Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de intretinere si reparare calculatoare si alte echipamente informatice ,verificare, intretinere si reparare a copiatoarelor si a fax-urilor, aflate in exploatare la sediul SNH SA si sucursalele acesteia


Detaliu pentru invitatia numarul 344266
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SOCIETATEA NATIONALA A HUILEI SA
Numar invitatie: 344266/25.03.2013
Denumire contract: Serviciideintretinere si reparare calculatoare si alte echipamente informatice , verificare, intretinere si reparare a copiatoarelor si a fax-urilor, aflate in exploatare la sediul SNH SAsi sucursalele acesteia
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA NATIONALA A HUILEI SACod fiscal: RO31023705, Adresa: Str.Timisoara, nr.2, Petrosani, Telefon: +40 254541460, Fax: +40 254506157
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. TIMISOAREI NR.2, PETROSANI, Romania, cod postal: 332015, telefon: +040 02545406100, persoana de contact: REGISTRATURA SNH SA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul SNH SA PETROSANI .STR. TIMISOAREI NR.2, PETROSANI, JUD HUNEDOARA Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (PROSPECTARE SI EXTRAGERE A CARBUNELUI SI A ALTOR COMBUSTIBILI SOLIZI)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciideintretinere si reparare calculatoare si alte echipamente informatice , verificare, intretinere si reparare a copiatoarelor si a fax-urilor, aflate in exploatare la sediul SNH SAsi sucursalele acesteia
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - operatii de service si reparatii hardware si software pentru echipamentele de tehnica de calcul si birotica- operatii service( revizii, intretinere preventiva, remediere, interventii, reparatii, asistenta tehnica, consultanta, expertize tehnice, diagnoze pentru aparatura si echipamentele de birou si tehnica de calcul
II.1.6) CPV: 50312000-5 - Repararea si intretinerea echipamentului informatic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 56, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 1130 lei Perioada de valabilitate 90 zilede ladata limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se poate constitui conform prevederilor art. 86 din HG 925/2006. Contul autoritatii contractante deschis pentru colectare sumelor depuse de agentii economici reprezentand garantii de participareeste simbol RO10RNCB0165130761980003, deschis la BCR Filiala Petrosani. In oricare situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschidereaofertelor.Garantia de participare se va returnade catre autoritatea contractanta conformcu prevederile art.88 din HG 925/2006Pentru IMM-uri : daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la criteriul cuantumul garantiei departicipare.Pentru garantia de participare exprimata in alta moneda data la care se va face echivalent a lei/valuta( curs BNR): 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor,
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va stabili in cuantum de 10 % din pretul contractului de prestari servicii , fara TVA. Garantia de buna executie se va constituiprin una din formele mentionate la art.90 alin (1) sau (3)dinHG 925/2006. In cazul in alegerii optiunii de la art.90 alin (3) din HG 925/2006 se vor avea in vedere prevederile HG 1045/2011.Pentru IMM-uri : daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la criteriul cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1 Declaratie privind eligibilitatea -Declaratie completata in conformitate cu formularul 1 din SECTIUNEA FORMULARE2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181din OUG 34/2006- Declaratie completata in conformitate cu formularul 2 din SECTIUNEA FORMULARE3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 ind.1 din OUG 34/2006- Declaratie completata in conformitate cu formularul 3 din SECTIUNEA FORMULARE .Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire inclusiv persoanele care aproba bugetul achizitiei, sunt: DIRECTOR GENERAL ? ing. DRAGOI NICOLAEDIRECTOR ECONOMIC ? ec. POPESCU VERGINICAINGINER SEF PRODUCTIE? ing.GHEORGHE EMILDIRECTOR COMERCIAL ?dr. ing. SUCIU ADRIANVASILEDIRECTOR RESURSE UMANE ? ing. POP LAVENICA DORICAING. SEF ELECTROMECANICSNH ? ing.DREGHICI ALIN DANIELING. SEF SECURITATE SI SANATATE IN MUNCA- ing. PETRESCUPUIU GABRIELSEF SEVICIU ACHIZITII PUBLICE MARKETING- sing. CILTAN ADRIANSEF SERVICIU FINANCIAR IMPOZITE , TAXE, STATISTICA SINTEZE ANALIZA ? ec. BLAJAN IONELASEF SERVICIUSECURITATE SI SANATATE IN MUNCA ? ing. CHIUZAN COSMIN LUCIANSEF SERVICIU RESURSE UMANE- EC. SORECAU ANISOARA FELICIASEF SERVICIU MECANO ENERGETIC TRANSPORT, METROLOGIE ISCIR- ing. TESLICI FLORINSEF SERVICIU TEHNIC PRODUCTIE- ing. GAVRILESCU MARIUSSEF SERVICIU LEGISLATIE CONTENCIOS JURIDIC- jr. BALINT ILEANA4. Acord de asociere- Acordul se prezinta numai in cazul in care la cerere de oferta se prezinta o asociatie si va fi in conformitate cu Formularul 4 din sectiunea FORMULARE ( Fiecare dintre asociati va indeplini cerintele solicitate la III.2.1 a) si III.2.1 b)5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr.314/12.10.2010- Se completeaza in conformitate cu Formularul 5 din sectiunea FORMULARE6. Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Declaratia va fi completata in conformitate cu formularul 6 din SECTIUNEA FORMULAREDeclaratiile de la pct 1, 3 vor fi prezentate si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Declaratia de la pct 2 va fi prezentatde tertul sustinator daca este cazulcu neincadrarea doar pt lit a) c1) si d)Declaratia de la pct. 3 va fi prezentata si de catre subcontractant, daca este cazul Pentru persoane juridice romane1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului -din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Informatiile cuprinse in CertificatulConstatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor- Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional- Documentele vor fi eliberate in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si se vor prezenta traduceri autorizate in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabilla 31.12.2011 In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista cuprinzand subcontractantii va fi insotita de acordurile de subcontractare precizand partea din contract care se subcontracteaza (daca este cazul), 2. Declaratie pe proprie raspundere referitoare la dotarea tehnica de care dispune ofertantul, necesara intretinerii si repararii echipamentelor care fac obiectul achizitieiDeclaratia va contine informatii referitoarela resursele tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului, 3.Declaratie pe proprie raspundere referitoare la numarul si pregatirea profesionala a angajatilorDeclaratia va contine informatii referitoare la resursele umane ( personalul ) angajat de care dispune pentru indeplinirea contractului. Declaratia va fi insotita si de documente care atesta pregatirea profesionala a personalului ( certificate, atestate, autorizatii, etc. ), 4.Experienta similara dovedita prin contracte cu acelasi obiect de activitate si a caror valoare cumulata pe ultimii 3 ani este cel putin egala cu valoarea estimata a achizitiei, respectiv: 56.500 lei, fara TVA. Certificat privind implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii pentru domeniul care face obiectul achizitiei, emis de un organism de certificare notificat, in conformitate cu standardul ISO 9001 / 2008sau echivalentvalabil la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.03.2013 12:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer