Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de asigurare auto CASCO


Detaliu pentru invitatia numarul 332902
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN CONSTANTA
Numar invitatie: 332902/01.08.2012
Denumire contract: Serviciideasigurare autoCASCO
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN CONSTANTACod fiscal: 7453157, Adresa: BRAVILOR, NR.1, CONSTANTA, Constanta, Telefon: 0241/625.055, Fax: 0241/623.913
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciideasigurare autoCASCO
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor incheia polite de asigurare pentru un nr. 62 autosanitare conform tabelului din Caietul de sarcini, cu autovehicule ce apartin parcului autoSAJ Constanta pentru care este necesara incheierea de asigurari CASCO pentru 1an.
II.1.6) CPV: 66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 220, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare :4400 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile, de la data limita de depunere a ofertei.Se constituie conform conf tuturor optiunilor art. 86 alin (1) din HG 925/2006.Pentru intreprinderile mici si mijlocii, se reduce cu 50%, conform Legii 346/14.07.2004 obligatoriu insotita de dovada calitatii de IMM ?formularulnr. 11. Acesta se depune scanat in SEAP la sectiunea documete de calificare.ART. 278^1(1) In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare;b) intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei;c) intre 4.200.001 lei si 42.000.000 lei inclusiv - 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei;d) intre 42.000.001 lei si 420.000.000 lei inclusiv - 11.760 lei + 0, 001% din ceea ce depaseste 42.000.001 lei;e) intre 420.000.001 lei si 4.200.000.000 lei inclusiv - 15.540 lei + 0, 0001% din ceea ce depaseste 420.000.001 lei;f) peste 4.200.000.001 lei - 19.320 lei + 0, 00001% din ceea ce depaseste 4.200.000.001 lei.(2) In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta are obligatia de a returna contestatorului sumele prevazute la alin. (1), in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in lei. Cuantumul acesteia va fi de 10 % (pentru intreprinderile mici si mijlocii, se reduce cu 50%), din valoarea primuluicontract subsecvent. Modul de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform art. 90 aliniatul 1 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau prin virament bancar in contul autoritatii contractante (acelasi ca la garantia de participare).Garantia de buna executie se va constituii in termen de 5 zile de la semnarea contractuluisubsecvent. Modul de restituire a garantiei de buna executie conform prevederilor legale si clauzelor contractuale
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Formular nr.12. Declaratie privind eligibilitatea -neincadrare in situatiile prevazute in art.180/OG 34/2006-Formular nr.33. Declaratie privind neincadrare in situatiile prevazute in art.181/OG 34/2006-Formular nr.44. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1.Formular nr.2.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea precedurii de atribuire: Manager General Dr.Popescu Vasile, Ec.Gula Nicoleta(persoana responsabila cu aplicarea procedurii de atribuire- compartiment ahizitii), Iacob Monica-economist, Ec. Hariton Florenta? Director economic, ing.Dorcea Alexandru si Sarpe Marian din cadrul Compartimentului Tehnic.5. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele, 6.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele, Prezentarea in format electronic (scanare dupa documentul original), in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP), 1.Certificatului constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC), din care sa rezulte ca: -documentul a fost emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor;Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Se Va solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.2.Decizia emisa de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor prin care op.ec.este autorizat sa efectueze tipul de asigurare solicitatPrezentarea in format electronic (scanare dupa documentul original), in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP),
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2011 asumat de reprezentantul legal al societatii, prin care se poate dovedi faptul ca nu a inregistrat pierderi. (Soldul contului 121 ? creditor). Se va face dovada inregistrarii si vizarii de catre organele competente.Documentele scanate vor fi depuse in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP.)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte care au avut ca obiect prestarea de servicii similare -Formular nr.5, contract/e si certificate constatatore /recomandariOfertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani de activitate (calculati pana la data depunerii ofertei) a prestat servicii similare celor solicitate prin documentatia de atribuire. Ofertantul va prezenta contract/ contracte de servicii din care sa rezulte ca in ultimii 3 ani, a prestat servicii similare cu cele supuse achizitiei, acestea vor fi insotite de recomandari sau certificate constatatoare. Se vor completa Formularul nr. 5Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani de activitateDocumentele scanate vor fi depuse in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP). Certificatul ISO 9001:2008 sau echivalent, privind prestarea de servicii de asigurari . Se pot prezenta orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Documentele scanate vor fi depuse in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 31.07.2012 15:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer