Achizitie publica - SERVICII DE CURATENIE
Detaliu pentru invitatia numarul 324252
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324252/19.04.2012
Denumire contract: SERVICIIDE CURATENIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA DE SANATATE PUBLICA PRAHOVACod fiscal: 11308414, Adresa: Str.Tache Ionescu nr.13, Ploiesti, Telefon: 0244 522746, Fax: 0244 522746
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICIIDE CURATENIE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de curatenie la sediile din Ploiesti, str.Tache Ionescu nr.13, str.Transilvaniei nr.2
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 78, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuntumul garantiei de participare este de 1568 lei care se constituie astfel: -scrisoare de garantie bancara eliberata dupa modelul fiecarei banci emitente;
-ordin de plata depus in contul de Trezorerie al Directiei de Sanatate Publica PrahovaRO13TREZ5215005XXX000067 TREZORERIA PLOIESTI-sau printr-un alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Copia va fi depusa in format electronic pe SEAP, iar originalul (altul decat OP) , va fi trimis pana la data deschiderii ofertelor la adresa: DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA PRAHOVA, PLOIESTI, STR.TACHE IONESCU NR.13Neprezentarea dovezii constituirii garantiei de participare duce la respingerea ofertei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare.In acest caz garantia de participare va fi insotita de declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM (conf.Formular 6).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 10% din valoarea contractului, lei fara TVA.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: conf. art. 90 din H.G. nr. 925/2006.garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare cu oferta independenta ? completare formular 1-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 - Completare formular 2- Persoane cu functii : Director Executiv dr.Anca Anamaria Dobrescu, Presedinte comisie ec.Steluta TUDOR, membrii comisie: ref.Necula Lavinia, ref.Ceobanu Tatiana, Ec.Radulescu Mariana, ref. Berbec Gabriela-Declaratie privind eligibilitatea -neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - completare formular 3-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Completare formular 4-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (taxe si impozite catre stat cat si locale) ? formulare tip emise de autoritatile competente, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente aferente lunii anterioare depunerii ofertelor. Persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, document emis cu cel mult 30 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte ca au in obiectul de activitate serviciile ce fac obiectul prezentei procedurii - original, copie legalizata ori copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat certificatul constatator sub forma de copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?, i se va solicita prezentarea acestui document in original sau copie legalizata.Persoane fizice romane - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere professional original, copie legalizata ori copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice/ fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere professional (traducere in limba romana), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident ? copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara. Fisa de informatii generale.Valorile vor fi exprimate in lei , la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Determinarea valorii medii globale a cifrei de afaceri se va calcula in functie de data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraO lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indifferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarea de servicii se confirma prin prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie princare sa confirme prestarea de servicii.Cursul de schimb la care se va face echivalenta leu/alta moneda este cursulmediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva.De ex. echivalenta leu/euro va fi: pentru anul 2009 ? 4, 2373 lei/euro, pentruanul 2010 ? 4, 2099 lei/euro, pentru anul 2011 ? 4, 2379 lei/euroPentru echivalenta leu/alte monede se va folosi cursul mediu anual precizat pe pagina web: eu.europa.budget, UtilajeDeclaratie pentru dotarea tehnica minima necesara: ASPIRATOR PROFESIONAL PENTRU PRAF SILENTIOS, cant.minima 5 buc. ;ASPIRATOR PROFESIONAL INJECTIE- EXTRACTIE cant.minima 1 buc ;MONODISC CU GENERATOR SPUMA, pentru curatarea mochetelor cant.minima 1 buc ;COZI TELESCOPICE, CU RACLETE SI SPALATOR cant.minima 9 buc ;SISTEM PROFESIONAL MOP LINEAR(PRAF) cant.minima 9 bucSISTEM PROFESIONAL MOP LINEAR(UMED) cant.minima 9 buc, PersonalOfertantii vor prezenta o declaratie de disponibilitate a ofertantului cu privire la personalul solicitat prin caietul de sarcini ? in original ? semnata si stampilata Certificat ISO 9001 sau echivalent privind Sistemul de Management al Calitatii, la ofertant, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor sau orice alte probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, Certificat ISO 14001 sau echivalent provind Sistemul de Management al Mediului, la ofertant, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor sau orice alte probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator de protectia mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2012 11:27