Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - servicii de cercetare/monitorizare cu vas de cercetare fluviala adecvat, dotat cu aparatura de prelevare, stocare si procesare a probelor supuse monitorizarii comune de cercetare a calitatii apelor fluviului Dunarea


Detaliu pentru invitatia numarul 349920
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Mediului si Schimbarilor Climatice
Numar invitatie: 349920/03.07.2013
Denumire contract: serviciide cercetare/monitorizare cu vas de cercetare fluviala adecvat, dotat cu aparatura de prelevare, stocare si procesare a probelor supuse monitorizarii comune de cercetare a calitatii apelor fluviului Dunarea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Mediului si Schimbarilor ClimaticeCod fiscal: 16335444, Adresa: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 3163704, Fax: +40 3163704
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 040129, telefon: +40 3163704, fax: +40 3163704, persoana de contact: Marilena Tuta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: serviciide cercetare/monitorizare cu vas de cercetare fluviala adecvat, dotat cu aparatura de prelevare, stocare si procesare a probelor supuse monitorizarii comune de cercetare a calitatii apelor fluviului Dunarea
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: serviciide cercetare/monitorizare cu vas de cercetare fluviala adecvat, dotat cu aparatura de prelevare, stocare si procesare a probelor supuse monitorizarii comune de cercetare a calitatii apelor fluviului Dunarea, de la izvor pana la varsare, realizata conform obligatiilor ce decurg din Conventia pentru protectia fluviului Dunarea.
II.1.6) CPV: 73110000-6 - Servicii de cercetare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 569, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
este in valoare de 5690 lei, cu o perioada de valabilitate cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei si reprezinta 1% din valoarea estimata a contractului fara TVA, in conformitate cu prevederile H.G. nr 925 /2006, art. 85 litera a). Modul de constituire: 1)Scrisoare de garantie bancara 2)Plata in numerar la casieria autoritatii contractante. 3)Ordin de plata confirmat de banca emitenta pana la data limita de depunere a ofertei. Plata se face in contul de Trezorerie al Municipiului Bucuresti RO 56 TREZ 700 5005 XXX 000 223, CUI 16335444. 4)Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus. In cazul in care vor exista contestatii formulate la prezenta procedura de atribuire, iar CNSC va respinge contestatia, dar si in cazul in care contestatorul isi retrage contestatia, se va retine contestatorului din garantia de participare o suma de 4348, 99 lei, in conformitate cu prevederile art. 278^11 alin.(1) si alin.(2), din OUG nr. 34/2006.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform Legeii nr. 346/2004, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare.Ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM ? Formularul nr. 13, Formularul nr. 14 (dupa caz). Pentru o garantie de participare depusa in alta moneda decat leul echivalenta se va face la cursul leu/valuta BNR din data anterioara cu 5 zile datei limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
garantia de buna executie este in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA, in conformitate cu prevederile H.G. nr 925/ 2006, art. 89 alin (1)si alin (2)..Modul de constituire a garantiei de buna executie: in conformitate cu prevederile art. 90 alin.1-3 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul nr. 1. - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006;Formularul nr. 2. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181din O.U.G. nr. 34/2006;Formularul nr.3-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din OUG nr. 34/2006;Formularul nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura in conformitate cu prevederile art. 41 OUG nr. 34/2006;Formularul nr. 5 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.In conformitate cu art. 331 alin. (4) din O.U.G. nr. 34/2006, astfel cum a fost completata si modificata prin O.U.G. nr. 77/2012, declaram mai jos datele de identificare ale persoanelor cu functie de decizie/ persoanele implicate in procedura de atribuire si care pot influenta continutul documentatiei de atribuire: Rovana Plumb- ministru, Lucia Ana Varga-ministru delegat, Elena Dumitru- secretar de stat, Marius Nica- secretar general , Dragos Ionut Banescu- secretar general adjunct, Loredana Hristodorescu- director general , Speranta Georgeta Munteanu- director general , Carmen Florentina Tinta- director general , Gheorghe Constantin- director, Sebastian Tanase-sef serviciu, Marilena Tuta-consilier, Tiberia Rus-consilier, Carmen Toader-consilier, Daniela Catana-consilier, Mihai Costache-consilier Operatorul economic trebuie sa-si dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica romana/ straina, prin prezentarea unui certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/ altor documente care dovedesc o forma de inregistrare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara de origine.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Operatorul economic va prezenta cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea dincel mult ultimii trei ani (2010, 2011, 2012). Pentru informatii prezentate in alta valuta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte (2010, 2011, 2012).prin aceasta cerinta se urmareste ca operatorul economic sa poata dovedi ca poate sustine financiar prestarea serviciilor respective.Operatorul va completa o Fisa de informatii generale, Informatii privind sustinatorul financiar, daca este cazulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va demonstra experienta similara prin completarea unei declaratii privind lista principalelor servicii similare de cercetare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestea sunt institutii publice sau clienti privati, Ofertantul trebuie sa dovedeascaca are personal calificat, atestat pentru meseria de marinar profesionist prin prezentarea unei Declaratii privind personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, atestate si declaratii de disponibilitate., Ofertantul va demonstra ca vasul este dotat cu echipamente stiintifice minim necesare la bord: a) Portal pupa - Capacitate max.1 t; Grui pupa, prova ? Capacitate 500 kg; Vinci pupa; Capacitate max.750 kg, lungime sarma = min.200m, viteza de derulare a sarmei = min.40m/min, Radar pentru navigare pe timp de zi si de noapte;Sunt dispozitive care asigura deplasarea corespunzatoare a vasului pentru masuratori hidromorfologiceb) Sistem ?multibeam? si ?single beam? pentru cartarea fundului Dunarii;Sistem de sonda cu ultrasunete care colecteaza date cu ajutorul cu care se proiecteaza si se intocmesc hartile de fund ale Dunariic) Aparat de masurarea parametrilor fizico-chimici ai apei ? ?CTD? pentru masurarea de temperatura, pH, conductivitate, oxigen dizolvat, filtrare de suspensii solideAparat portabil care masoara unele caracteristici fizico-chimice ape apei Dunarii, pentru monitorizarea chimicad) Dispozitiv pentru masurarea debitului Dunarii si a morfologiei fundului ?Acoustic Doppler profiler - 1500 khz?Aparat de masurare a debitului Dunarii in profil transversal ? maluri, mijloc apa, suprafata, profile de adancime ? si a tipului de materiale din care este alcatuit fundul Dunariie) Carotier gravitational;Dispozitiv de prelevare probe de sedimente din Dunare, pana la adancimea de 5 m, cu stabilirea si separarea coloanei verticale de proba pe nivele de adancimef) Echipament de prelevat sedimente de adancime ?Boden greipher?Aparatura specifica care preleveaza probe de sediment de la adancimea de cel puin 1, 5 m, pentru a stabili aportul de poluare istoricag) Un spectrofotometru portabil;Asigura masurarea concentratiilor de diversi indicatori fizico-chimici si a hidrocarburilor aromate si alifate din apele Dunariih) O centrifuga de terenPentru separarea suspensiilor care plutesc in apa Dunarii, care devin proba de analizat a substantelor poluante recent evacuate in Dunarei) O macara pentru dispozitivele de prelevare a probelor, cu capacitatea de ridicare de pina la 300 kgNecesara pentru lasarea la apa/ridicarea dragilor si altor dispozitive de prelevat probe de apa, sedimente, suspensii, biologice si moluste, utilizate pentru monitorizare de la malul stang/drept al apei, j) Sistem independent pentru operatiuni de lansare a barcii de serviciu deasupra pupei sau pentru asezarea acesteia pe suporti pe puntea pupaNecesar pentru manevrarea celor 2 barci cu motor care trebuie sa se afle la bordul vasuluik) Doi (2) grui- pentru operatiuni de lansare aparatura hidrologica, cu sistem de masurare a adancimii apei tip crono-contor reglabil, pe puntea pupa.l) Doua barci cu motor atasate de corpul navei, dotate corespunzator pentru prelevare probe care se folosesc si pentru salvare vieti in caz de urgenta, cu capacitate maxima egala cu numarul maxim de persoane de a bordul vasuluiNecesare pentru deplasarea transversala, pe latimea Dunarii, in momentul prelevarii probelor simetrice de pe ambele maluri, in situatia in care vaporul este oprit pe mijlocul apeim) Doua suporturi atasat de corpul navei, pentru cele doua barci cu motorDispozitive necesare amplasarii celor 2 barci cu motor pe lateralele vasului, cand vasul este in mars.Dotarile de la litera a) la litera m) sunt absolut necesare indeplinirii scopului principal al deplasarii vasului pe Dunare ? prelevarea de aproximativ 700 probe complexe din 69 de puncte de prelevare, amplasate pe Dunare pe distanta de 2600 km, de la Regensburg (Germania) la Tulcea., Informatii privind subcontractantii.Ofertantul va prezenta o Declaratie privind subcontractantii, daca este cazul, Informatii privind asocierea, daca este cazul, Informatii privind sustinatorul tehnic si profesional , daca este cazul Demonstrarea Certificarii in managementul calitatii conform standardului ISO 9001 sau echivalent, Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.07.2013 14:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer