Achizitie publica - Servicii de colectare, transport si depozitare a deseurilor menajere
Detaliu pentru invitatia numarul 352745
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352745/19.08.2013
Denumire contract: Serviciidecolectare, transport si depozitare a deseurilor menajere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Judetean de Urgenta Alba IuliaCod fiscal: 4613342, Adresa: Bld. Revolutiei 1989, nr.23, Alba Iulia, Telefon: 0258820825, int.105, Fax: 0258821476
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bld. Revolutiei 1989, nr.23, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510160, telefon: +40 258833007, fax: +40 258833007, persoana de contact: Biroul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Spitalului Judetean de Urgenta Alba Iulia, Bld. Revolutiei 1989, nr.23, Sala de conferinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciidecolectare, transport si depozitare a deseurilor menajere
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Prestari de servicii de colectare, transport si depozitare deseuri menajere.
II.1.6) CPV: 90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 168, 960 - 172, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare: 3456 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.- Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original; prin ordin de plata in contul RO96TREZ0025006XXX004705 CF 4613342, deschis la Trezoreria municipiului Alba Iulia, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta, pana la data si ora deschiderii ofertelor. Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare si garantia de buna executie.In cazul depunerii unei contestatii, in masura in care CNSC respinge contestatia, se va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1728ron, in conformitate cu prevederile art. 2781), din OUG 34/2006. Cursul de schimb din lei in valuta va fi cel publicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului subsecvent de servicii 5% din valoarea contractului subsecvent de servicii fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de servicii se va realiza :1. Scrisoare de garantie in favoarea Spitalului Judetean de Urgenta Alba ?formularul 6.1;2. Ordin de plata in contul spitalului RO96TREZ0025006XXX004705, Trezoreria municipiului Alba Iulia, CF 4613342;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180-Formular 2;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181-Formular 3;Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, in oricare din formele: original, in copie legalizata sau in copie stampilata conform cu originalul si semnata. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, in oricare din formele: original, in copie legalizata sau in copie stampilata conform cu originalul si semnata. Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se accepta ofertanti cu datorii esalonate conform legii.Certificat de participare cu oferta independenta-Formular 4;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69 1-Formular 3.2Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie sunt: Manager ? Cosarca Nicoleta, Director medical - Crainic Dan, Dir. fin.cont.- Marza Diana, Dir. ingrijiri - Onetiu Maria, Sef birou achizitii - Ene Ovidiu, Sef serviciu adm.- Dragan Doru, Consilier juridic - Pop Cristina, inginer Nanu Mircea 1.Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator.In cazul ofertantului castigator, acesta va prezenta certificatul in original sau copie legalizata.2. Autorizatie de mediu emisa in baza H.G. 128/2002 de autoritatea competenta, dupa caz Agentia Judeteana sau Regionala pentru Protectia Mediului ? copie conform cu originalul, valabila la data limita de depunere a ofertelor. Autorizatia va privi activitatile de colectare, transport si depozitare deseuri menajere, respectiv: - Colectarea deseurilor nepericuloase;
- Tratarea si eliminarea deseurilor nepericuloase;
- Transporturi rutiere de marfuri;
- Recuperarea materialelor reciclabile sortate.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a prestat servicii similare obiectului procedurii. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar., Contract cu rampa ecologica de depozitare (deseuri menajere), valabil la data limita de depunere a ofertelor - copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul. Se accepta o declaratie pe proprie raspundere, din care sa rezulte ca ofertantul va prezenta un contract ferm in cazul in careva fi declarat castigator., Autorizatie integrata de mediu rampa ecologica de depozitare pentru deseuri menajere, in conformitate cu HG 349/2005 privind depozitarea deseurilor si a HG nr.128/2002, document emis de autoritatea competenta , dupa caz Agentia Judeteana sau Regionala pentru Protectia Mediului-(copie semnata si stampilata, conform cu originalul)valabila la data limita de depunere a ofertelor. Seaccepta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul va prezenta autorizatia in cazul in careva fi declarat castigator. Certificat Sistem de management de mediu ISO 14001:2005, sau echivalent, pentru servicii de colectare, transport si depozitare deseuri menajere-copie certificata cu mentiunea ?conform cu originalul".Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei, ofertantul va prezenta oricedocument in care se mentioneaza ca auditul de certificare a fost finalizat, urmand ca acesta sa primeasca in curand certificarea propriuzisa cu privire la implementarea si mentinerea unui sistem de management demediu ISO 14001:2005 sau echivalent emis in favoarea sa., Certificat de Sistem de management al calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent pentru servicii de colectare, transport si depozitare deseuri menajere -copie semnata si stampilata ?conform cu originalul" . Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei, ofertantul va prezenta orice document in care se mentioneaza ca auditul de certificare a fost finalizat, urmand ca acesta sa primeasca in curand certificarea propriuzisa cu privire implementarea simentinerea unui sistem de management al calitatii conf cu cerintele dinstandardul ISO 9001/2008 sau echivalent, emis in favoarea sa.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2013 14:52