Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii auditare


Detaliu pentru invitatia numarul 319964
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Ministerul Administratiei si Internelor, Directia Generala de Informatii si ProtectieInterna
Numar invitatie: 319964/03.02.2012
Denumire contract: Serviciiauditare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Administratiei si Internelor, Directia Generala de Informatii si ProtectieInternaCod fiscal: 12558583, Adresa: Str. Alexandru Beldiman, nr.2-4, Sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0213156911, Fax: 0213156911
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Alexandru Beldiman, nr.2-4, Sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050061, telefon: +04 0213156911, fax: +04 0213156911, persoana de contact: Cristina Pascu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Alexandru Beldiman, nr.2, Sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050061, telefon: +04 0213156911, fax: +04 0213156911, persoana de contact Laurentiu Andrei
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciiauditare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de audit financiar al proiectului E-Educatie .Servicii de audit de securitate pentru aplicatia informatica E-Educatie
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garan?ia de participare va fi de 2400 lei.Se va exprima in lei ?i se constituie prin viramentbancar sau printr-un instrument de garantareemis in condi?iile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Documentul de constituire a garan?iei se prezinta in original in cuantumul de mai sus.Perioada de valabilitate a garan?iei de participare trebuie sa fiecel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.(cf.art 85 lit.b din HG 925/2006)Garan?ia de participare trebuie sa prevada explicit daca plata garan?iei se va excuta: a)condi?ionat, respectivedupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitaTe cu contractul garantat;saub)necondi?ionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declara?iei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate cf.prevederilor art.87 alin1 din HG 925/2006si art. 2781din OUG 34/2006.c)garan?ia trebuie sa fie irevocabila.Scrisoarea de garan?ie de participare in original va fi fie transmisa/depusa impreuna cu oferta, fie prezentata cel mai tarziu la data ?i ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.In cazul in care ofertantul dovede?te dovede?te ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garan?iei de participare conform Legii nr.346/2004 privind IMM-urile. In acest sens ofertantul va depune in oferta sa o declara?ie pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM-urilor.In cazul unei asocieri sunt considera?i ofertan?itip IMM aceiofertan?i pentru care to?i membrii asocierii de?in calitatea IMM. In cazul in care ofertantul i?i extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate agaran?iei de participare va fi prelungita in mod corespunzator.In situa?ia in care ofertantul refuza extindereavalabilita?ii , oferta sa va fi respinsa ca fiind neonforma.Ofertele neinso?ite de o Garan?ie de participare in cuantumul , forma ?i pentru perioada prevazutain documenta?ia de atribuire vor fi respinsede Autoritatea Contractanta.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi 10% din valoarea contractului fara TVA.Poate fi constituita printr-un instrument de garantare/scrisoare de garantie de buna executie in favoarea autoritatii contractante, emis de o societate bancara/societate de asigurari (Form. 23, Sec.IV).Dupa semnarea contractului si dovada constituirii garantiei de buna executie autoritatea contractanta va inapoia ofertantului garantia de participare.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.Garantia de buna executie se va prezenta in termen de 6 zile de la semnarea contractului. Restituire a garantiei de buna executie, conform art.92alin(2)din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaOfertantul/asociati/ tertul sustinatorva completa o declaratie pe propria raspundere, in conformitate cu Formularul nr. 1 din Sectiunea IV-Formulare.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006Ofertantul, asociati vorcompleta o declaratie pe propria raspundere, in conformitate cu Formularul nr. 2 din Sectiunea IV-Formulare.Incadrarea ofertantului sau a asociatilorin una sau mai multe situatii prevazute la art.180 si 181 din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excludereaOfertantului/asociatuluidin procedura de atribuire.Incadrarea tertului sustinatorin prevederile art.181, lit.a, c1, d din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excludereatertului sustinator din procedura de atribuire(Formularul nr.24 din sectiunea IV-Formulare.Documentele care dovedesc indeplinirea cerin?elor vor fi prezentate pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri.Documentele emise in alta limba decit romana trebuie sa fie inso?ite de traducere autorizata in limba romana. In cazul in care se constata discrepan?e intre traducerea autorizata ?i documentul original, acesta din urma va prevala.