Achizitie publica - Servicii - Intretinere si reparatii autovehicule
Detaliu pentru invitatia numarul 322986
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322986/28.03.2012
Denumire contract: Servicii - Intretinere si reparatii autovehicule
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul TargsorCod fiscal: 2844944, Adresa: comuna Aricestii Rahtivani, judetul Prahova, Targsoru Nou, Telefon: 0244381254, Fax: 0244380345
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Aricestii Rahtivani, judetul Prahova, Targsoru Nou, Romania, cod postal: 2074, telefon: +40 244381254, fax: +40 244380345, persoana de contact: Cornel Toader
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Penitenciarul de Femei Targsor, comuna Aricestii Rahtivani, judetul Prahova, Targsoru Nou, Romania, cod postal: 2074,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii - Intretinere si reparatii autovehicule
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 14
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie servicii de intretinere si reparatii autovehicule transport persoane private de libertate, transport personal si transport marfuri.
II.1.6) CPV: 50000000-5 - Servicii de reparare si intretinere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 350, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
lot1 ? 500 ron;lot2 ? 1.200 ron.;lot3 ? 1.000 ron.;lot4 ? 800 ron.Perioada de valabilitate a garantiei = perioada de valabilitate a ofertei.In cazul unei asocieri, garantia de participare poate fi constituita de oricare din membrii asocierii.Garantia se poate constitui prin: Scrisoare de garantie bancara in original emisa de o banca din Romaniaanexa nr.5);Ordin de plata in favoarea autoritatii contractante in contul de trezorerie RO 31TREZ5395009XXXX000076 deschis la Trezoreria Brazi;Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, in temeiul prevederilor art.87, alin.(1) din H.G. nr.925/2006 cumodificarile si completarile ulterioare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintreurmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge eventuala contestatie depusa de ofertant, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma prevazuta la art.278/1, alin.(1) din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.NOTA: Pentru ofertantii care intra sub incidenta prevederilor Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, garantia de participare se poate constitui in cuantum de 50% din valoarea solicitata.ATENTIE: Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea - Formular A; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 -Formular B;Declaratie privind participarea cu oferta independenta - Formular C; Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 modificata - completata in conformitate cu Formularul 8 din Sectiunea Formulare.2.Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie sunt: Tania PANAIT- Director, Gheorghita ONOFRE -Director adjunct economico-administrativ, Bogdan SINDILA - Director adjunct siguranta detinerii si regim penitenciar, Ecaterina PREDA -Director adjunct reintegrare sociala, Aurelia PARASCHIV -Contabil sef, Bogdan BAUER ? Consilier juridic, Mariana NICOLAE - Responsabil achizitii. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care rezulta ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce facobiectul achizitiei publice si ca desfasoara aceste activitati la data deschiderii ofertelor.Documentul se va prezenta in original, in copie legalizata sau in copie pe care se va mentiona sub semnatura ?conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitatedocumentul in original sau copie legalizata (daca initial nu a fost prezentat astfel).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara.-Informatii privind cifra de afaceri.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fiecare ofertant trebuie sa dispuna de vopsitorii cu temperatura si atmosfera controlata., Fiecare ofertant trebuie sa dispuna de autorizatie tehnica, clasele I, II si IV, conform RTRN 9, eliberata de catre RAR pentru efectuarea operatiunilor deservice ? pentru loturile de autovehicule pentru care prezinta oferta., - autorizatie RAR pentru efectuarea de reparatii, conform normelor RNTR 9 clasa I, II si IV. Autorizatia sa fie valabila pe toata perioada de derulare a acordului cadru sau daca expira in perioada de derulare a contractului prestatorul va depune o declaratie pe propria raspundere ca va reinoi autorizatia.Statie ITP cu autorizatie RAR in termen de valabilitate pentru loturile care oferteaza., Ofertantul trebuie sa dispuna de dotari, mijloace de transport, echipamente si instalatii specifice pentru prestarea serviciului de reparatii, inclusiv sa dispuna de instalatii de verificare si probe pentru principalele agregate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este acesibila in SEAP, sau la cerere se poate obtine gratuit de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2012 15:11