Achizitie publica - Servicii de colectare si transport a deseurilor din pietele aflate in administrarea DAP Sector 4
Detaliu pentru invitatia numarul 346165
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346165/30.04.2013
Denumire contract: Serviciide colectare sitransport a deseurilor din pietele aflate in administrarea DAP Sector 4
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia de Administrare a Pietelor Sector 4Cod fiscal: 17090008, Adresa: Sos. Giurgiului nr. 107, sector 4, Bucuresti, Telefon: +40 314370699, Fax: +40 314370698
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Giurgiului nr.94, sector 4, Bucuresti, telefon: +40 314370699, fax: +40 314370698, persoana de contact: Alina Popa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia de Administrare a Pietelor Sector 4, Sos. Giurgiului nr.94, sector 4, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciide colectare sitransport a deseurilor din pietele aflate in administrarea DAP Sector 4
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICIILE DE COLECTARE SI TRANSPORT A DESEURILOR DIN PIETELE AFLATE IN ADMINISTRAREA DAP SECTOR 4Valoarea estimate minimaeste de 130.000 lei (valoare care corespunde cantitatii de deseuri ce urmeaza a fi colectate si transportate la groapa de gunoi pana la 31.12.2013, respectiv 10.000 mc).Valoarea estimata maxima este de 195.000 lei (valoare care corespunde cantitatii totale de deseuri ce urmeaza a fi colectate si transportate la groapa de gunoi, ce include si eventualele suplimentari, respectiv 15.000 mc).Optiuni: Contractul poate fi prelungit cel mult 4 luni conform art.6 din H.G nr.925/2006
II.1.6) CPV: 90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 130, 000 - 195, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 2600 lei (2% din valoarea estimata a contractului pana la 31.12.2013)Modalitati de constituire : Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (in original) sau prinvirament bancar in contul nr. CONT IBAN: RO60TREZ7045028XXX003409deschis la TREZORERIA SECTOR 4. Pe ordinul de plata se va face mentiunea : Garantie de participarela , , Cererea de oferta privind achizitia serviciilor de colectare si transport a deseurilor din pietele aflate in administrarea DAP Sector 4??.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu cea a ofertei: 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Conversia leu/valuta se va face prin raportarea la cursul BNR din ziua urmatoare publicarii invitatiei de participare.In cazul emiterii de catre Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare, o valoare calculata in conformitate cu prevederile art.278¹ alin.(1) , lit. a)din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.NOTAOfertele care nu sunt insotite la data deschiderii de documentul in original care sa ateste constituirea garantiei de participare, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.Eliberarea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 88 din H.G. nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 alin. 1-3 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Eliberarea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prev. art.92, alin.1 din H.G. nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Calitatea de participant la procedura-Formularul 1-Declaratii privind eligibilitatea-cerinta minima-declaratie completata in conformitate cu Formularul 2-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006- cerinta minima-declaratie completata in conformitate cu Formularul 3-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conf. Ord. ANRMAP Nr.314/2010 -Formularul 4-Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69¹ din O.U.G. nr.34/2006 Formularul 5.Persoanele cu functii de decizie privind procedura de atribuire, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire( respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu procedura) din cadrul Directiei de Administrare a Pietelor Sector4 sunt urmatoarele: Mircea George (Director), Jantea Vasilica (Sef Serviciu Patrimoniu, Administrativ), Iacob Carmen (Sef Serviciu Buget, Financiar, Contabilitate), Ilie Nicoleta Irina (Economist in gestiunea economica), Iliuta Daniel (Economist in gestiunea ecomica) Alina Popa (Sef Birou Licitatii, Achizitii, Investitii), Truica Marin (Sef Serviciu Administrare Piete), Leonid Nicos Marasescu (Sef Birou Juridic, Resurse Umane, Salarizare), AlindaStoian(Referent de specialitate in administratia publica), Liliana Precup (Referent de specialitate in administratia publica ), -Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele/candidaturile (original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul)-Certificat privind impozite si taxe locale eliberat de Directia Generala de Taxe si Impozite Locale din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele/candidaturile (original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul) 1.Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea serviciilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantuluiclasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.2.Licenta emisa de ANRSC pentru serviciile de tipul celor solicitate de autoritatea contractanta, conform Legii Serviciilor Comunitare de Utilitati Publice nr.51/2006 - valabila la data limita de depunere a ofertei, in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul .3.Autorizatia de prestare a serviciilor de colectare, transport si depozitare a deseurilor menajere si reciclabile , emisa de Primaria Municipiului Bucuresti in termen de valabilitate-prezentata in copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea conformcu originalul .4.Avizele /licentele afernte mijloacelor de transport necesare desfasurarii activitatii/derularii contractului, in copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 200 000 lei.Operatorul economic va complete si prezenta Fisa de infornatii generale ? Formularul 6 insotit de copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? de pe bilanturile contabile din ultimii trei ani sau orice alte documente din care sa reiasa indeplinirea cerintei.NOTA: Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de serviciiin ultimii 3 aniOperatorul economic va completa si prezenta Formularul 7, inclusiv anexa.Experienta similara - Se va prezentao lista a principalelor servicii prestate in ultimii trei ani din care sa rezulte ca au fost duse la bun sfarsit in baza a cel mult 3 contracte de servicii similare in cantitate de minim 10.000 mc; lista va fi insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, certificate/documente care sa indice valori, perioada de prestare, beneficiari, indifferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Declaratie privind personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului. -completat conform formularului 8 din Sectiunea Formulare-in originalOfertantul va prezenta dovezi aferente personalului pe care il va utiliza pentru indeplinirea contractului (soferi, dispeceri, lucratori operativi pentru autocompactoare)Se vor prezenta extrase REVISAL, pentru fiecaredin categoriile de personal auxiliar solicitant sau declaratii de disponibilitate sau alte documente din care sa rezulte un raport intre ofertant si persoana nominalizata., Lista cu personalul de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractuluiIn acest sens, se solicita: completarea listei prin nominalizarea persoanelor desemnate pentru asigurarea controlului conformitatii prestatiei la standardele de mediu impuse de contract ( ISO 14001 certificat ca manager al sistemului de mediu), pentru functia de SSM si pentru functia de Responsabil de Mediu , conform Legii 211/2011 privind regimul deseurilorSe vor prezenta diplome de licenta ale persoanelor desemnate, atestate, certificari, orice alte documente care atesta aceste certificari conform Legii 211/2011NOTA: Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe mai multe pozitii din cele mentionate mai sus, Declaratie privind asigurarea de echipament, utilaje, mijloace fixe necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului- formularul 9-in original
Se vor depune orice tip de documente care atesta detinereaechipamentelor, utilajelor, mijloacelor fixe pe care ofertantul intelege sa le puna la dispozitie pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. ? minim doua autogunoiere compactoare, Autorizatie de mediu ?Operatorul economic va prezenta autorizatie de mediu emisa de organismele teritoriale de mediu de pe raza de activitate a acestuia, pentru serviciile solicitate de autoritatea contractanta, autorizatie emisa in bazaOUG 195/2005 privind protectia mediului completata si modificata de OUG 164/2008, Contract cu rampa ecologica de depozitare (deseuri menajere), valabil la data limita de depunere a ofertei (stampilat conform cu originalul, semnatura in clar si specimen de semnatura), Autorizatia de mediu rampa ecologica de depozitare pentru deseuri menajere, in conformitate cu HG 349/2005 privind depozitarea deseurilor si a HG nr.128/2002, document emis de autoritatea competenta, dupa caz Agentia Judeteana sau Regionala pentru Protectia Mediului(copie stampilata conform cu originalul) valabila la data limita de depunere a ofertei Certificat de Sistem de Management de mediu ISO 14001:2005 sau echivalent, pentru servicii de colectare, transport si depozitare deseuri menajere.Valabilitatea certificatelor se raporteaza la data limita de depunere a ofertelor.Documentele pot fi depuse in oricare dintre formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul., Certificat de Sistem de management al calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent pentru servicii de colectare, transport si depozitare deseuri menajere.Valabilitatea certificatelor se raporteaza la data limita de depunere a ofertelor.Documentele pot fi depuse in oricare dintre formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. Domentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare din S.E.A.P ;www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.04.2013 14:51