Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de audit tehnic si IT pentru proiectul ?MANAGEMENTUL TRAFICULUI RUTIER IN MUNICIPIUL DEVA?


Detaliu pentru invitatia numarul 326714
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Deva
Numar invitatie: 326714/15.05.2012
Denumire contract: Serviciide audit tehnic si IT pentru proiectul ?MANAGEMENTUL TRAFICULUI RUTIER IN MUNICIPIUL DEVA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul DevaCod fiscal: 4374393, Adresa: Piata Unirii nr. 4, Deva, Telefon: 0254/213435, Fax: 0254/226176
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Unirii nr. 4, Deva, Romania, cod postal: 330152, telefon: +40 254210072, fax: +40 254210072, persoana de contact: Petrica Mihaiela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Deva, Piata Unirii nr.4, Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciide audit tehnic si IT pentru proiectul ?MANAGEMENTUL TRAFICULUI RUTIER IN MUNICIPIUL DEVA?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciide audit tehnic si de securitate IT pentruproiectului , ,SISTEM INTEGRAT DE MANAGEMENT AL TRAFICULUI RUTIER IN MUNICIPIUL DEVA?
II.1.6) CPV: 72810000-1 - Servicii de audit informatic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 144, 430 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: -2.500 lei.In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu Legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categoria IMM-urilor alaturi de dovada constituirii garantiei de participaresi va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare, respectiv de 1.250 lei.In cazul in care oferta este depusa de un grup de asociati care se incadreaza in categoria IMM-urilor, fiecare asociat are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categoria IMM-urilor alaturi de dovada constituirii garantiei de participare.Garantia de participare poate fi constituita in urmatoarele forme: - virament bancar in contul RO83.TREZ.3665.006X.XX00.0122, deschis la Trezoreria Deva. Seprezinta ordinul de plata confirmat debanca emitenta;
- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea Municipiul Deva, P.ta Unirii nr.4Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (90 zile de la data limita de depunere a ofertelor), cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi de la data constituirii sumei initiale si pana la dataincheieriiprocesului verbal de receptie finala a obiectivului.? Cuantumul garantiei de buna executie a contractului va fi de 10 % din pretul contractului, fara T.V.A.? Garantia de buna executie a contractului se constituie: ? Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului anexat se va prezenta de fiecare: ofertant/candidatul/ofertantul asociat /tertul sustinator, dupa cazDeclaratie se va prezenta in originalCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului anexat se va prezenta de fiecare: ofertant/candidatul/ofertantul asociat/ tertul sustinator, dupa cazDeclaratie se va prezenta in originalCerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului anexat se va prezenta de fiecare: ofertant/candidatul/ofertantul asociat/, dupa cazDeclaratie se va prezenta in originalCerinta nr.4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.G.34/2006Nota: Persoanele cu functie de decizie in Primaria Deva : PRIMAR: MIRCIA MUNTEANVICEPRIMAR: MOS OVIDIUDIRECTOR TENHIC: SZOTS LUDOVICDIRECTOR ECONOMIC: NICULA VIORICAMANAGER PROIECT: PARVU DANIELAModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Conform Art.69^1din OG34/2006Completarea formulararului anexat se va prezenta de fiecare: ofertant/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator, dupa caz.Declaratie se va prezenta in originalCerinta nr. 5Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice locala, din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Certificatului privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, prezentat in original sau copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul », eliberat de D.G.F.P din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat de stat sau are datoriile esalonate cf. Legii.general consolidat de stat.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.? Documentele emise in alta limba decat limba romana, vor fi prezentate in original/ sau copie legalizata a documentelor originale insotite obligatoriu de traducerea autorizata si legalizata in limba romana a acestora.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritati competente.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.Cerinta nr. 6Certificat eliberat de catre Directia Impozite si Taxe LocaleModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Certificatului privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariei in a carei raza teritoriala activeaza societatea respectiva, din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local sau are datoriile esalonate cf. Legii.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.? Documentele emise in alta limba decat limba romana, vor fi prezentate in original/ sau copie legalizata a documentelor originale/ sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite obligatoriu de traducerea autorizata si legalizata in limba romana a acestora.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritati competente.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.Cerinta nr. 7Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului anexatDeclaratie se va prezenta in original Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de O.R.CModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C.Documentul se va depune inoriginal/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, prezentarea Certificatului constatator in original sau copie legalizata.Ofertantii nerezidenti vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.? Documentele emise in alta limba decat limba romana, vor fi prezentate in original sau copie legalizata a documentelor originale/ sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite obligatoriu de traducerea autorizata si legalizata in limba romana a acestora.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor servicii prestate din ultimii 3 ani, Cerinta nr, 2Experienta similara- Ofertantul trebuie sa prezinte cel putin un contractsimilar realizat inultimii 3 ani (servicii de audit tehnic si de securitate a informatiei pentru un sistem informatic integrat care sa includa functionalitati de achizitie de date si control de la distanta pentru retele de comunicatii dedicate)cu ovaloare de minim 140.000 lei fara TVA, Cerinta nr.3Ofertantul trebuie sa dispuna de personal de specialitate pt. indeplinirea contractului, care a participat la auditarea de sisteme informatice in cadrul a cel putin 1 proiect similar, minim 3 persoane :1.Auditor sef- Studii universitare de lunga durata in domeniul electronica si telecomunicatii sau IT;
- Certificare IT Service Management, CISA sau echivalent2. Auditor ? 1 persoana- Studii superioare de lunga durata in domeniul tehnic;
- Certificare de auditor al Sistemelor de Management al Securitatii Informatiilor conf ISO 27001, emisa de un organism de certificare acreditat;3. Expert audit sisteme informatice- Studii superioare de lunga durata in domeniul tehnic;
- Cunoastere aprofundata a arhitecturilor si tehnologiilor IT dovedita prin certificari obtinute de la producatori internationali de software;
-Certificare IT Service Management, CISA sau echivalent., Cerinta nr. 4In cazul existentei subcontractantilor, Cerinta nr. 5In cazul existentei unei asocieri Cerinta nr. 1Dovada implementarii si certificarii sistemul de management al calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 12:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer