Achizitie publica - Servicii curatenie si igienizare, in conformitate cu prevederile OMS nr. 261 din 06.02.2007, CPV 90900000-6
Detaliu pentru invitatia numarul 333514
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333514/10.08.2012
Denumire contract: Serviciicuratenie si igienizare, in conformitate cu prevederile OMS nr. 261 din 06.02.2007, CPV 90900000-6
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Neurologie si Boli NeurovasculareCod fiscal: 7548010, Adresa: Sos. Berceni 10-12, Sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 3346463, Fax: 3346463
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Berceni 10-12, Sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 041914, telefon: +40 213346463, fax: +40 213346463, persoana de contact: Humeniuc Vasile
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos. Berceni 10-12, Sector 4, Bucuresti, Romania, - Sala de consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciicuratenie si igienizare, in conformitate cu prevederile OMS nr. 261 din 06.02.2007, CPV 90900000-6
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de curatenie si igienizare in conformitate cu prevederile OMS nr.261/06.02.2007 (norme tehnice privind curatenia, dezinfectia si sterlizarea in unitatile sanitare), publicat in MO nr.128/21.02, pentru o suprafata utila totala de 2461, 17 mp., din care 469, 66 mp arie utila pardoseala ZONA CU RISC DE INFECTARE (unitati septice, infectioase, reanimare, ATI ? parter/etaj) si 1991, 51 mp. arie utila pardoseala ZONA CU RISC MEDIU DE INFECTARE ( parter/etaj/mansarda-saloane pacienti, holuri, receptii pacienti, laboratoare, spalatorii, toalete, bucatarii, oficii, cabinete, etc.)Valoarea minima estimata a achizitiei pana la 31 decembrie 2012 (fara TVA) este de: 88602.12 lei si reprezinta valoarea functie de care se vor evolua ofertele. Aceasta valoare minima a intervalului se va regasi la sectiunea II.2.1
II.1.6) CPV: 90900000-6 - Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 177, 204.24 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare, 1% din valoarea estimata a contractului, in valoare de886, oo lei- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 zile, perioada cel putin egala cu perioada de valabilitate a oferteiNeprezentarea garantiei de participare in cuantumul si forma stabilita duce la respingerea ofertei in cadrul sedintei de deschidere.Va fi intocmita prin orice instrument de garantare - art. 86, 90 din HG 925/2006
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie este in valoare de 5 % din valoarea fara T.V.A. a contractului.- Garantia de buna executie constituita de contractantul incadrat conform legii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi admisa in cuantum de 50% fata de suma fixa solicitata.- garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conform prevederilor art. 89 alin (2) si art.90 alin (1)-(3) din HG nr. 925/2006 , sau daca partile convinprin retineri succesive datorate pentru facturi partiale, conform art.I alin.(3) din HG nr. 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Completarea formularului nr.2 cu privire la neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, care va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Completarea formularului nr. 3 cu privire la neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, care va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta?Prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, - Manager : Dr. Corneliu Toader ; Director Financiar Contabil : Ec. Ligia Zamfira.Certificat privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Certificat eliberat de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Sucursala Teritoriala din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Daca este cazul , pentru subcontractantii care detin mai mult de 10% din valoare se va prezenta declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si art.181 Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat constatator emis de catre ONRC, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor ce va fi prezentat conform prevederilor legale si orice alte documente din care sa reiasa faptul ca obiectul de activitate al ofertatului corespunde cu obiectul procedurii in cazul in care nu reiese din documentele mai sus solicitate.Documente edificatoare care dovedesc atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani (bilant contabil la 31.12.2011), vizat si inregistrat de organele competente, eventual rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil recunoscute sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraDeclaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, Utilaje- lista echipamentelor, instrumentelor si materialelor utilizate in procesul de curatenie si dezinfectare (utilaje pentru spalarea pavimentului, carucioarepentru curatenie, galeti cu mop si storcator, materiale lavabile, lavete, mopuri, bureti abrazivi, manusi menaj, maturi, perii, farase, ustensile pentru spalat suprafete verticale si orizontale, aspiratoare pentru lichide, utilaje monodisc, etc.), Personal-Declaratie pe proprie raspunderea ofertantului declarat castigator, care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, -Ofertantului declarat castigator, in vederea derularii contractului de achizitie publica, va prezenta un angajament de incheiere de contract/contracte individuale de munca pentru perioada de valabilitate a contractului, a cel putin 12 muncitori. Certificat SR EN ISO 9001/2008 Managementul Calitatii, privind activitatea ce urmeaza a fi prestata sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online, pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.08.2012 12:51