Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de verificare metrologica a contoarelor de energie electrica reclamate cu inregistrari eronate pentru Enel Distributie Muntenia, Enel Distributie Banat si Enel Distributie Dobrogea


Detaliu pentru invitatia numarul 354381
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Numar invitatie: 354381/03.10.2013
Denumire contract: Serviciideverificare metrologica a contoarelor de energie electrica reclamate cu inregistrari eronate pentru Enel Distributie Muntenia, Enel Distributie Banat si Enel Distributie Dobrogea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.Cod fiscal: RO 14507322, Adresa: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 372115082, Fax: +40 372871911
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011172, telefon: +40 0212065443, fax: +40 0372871911, persoana de contact: Baican Adriana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul SC Enel Servicii Comune SA , Bucuresti , str. Ion Mihalache nr.41-43, sector 1, Corp C, Achizitii Servicii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciideverificare metrologica a contoarelor de energie electrica reclamate cu inregistrari eronate pentru Enel Distributie Muntenia, Enel Distributie Banat si Enel Distributie Dobrogea
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciideverificare metrologica a contoarelor de energie electrica reclamate cu inregistrari eronate pentru Enel Distributie Muntenia, Enel Distributie Banat si Enel Distributie Dobrogea
II.1.6) CPV: 50411300-2 - Servicii de reparare si de intretinere a contoarelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 16, 066 - 226, 980 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantum: 2500 RON/1250 RON(pt IMM). 2.garantia de participare este irevocabila. 3.valabilitate: 90 zile si se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor 4.mod constituire: a)prin instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, ?conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau ?neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate; b)prin virament, (OP, confirmat de banca) in contul ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA , in lei: IBAN RO33 CITI 0000 0007 6002 3019-CITIBANK EUROPE plc.DUBLIN SUC. ROMANIA;cod SWIFT : CITIROBU; 5.se prezinta in original, in limba romana, cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. 6.neprezentarea garantiei de participare conduce la respingerea ofertei conform art.33, alin(3), lit.b) din HG925/2006, 7.autoritatea contractanta va retine garantia de participare in situatiile prevazute la art.87 alin.(1) lit.a) si c) din HG 925/2006 8.cuantum ce se va retine, in conditiile art.278ยน alin.1 lit.a) din OUG34/2006=2269, 8 RON . 9.echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor, cu 5 zile
Garantie de buna executie
cuantum :10% (5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului subsecvent, fara TVA. 2.valabilitate: cel putin egala cu durata de valabilitate a contractului subsecvent. 3.modul de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, conform HGR 925/2006 art.86 alin.(2)?(4).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular F1.1Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.180 din OUG 34/2006-Formular F2.1Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.181 din OUG 34/2006-Formular F2.2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formular F2.3Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Director General ?Fanizzi GiuseppeDirector Achizitii ?Trofin CosminPresedinte comisie evaluare-Baican AdrianaMembru comisie evaluare- Alexe AdinaMembru comisie evaluare- Ivanescu Ana RoxanaCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Formular F2.4Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ? original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident)., din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertei ..Se vor completa esalonarile sau compensarile, aprobate de catre organele competente in domeniu, si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii(daca este cazul)-Formular F2.5. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata , sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?, caz in care, pentru conformitate, autoritatea contractanta v-a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea certificatului emis de ORC, in original sau copie legalizata .Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator .Pentru persoane juridice straine, documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident .Ofertantul isi asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in ac docum.sunt valabile/reale la data lim de depunere a ofertei.Ofertantul va face dovada ca detine autorizatie emisa deB.R.M.L, pentruactivitatea de verificarea metrologica a contoarelor de energie electrica conform Instructiunii de Metrologie Legala IML5-05, aprobata prin HG nr.1660/2005., valabila la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unui grup de operatori economici, care depun oferta comuna, cerintele sunt considerate indeplinite daca unul dintre asociati sau subcontractantul, daca este cazul, detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa presteze integral partea de contract pentru care se solicita autorizarea respectiva
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararatie cifra de afaceri globala (2010, 2011, 2012) Nivel specific minim necesar : media cifrei de afaceri globala, care vizeaza activitatea din ultimii trei ani, (2010, 2011, 2012), trebuie sa fie de minim: 154.792, 00 RON (77.396, 00RON, pentru IMM).Conversia leu-euro se va face prin raportare la cursul mediu anual comunicat de B.N.R.: 2010-1 euro =4, 2099 RON; 2011-1 euro =4, 2379 RON; 2012-1 euro =4, 4560 RON ; Pentru calculul valorii cifrei de afaceri in alta valuta, se va lua in considerare cursul mediu anual practicat de BNR pentru anii respectivi.documente relevante: /declaratii bancare/bilant contabil/extras bilant/alte documente edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economico-financiarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asociatii (daca este cazul) criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale(inregistrare), la standardele de asigurare a calitatii trebuie prezentate de fiecare asociat in parte. Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asociati. In cazul in care o asociatie de operatori economici este declarata castigatoare, relatia contractuala si facturarea se va face in conformitate cu modul asociatii declara in Acordul de asociere prezentat la deschiderea ofertei. Conform art.190 alin. 2 din OUG 34/2006, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci aceasta, are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prez unui angajament ferm al persoanei respective, prin care confirma ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta la art.180 si art.181 lit a), c1) si d). Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in niciuna din situatiile prevazute la art.69.1 din OUG34/2006, Informatii privind subcontractantii (daca este cazul ) In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contract , are obligatia de a preciza : a.partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze respectiv indicarea procentajului din total contract de achizitii. b.indicarea activitatilor ce vor fi realizate de subcontractanti si valoarea acestora, c.datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora d.la incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract, daca sunt prezentate documente in acest sens conform art.11 alin.7 din HG925/2006 e.Subcontractantii vor pune la dispozitie lista resurselor materiale si umane, Declaratie referitoare la echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.Nivel specific minim necesar: Ofertantul va face dovada ca poate dispune de laborator metrologic autorizat, pentru activitatea de verificare metrologica a contoarelor de energie electrica, conform IML 5-05, emisa de BRML, aprobata prin HG nr.1660/2005., Declaratie care contine informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Nivel specific minim necesar: Ofertantul va demonstra ca poate dispune de personal de specialitate, verificator metrolog, autorizat, pentru verificarea metrologica a contoarelor de energie electrica conform IML 5-05, emisa de BRML, aprobata prin HG nr.1660/2005, Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca sunt autoritati contractante sau clienti privati; Nivel specific minim : din lista sa rezulte ca au fost prestate servicii similare cu cele ale prezentei proceduri, derulate prin cel putin un contract, maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie de minim: 77.396, 00 RONPrestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente, emise sau contrasemnate de catre o autoritate contractanta sau client beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unor certificari /confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; Conversia leu-euro se va face prin raportare la cursul mediu anual comunicat de B.N.R.: 2010-1 euro =4, 2099 RON 2011-1 euro =4, 2379 RON 2012-1 euro =4, 4560 RONPentru calculul valorii experientei similare in alta valuta, se va lua in considerare cursul mediu anual practicat de BNR pentru anii respectivi. Informatii privind respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO9001/2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.10.2013 17:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer