Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Service-ul in postgarantie la: Ectropompe Flygt, convertizoare de frecventa, tablouri de protectie si automatizare - monitorizare parametri, aferente acestor pompe si decantorul secundar nr. 2.


Detaliu pentru invitatia numarul 323626
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA DE APA ORADEA S.A.
Numar invitatie: 323626/06.04.2012
Denumire contract: Service-ul in postgarantie la: Ectropompe Flygt, convertizoare de frecventa, tablouri de protectie si automatizare - monitorizare parametri, aferente acestor pompe si decantorul secundar nr. 2.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA DE APA ORADEA S.A.Cod fiscal: RO5476, Adresa: DUILIU ZAMFIRESCU NR. 3, Oradea, Telefon: 0259-436934, Fax: 0259432576
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DUILIU ZAMFIRESCU NR. 3, Oradea, Romania, cod postal: 410202, telefon: +40 0259-436934, fax: +40 0259432576, persoana de contact: Vivianne SAVA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC. COMPANIA DE APA ORADEA SA. str. Duiliu Zamfirescu nr.3 Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Service-ul in postgarantie la: Ectropompe Flygt, convertizoare de frecventa, tablouri de protectie si automatizare - monitorizare parametri, aferente acestor pompe si decantorul secundar nr. 2.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul ?Privind service-ul in postgarantie la : electropompe Flygt, convertizoare de frecventa, tablouri de protectie si automatizare -monitorizare parametri, aferente acestor pompe si decantorul secundar nr. 2.cuprinde toate reparatiile necesare pentru buna functionarea a electropompelor Flygt si a decantorului secundar nr.2.Lucrarile de service vor cuprinde : a) inspectii periodice post-garantie;b) reparatii post-garantie.Inspectiile periodice constau in: -efectuarea de verificari mecanice si electrice in conformitate cu prevederile instructiunilor de exploatare si intretinere ale fiecarui echipament;
-constatarea/diagnosticarea starii tehnice a reperelor componente si a ansamblului electropompa/panou de control si automatizare monitorizare parametri;recomandari pentru remedierea defectelor constatate.
II.1.6) CPV: 50511100-1 - Servicii de reparare si de intretinere a pompelor de lichid (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 326, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
6.500lei, Valabilitate 60 zile de la data limita de dpunere a ofertei, sa acopere cel putin perioada de valab. a ofertei.Forma de constituire: Scrisoare de garant. de particip. care se prezinta in original, emisa de o banca pt. cuantumul si per de valabilitate solicitate sau Polita de asig. emisa de o soc. de asig.conform Formularului.8, sau Ordin de plata(vizat de banca): in contul LEI RO41BRDE050SV03433450500 BRD Oradea, sau;E RO89BRDE050SV06522910500 BRD Oradea, in copie sau original; Instrum. de garantare emis in cond. legii de o soc.de asigurari va fi prezentat in original inclusiv toate anexele (ex. Cond. de asigurare, Alte clauze, etc)si dovezile privind achitarea primelor de asig. pt. per. de valab.a ofertei (OP vizat banca, chitanta), fara cota de franciza sau alta clauza care sa dimin valoarea despagubirilor, pt cuantumul si per. de valabilitate solicitate. Autoritatea Contr.va retine garant. de particip. in oricare din urmatoarele situatii: a)ofertantul si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castig., ofertantul nu a constituit garantia de buna executie in perioada stabilita prin documentatia de atribuire;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d) contestatia formulata de Ofertant a fost respinsa-conf art.278 ind.1 alin.1)lit.a)din OUG.nr.34/2006, respectiv 3.260lei. Garant. de particip. va fi irevoc. Dovada constituirii trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt. deschiderea ofertelor. Aut. contr. va elibera/restitui garant. de particip. conf prevederilor art.88 din HG.925/2006, cu modif.si completarile ulterioare;
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA, constituita in termen de 5(cinci) zile de la semnarea contractului, prin una din urmat modalit: Prin retineri succesive de 10% conf.HG.1045/2011.Scrisoare de garant de buna exec emisa de o banca, valab cel putin pe per de derulare a contract, in original, Formular 11, Garantie emisa in cond legii de o societate de asigurari in original inclusiv toate anexele(ex. Conditii de asigurare, Alte clauze, etc)si dovezile privind achitarea primelor de asigurare(ordin de plata vizat banca, chitanta), fara cota de fransiza sau alta clauza care sa diminueze valoarea despagubirilor.Garantia de buna executie va face referire expresa la contractul incheiat cu aut contr, va contine numele in clar al Aut Contr si va contine parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnat autorizata.Nu se admite prezentarea unor documente de garant de buna executie comune cu alte investitii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) formular nr.92. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare formular nr. 3, ( persoanele ce detin functie de decizie : director general ing. Ovidiu Gavra, director economic ec. Aniko Kuntz, director tehnic ing. Gheorghe Popa, director comercial ec. Claudiu Pop si sef comp. achizitii publice ing. Vivianne Sava ), care obligatoriu va trebui prezentata atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent formular nr.1, care obligatoriu va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare formular nr. 2, care obligatoriu va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", emis cu maximum 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Persoanele juridice ? fizice straine vor prezenta documente echivalente, care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original sau copie conform cu originalul.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana a tuturor documentelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale Formularul nr.4
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii efectuate se confirma prin prezentarea de recomandari din partea autoritatii ori a clientului privat beneficiar.Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei se va prezenta: Cel putin unul sau maxim 3 documente/contracte/procese-verbale de receptie penru servicii similareFormularul nr. 5, Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, instatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune ofertantul/operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluiFormularul nr. 7, Se solicita o declaratie privind personalul propus pentru indeplinirea contractului Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii.Formularul nr. 6 Ofertantii vor prezenta certificat din seria ISO 9001 sau certificate echivalente valabile
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe site-ul SEAP atasata la prezenta invitatie
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.04.2012 09:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer