Achizitie publica - SERVICII DE TUNS IARBA
Detaliu pentru invitatia numarul 346295
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346295/08.05.2013
Denumire contract: SERVICIIDETUNS IARBA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SERVICII PUBLICE BISTRITACod fiscal: 25503261, Adresa: LIVIU REBREANU NR. 2-4, Bistrita, Telefon: +40 263216202, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LIVIU REBREANU NR. 2-4, Bistrita, Romania, cod postal: 420008, telefon: +40 263216202, fax: +40 263234392, persoana de contact: MIRELA VIRLAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Servicii Publice Bistrita, str. Liviu Rebreanu, nr.2-4, Camera 1, Bistrita, Romania, cod postal: 420008
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii Publice Locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICIIDETUNS IARBA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie servicii de tuns iarba, conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 77314000-4 - Servicii de intretinere a terenurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 218, 427.84 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia participare: ; Lot 1 = 1500.00 lei, Lot2 = 1400.00 lei, Lot3 = 1300.00 lei (pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei prevazute de Legea nr. 346/2004 se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM-Formular: Anexa nr 8)Valabilitatea garantiei: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor ;Cursul de schimb la care se va face echivalenta leu/alta valuta este cursul inforeuro aferent datei de deschidere a ofertelor.Cod fiscal AC: 25503261;Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contulRO18TREZ1015006XXX006082, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Instrumentul de garantare va prevedea anagamentul societatii bancare/de asigurari de a plati AC o suma determinata conform art.278^1 din OUG 34/2006, respectiv pentruLot1 = 796.82 lei, Lot2 = 725.50 lei, Lot3 = 661.94 lei , in situatia in care ofertantul va depune o contestatie ce va fi respinsa de CNSC.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria AC a unei sume in numerar, sau prin ordin de plata. Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180-Completare Anexa nr.2; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-Completare Anexa nr.3Pentru persoanele juridice/fizice romane-Certificat de atestare fiscala(datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei incare se depun ofertele.-Certificat de taxe si impozite locale(datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in carese depun ofertele.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoanele juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazierejudiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilorcatre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se vaalatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.Nota: In cazul esalonarilor si amanarilor la plata, conform prevederilor legale, se vor prezenta toate documentele emise din care sa rezultein mod distinct plata la zi a esalonarilor conform graficului aprobat.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Completare Anexa nr.10. Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare Anexa nr.11Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1-Completare Anexa nr.9-Lista persoanelor cu functii de decizie cu privire laorganizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Cretiu Ioan - Director executiv, Sarmasan Dan ? Director executiv adjunct economic, Virlan Mirela-presedintele comisiei de evaluare , Singeorzan Dorina-membru comisie de evaluare, Mate Ana Maria? membru comisie de evaluare;Titieni Dan? membru comisie de evaluare, Ciupe Emilia ? membru comisie de evaluare. Lista persoanelor care au aprobat bugetul local: Primar- Ovidiu Teodor Cretu, Director executiv economic- Albu Maria, Director executiv adjunct economic, Scurtu Nicolae, Secretarul municipiului Bistrita Gaftone Floarea;Consilieri locali: 1.Avram George;2.Antal Attila;3.Bria Dumitru Alexandru;4.Gagea Maxim;5.Hangan Sorin;6.Ilies Narcisa Simona;7.Kiss Laszlo;8.Moldovan Vasile;9.Molnar Iosif Augustin;10.Muthi Adrian Gelu;11.Moisil Filip;12.Peteleu Ioan;13.Kozuc Andrei;14.Sarmasan Mihai Lucian;15.Rus Constantin;16.Armean Lucian Marius;17.Seserman Sorin Alin;18.Tabara Camelia;19.Talos Florin;20.Tuta Gheorghe;21.Toniuc Alexandru Marian.Nota: ! Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.180 si art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. Pentru persoane juridice: Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, informatiile cuprinse in aceasta trebuie sa fie valabile /reale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane fizice: Autorizatie de functionare/altele echivalente precum si orice alt document edificator considerat necesar pentrudovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Nota.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii deatribuire, prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata;Pentru persoanele juridice/fizice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederilelegale din tara unde ofertantul este rezident. De asemenea ofertantii vor prezenta Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri)valabil la data limita de depunere a ofertelor.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse deindeplinirea contractului iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitati necesare indeplinirii contractului.Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la carese vor anexa traducerile autorizate in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri- Formular Anexa nr.4.Cursul mediu de referinta ce se va avea in vedere este: -2010-4.2099 lei/euro-2011-4.2379 lei/euro-2012-4.4560 lei/euroPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 3.a)DOTARI TEHNICE: Ofertantii vor prezenta declaratia si lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care pot dispune pt. indeplinirea corespunzatoare a contractului (Formular - Anexa nr. 16).3.b) Ofertantii vor face dovada ca dispun, din dotare proprie/de la terti/altaforma de punere la dispozitie de urmatoarele utilaje: trimer min -5 buc, masina de transport iarba min -1 buc.Pentru utilajele care nu le are in dotare, ofertantul va prezenta contracte/conventii de inchiriere sau angajament., 2.a)RESURSE UMANE: Declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani, conform Formular ?Anexa nr.13, 1.c) Declaratia privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani-completare Formular- Anexa nr.15, 1.b)Se va prezenta o lista cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani (Formular - Anexa 14), raportat la data limita de depunere a ofertelor, care trebuie sa contina: valori, perioade deprestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati., 1.a)EXPERIENTA SIMILARA (cerinte identice pentru fiecare lot in parte): Completare (Formular ? Anexa nr.12).Ofertantii vor face dovada ca in ultimii 3 ani, respectiv pana la data limita de depunere a ofertelor, au prestat/au dus la bun sfarsit, un contract cu valoarede minim 79000.00 lei fara TVA pt. LOT I, de minim 72000.00 pt. LOT II si minim 66000.00 pt. LOT III, si care au avut ca obiect prestarea de servicii similare cu obiectul contractului. Pentru indeplinirea cerintei valorice impuse, echivalenta in euro se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei: http: //www.bnr.ro.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea de parti relevante ale contractului, proces ? verbal de receptie, recomandare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: PUBLICATA PE SEAP ATASATA INVITATIEI DE PARTICIPARE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.05.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.05.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2013 07:35