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, men?ionat in clar numele intreg al semnatarului.Orice document solicitat trebuie sa fie valabil la data depuneriiofertelor, excep?ie facand certificatele de taxe ?i impozite , ?i va fi prezentat in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul semnata ?i ?tampilata de ofertant.Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al firmei. In cazul in care persoana care semneaza oferta, inclusiv declara?iile/formularele solicitate ?i contractul nueste reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta (Formularul nr.3).Cerinta nr.3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOperatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii) trebuie sa completeze: - Declaratie privind calitatea de participant la procedura ?Formularul nr.4din Documenta?ia de atribuire ?Sec?iunea IV-Formulare-Imputernicirea privind autorizarea semnaturii ofertei ?i contractului-Formularul nr.3din Documenta?ia de atribuire-Sec?iunea IV-Formulare.In cazul in care operatorul economic este incadrat in categoria IMM atunci acesta trebuie sa prezinte documentele privind incadrarea in categoria IMM conmform Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.Cerin?a nr.4Documente care atesta situatia personalaOperatorul economic ofertant ( participantul in nume propriu, liderul asocierii)trebuie sa prezinte: - Cazierul judiciar al companieiPentru statele in care nu se elibereaza un astfel de document, operatorul economic va prezenta Notificarea de la Curtea Districtuala/Instan?a Competenta unde i?i are sediul operatorul economic sau documente echivalente.- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unita?ii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea i?i are sediul social din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificatul privind plata impozitelor ?i taxelor locale (autorita?i fiscale ?i administrative) din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerin?a nr.5Documente care atesta neincadrarea in situa?iile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareDeclara?ie privind neancadrarea in situa?iile prevazute la art.691din OUG 34/2006 a ofertantului/asociatilor/subcontractantului ?i tertului sustinator, [conform Legii 279/2011 (Formularul nr.5 din Documenta?ia de atribuire ?Sec?iunea IV-Formulare)].Lista persoanelor cu func?ie de decizie din cadrul autorita?ii contractante conform art.691 din OUG 34/2006: Cristian -Gheorghe La?cau- Director GeneralSava Mihai- Director AdjunctJurca Adrian-Director AdjunctDaniel Visoiu-ManagerProiectEugen Militaru- Membru ComisieGabriel Ungureanu-Membru ComisieLaurentiu Andrei- Responsabil Achizitii PubliceAurelian Vasile- Responsabil TehnicCatalin Rusu-Responsabil Tehnic UIPCerin?a nr.6Documente care atesta respectarea Ordinului ANRMAP nr.314/2010Declara?ie privind participarea la licita?ie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr 314/2010 ( Formularul nr.6 din Documenta?ia de atribuire ?Sec?iunea IV-Formulare).Neindeplinirea uneia din cerin?ele solicitate in cadrul documentelor enumerate mai sus va conduce la excluderea operatorului economic din procedura de atribuire.In cazul in care in ?ara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizieaza toate situa?iile atunci va fi acceptata o declara?ie autentica data in fa?a unui notar, a unei autorita?i administrative sau judiciare, sau a unei asocia?ii profesionale care are competen?e in acest sens.Daca exista incertitudini referitoare la situa?ia personala a unui operator economic autoritatea contractanta poate solicita informa?ii directede la autorita?ile competente. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romaneOperatorul economic ofertant(participant in nume propriu , liderul asocierii si asociatitrebuie sa indeplineasca urmatoarele cerin?e minime obligatorii: -auditorul sau liderul de consor?iu sa fie persoanajuridica inscrisa inRegistrul auditorilor financiari activi, intocmit de Camera Auditorilor Financiari din Romania, sa de?ina viza de membru activ al Camerei Auditorilor Financiari din Romania(CAFR)la data limita de depunere a ofertelor .