Valabilitatea garantiei de participare: minim 60 zile de la data limita de depunere a ofertei. Modul de constituire a garantiei de participare: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;
- Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul de garantie deschis la Trezoreria Bacau, cod IBAN RO45TREZ0615005XXX003761, CIF: RO18264854;
- Fila CEC, in original, confirmata de banca emitenta;
- Depunere numerar, la casieria autoritatii contractante.Dovada constituirii garantiei de participare se va face astfel: 1. In SEAP vor fi transmise in format electronic documentele ce fac dovada constituirii garantiei pentru participare care vor fi semnate cu semnatura electronica, in baza art.36 coroborat cu art.17 alin.3 din H.G. 1660/2006;2. In cazul CEC-urilor sau al instrumentelor de garantare emise de societati bancare sau de societati deasigurari acestea vor fi transmise in original la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor.Netransmiterea acestor documente pana la data limita de depunere a ofertelor(fiind procedura online), va conduce la respingerea ofertelor respective, conform art.33 alin (3) lit. b) din HG 925/2006. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind garantia de participare la 50% din cuantumul impus, va prezenta anexat Formularului pentru garantie, o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004, din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea fara TVA a contractelor. Vor fi acceptate urmatoarele forme de constituire: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conform prevederilor art.90 alin.(1) din HG nr.925/2006.2. Virament in contul de garantie al autoritatii contractante;3. Numerar - la Casieria autoritatii contractante.Garantia trebuie sa fie irevocabila.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 - Completare formular conform modelului din Sectiunea ? Formulare;3.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;4.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;6.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;7.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare.Persoanele cu functii de decizie care semneaza/aproba documentele emise pentru procedura de atribuire din cadrul autoritatii contractante sunt: Director ? dr.ing. Emil VAMANU;Director Tehnic DI ? ing. Mihai TALPAU;Director Tehnic ELH - ing. Nicolae BERINDEAN;Director tehnic RAPM - ing. Irina LUCAVETCHI;Director Economic ? ec. Camelia ARDELEANU;Compartiment juridic - c.j. Raluca POPA;Compartiment juridic - c.j. Irina ANDRIES;Sef Birou CTI - ing. Mihai Gheorghe SEPTELICI;Birou CTI - ing. Alexandru Catalin NAGIT;Birou CTI - ing. Andrei Ioan GRIGORAS;Sef Compartiment Achizitii - sing. Claudia CALIN;Compartiment Achizitii - ec. Ovidiu VARLAN;Responsabil Achizitii - ec. Adrian BONDOR. 1. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu anexele din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.2. Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ? traduse in limba romana. Prezentare documente doveditoare, valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri globala realizata in ultimii 3 ani..Nu se solicta o valoare minima a cifrei de afaceri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor serviciiprestate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca operatorul economic a prestat servicii similare prin cel putin un contract, maxim 3 contracte a carui/caror valoare cumulata a fost de minim 24.000 euro, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate contractanta sau client beneficiar., Declaratia ofertantului privind personalul considerat a fi necesar in vederea asigurarii service-ului total, Prezentarea dovezilor care atesta instruirea personalului care va asigura service total (CV-uri ale personalului si scrisori/ certificate care atesta instruirea personalului in conformitate cu standardele de reparatii si folosirea fiecarui echipament la standardele cerute de producator., Informatii privind asocierea.Se va completa Formularul din sectiunea "Formulare" - daca va fi cazul, Informatii privind subcontractantii.Se va completa Formularul din sectiunea Formulare", indiferent daca ofertantul are sau nu subcontractanti.- Inainte de incheierea contractului, ofertantul castigator va prezenta acordurile de subcontractare (contractele) incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta.- Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.- Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocuisubcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. " - daca va fi cazulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2013 13:03