Achizitie publica - SERVICII DE CURIERAT INTERN pentru societatile Grupului ENEL in ROMANIA (S.C. ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A, S.C. ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A., S.C. ENEL ENERGIE S.A., ENEL ENERGIE MUNTENIA S.A.).
Detaliu pentru invitatia numarul 343053
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343053/22.02.2013
Denumire contract: SERVICIIDE CURIERAT INTERN pentru societatile Grupului ENEL in ROMANIA(S.C. ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A, S.C. ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A., S.C. ENEL ENERGIE S.A., ENEL ENERGIE MUNTENIA S.A.).
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.Cod fiscal: RO 14507322, Adresa: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Bucuresti, Telefon: 021-2065082, Fax: 021-3175980
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011172, telefon: +40 375310550, fax: +40 372871908, persoana de contact: Maria Tauru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC ENEL SERVICII COMUNE SA, Str. IonMihalache, nr.41-43, corp C, etaj 1, BiroulAchizitii Servicii, Sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICIIDE CURIERAT INTERN pentru societatile Grupului ENEL in ROMANIA(S.C. ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A, S.C. ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A., S.C. ENEL ENERGIE S.A., ENEL ENERGIE MUNTENIA S.A.).
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie prestarea de catre o societate de curierat rapid de servicii depreluare din sediile societatilor Beneficiarului, urmate de transport si livrare catre o destinatie internaa plicurilor, coletelor, mostrelor sau altor bunuri
II.1.6) CPV: 64120000-3 - Servicii de curierat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 177, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.cuantum: 1950 RON/975 RON(pt.IMM). 2.garantia de participare este irevocabila.3.valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitare a ofertei.4.mod constituire: a)prin instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, ?conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau ?neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate; b)prin virament, (O.P.confirmat de banca ) in contul SC ENEL SERVICII COMUNE SA, RO 22054362: RO08 CITI 0000 0007 2507 0004, deschis la CITIBANK Romania S.A. ? pentru LEI.5.se prezinta in original, in limba romana, cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. 6.neprezentarea garantiei de participare conduce la respingerea ofertei conform art.33, alin(3), lit.b) din OUG 34/2006, 7.autoritatea contractanta va retine garantia de participare in situatiile prevazute la art.87 alin.(1) lit.a) si c) din HG 925/2006. 8.cuantum ce se va retine, in conditiile art.278¹ alin.1 lit.a) din OUG34/2006- 1772 lei .9.echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor, cu 5 zile
Garantie de buna executie
10%(5%ptIMM)din val ct fara T.V.A.Per pt care se constit gar este egala cu durata contractului .Modul de constit a garantiei de buna executie: -prin retineri succesive din facturile prezentate;Avand in vedere faptul ca AC este o societate comerciala cu capital majoritar privat si finantarea contului se face din surse proprii si nu din fonduri publice, nu se aplica prevederile HG 1045/2011?care fac referire la faptul ca«?sumele datorate de institutiile publice operat economici, inclusiv cele datorate de operatorii economici beneficiari de subventii sau transferaltor operatori economici, se achita in conturile beneficiarului deschise la trezoreria statului».Sau-Scrisoare de garantie bancara de buna executie(la solicitarea ofertantului)care va constitui anexa la contract. Sau-Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care va respecta prevederile din HGR 925/2006 art 86 alin.(2)-(4).Restit gar de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 art.92 alin.(4), asa cum este prevazut si in CGF-RO rev.1.2. GBE se va intocmi in LEI (fara TVA).3. Achizitorul are obligatia de a elibera/restitui GBE in cel mult 14 zile de la data finalizarii obligatiilor asumate prin contract, daca nu s-au ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.180 din OUG 34/2006, FormularF2.1Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.181 din OUG 34/2006, FormularF2.2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri incadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire si care aproba bugetul aferent autoritatii contractante: Director Achizitii?Trofin Cosmin, Presedinte Comisie Evaluare: Maria Tauru;Membru comisie de evaluare-Simona Mihalcea; Membru comisie de evaluare- Anca Ivanica. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, Formular F2.4, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ?original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor completa esalonarile sau compensarile, aprobate de catre organele competente in domeniu, si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii(daca este cazul)-(formular F28). Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDocument edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului-Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator. Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ? in original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul? . Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunal in original/copie legalizata, numai in situatia in care a prezentat acest document in copie simpla, Informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.Autorizatie/documente care dovedeste dreptul de prestare a serviciilor postale/de curierat, in temeiul Legea 113/2010 , actualizata, OG 31/2002, Decizia ANCOM 975/2012, Decizia ANRC privind procedura de autorizare a furniorilor de serv.postale
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Declararatie cifra de afaceri globala (2010, 2011, 2012) Nivel specific minim necesar : media cifrei de afaceri globala, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, (2010, 2011, 2012), trebuie sa fie de minim: 354.400, 00 RON(177.200, 00 RON, pentru IMM).Conversia leu-euro se va face prin raportare la cursul mediu annual comunicat de B.N.R.: 2010-1 euro =4, 2099 RON2011-1 euro =4, 2379 RON2012-1 euro =4, 4560 RONDaca ofertantii isi demonstreaza situatia economico-financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care ebneficiazaprin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care confirma ca va pune la dispozitia ofertantilor respectivi resursele financiare invocate. Conform art.185 din OUG34/2006, pentru demonstrarea situatiei economico -financiare se prezinta documente relevante: declaratii bancare/bilant contabil/extras bilant/alte documente edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economico-financiare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinte pentru tertul sustinator, daca este cazul.Tertul sustinator va prezenta un angajament ferm incheiat in forma autentica prin care confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata.Tertul sustinator va prezenta completat Formularul F2.1. prin care va declara pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Tertul sustinator va prezenta completat Formularul F2.2. prin care va declara pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, cu exceptia literei b) din formularul mentionat.Tertul sustinator va prezenta completat Formularul F2.3., Informatii privind echipamentele, utilajele si mijloacele de transport necesare pentru executarea contractului.Declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantul confirma ca dispune de mijloace de transport corespunzatoare, ,Informatii privind asociatii (daca este cazul)Criteriile de calificare- Referitor la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inreg.), la standardele de asigurare a calitatii trebuie prezentat de fiecare asociat in parte. Situatia economica-financiara si capacitatea tehnicasi/sau profesionala se demonstreazaprin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asociati. In cazul in care o asociatie de operatorieconomicieste declarata castigatoare, relatia contractuala si facturarease va face in conformitate cu modul in care vor declara asociatii inAcordul de asociere prezentatla deschiderea ofertelor.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acestaare obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiar, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica , prin care confirma ca vapune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoanele care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art.180 si art.181 lit a), c1) si d)., Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contract, are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora, iar la incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, contractecare trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract. Odata cu prezentarea contractului, subcontractantul are obligatia de a prezenta Formularul F 2.3 completat in nume propriu.In cazul in care operatorul economic care a depus oferta are subcontractant, intreaga responsabilitate ii revine operatorului economic respectiv, iar cerintele de calificare trebuie indeplinite de catre acesta.;, Declaratie care contine informatii privind personalultehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului., Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca sunt autoritati contractante sau clienti privati;Nivel specific minim : Prezentarea cel putin a unui document(copii parti relevante contracte/procese-verbale receptie/document constatator) sau maxim de 3 documente, prin care se confirma prestarea serviciilor similare in valoare cumulata de cel putin 177.200, 00 RON.Conversia leu-euro se va face prin raportare la cursul mediu anualcomunicat de B.N.R.: 2010-1 euro =4, 2099 RON2011-1 euro =4, 2379 RON2012-1 euro =4, 4560 RON Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante - ISO 9001:2008Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.02.2013 16:55