- Incadrul activita?ilor contractuale desfa?urate in baza contractului de achizi?ie publicavor cuprinde ?i vehiculainforma?ii clasificate , ,secrete de serviciu? al caror emitent va fi Ministerul Administra?iei ?i Internelor. In acest sens operatorii economici ofertanti implica?i in procedura de atribuire vor trebui sa ob?ina ?i sa includa in oferta, , Aviz de securitate industriala?eliberat in conformitate cu prevederile O.M.A.I nr.74/2010 pentru aprobarea Normelor de protec?ie a informa?iilor clasificate secret de serviciu in domeniul activita?ilor contractual desfa?urate in cadrul M.A.Ipublicat in Monitorul Oficial al Romaniei partea I , nr. 193 din26.03.2010.Autoritatea contractanta va solicita operatorului economic castigator o declaratiepe proprie raspundere din care sa reiasa ca in cazul accesarii de catre personalul operatorului economic a unor informatii clasificatesecrete de stat, va intreprinde toate delegatiile necesare obtinerii, ,certificatului de securitate industrial corespunzator nivelului de acces avut in vedere?.Cerinta nr. 2.Persoane juridice/fizice straineOperatorul economic ofertant ( participantul in nume propriu, liderul asocierii ?isubcontractan?ii nominaliza?i in oferta(daca este cazul) trebuie sa prezinte: -Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenen?a din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din ?ara in care ofertantul este rezident, precum ?i documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate.Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate.-Certificat constatator in original, copie legalizata, sau copie semnata conform cu originalul;Ofertantului declarat castigator, inainte de comunicarea rezultatului aplicarii procedurii de atribuire i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original pentru verificarea conformitatea acestuia cu cel depus in ofertaNeindeplinirea cerin?elor solicitate ca conduce la respingerea ofertei ca inacceptabila.Daca exista incertitudini referitoare la capacitatea de exercitare a activitaii profesionale a unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informa?ii direct de la autorita?ile competente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor, Cerinta nr.1Declaratia privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani financiari;Bilantul contabil pe ultimii 3 ani financiariincheiati;, Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Declaratia privind lista principalelor sevicii similare prestate in ultimii 3 ani, Ofertantul va avea la dispozitie o echipa formata din: a)Coordonator de audit financiar1.sa fie persoana fizica inscrisa in Registrul auditorilor financiari activi, intocmit de Camera Auditorilor Financiari din Romania, sa detina viza de membru activ al CAFR la data limita de depunere a ofertelor?.minim 5 ani de experienta profesionala in domeniul finante-contabilitate;?minim 3 ani de experien?a specifica in domeniul auditului financiar;?participare in calitate de coordonator de audit financiarin derularea unor contracte /proiecte similare.b.Expertii audit financiar?studii superioare cu diploma de licenta in domeniul finante-contabilitate;?5 ani de experien?a profesionala in domeniul finante-contabilitate;?minim 2 ani de experien?a specifica in domeniul auditului financiar;?participarea ca auditor financiar in auditarea sistemelor IT, cel putin 1 proiect;, c.Coordonatorul de audit de securitate?studii superioare cu diploma de licenta in domeniul IT&C;?minim 5 ani de experien?a profesionala in domeniul IT&C;?minim 3 ani de experien?a specifica in domeniul securita?ii informa?iei/auditului de securitate;?certificare de auditor/implementator al sistemelor de management pentru securitatea informatiei potrivit standardului ISO27001;?certificare in domeniul teste de penetrare/scanare de vulnerabilitati;?certificare in domeniul managementului riscurilor;?certificare CISA (Certified Information Systems Auditor) sau echivalenta;?participarea ca auditor externin derularea unor contracte /proiecte similare, d.Expertii audit de securitate?studii superioare cu diploma de licenta in domeniul IT&C;?5 ani de experien?a profesionala in domeniulIT&C;?minim 3 ani de experienta in auditarea securitatii sistemelor de gestiune a bazelor de date;?minim 2 ani de experien?a specifica in domeniul securitatii informatiei / auditului de securitate;?certificare CISA (Certified Information Systems Auditor) sau echivalenta;?certificare MCTS (Microsoft Technology Specialist) sau echivalenta;?participarea ca expert securitate informatica in derularea a cel pu?in un proiect de consultanta pentru audit de securitate IT;?cel putin o persoana cu minim 3 ani de experienta in instalarea, configurarea si optimizarea sistemelor de operare de tip server.?cel putin o persoana cu minim 3 ani de experienta in proiectarea centrelor de date si a centrelor de back-up, ?cel putin o persoana cu 3 ani experienta in domeniul implementarii de retele complexe de date.?cel putin o persoana cu 3 ani experienta in domeniul operarii infrastructurilor bazate pe sisteme de operare Microsoft sau echivalente.?cel putin o persoana cu specializare sisteme de operare Linux sau echivalente.?prezentarea in original, copie legalizata/copie cf. cu originalul ale documentelor de certificare detinute;Informa?ii privind subcontractan?ii si aociatii Prezentarea certificatelor ISO 9001 si 27001;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 03.02.2012 15:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer