Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de dirigentie de santier pentru obiectivul de investitii ?Parc Industrial Bistrita Sud? jud.Bistrita-Nasaud


Detaliu pentru invitatia numarul 352280
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Bistrita
Numar invitatie: 352280/07.08.2013
Denumire contract: Serviciide dirigentie de santier pentru obiectivul de investitii ?Parc Industrial Bistrita Sud? jud.Bistrita-Nasaud
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul BistritaCod fiscal: 4347569, Adresa: p-ta Centrala nr. 6, Bistrita, Telefon: 0263-237323, 0263-223923, Fax: 0263-237323, 0263-224706
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: p-ta Centrala nr. 6, Bistrita, Romania, cod postal: 420040, telefon: +40 263237323/+40 263223923, fax: +40 263237323/+40 263224706, persoana de contact: Bistrita, Piata Centrala, nr.1, Serviciul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bistrita, Piata Centrala nr.6
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciide dirigentie de santier pentru obiectivul de investitii ?Parc Industrial Bistrita Sud? jud.Bistrita-Nasaud
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciide dirigentie de santier pentru obiectivul de investitii ?Parc Industrial Bistrita Sud? jud.Bistrita-NasaudValoarea estimata totala este de 330.027, 91 lei, din care valoarea aferenta procentului de cheltuieli diverse si neprevazute este 25.854, 72 lei, reprezentand 8, 5% din valoarea calculata conform HG 28/2008, cap.5, pct.5.3. Valoarea estimata fara diverse si neprevazute este de 304.173, 19 lei
II.1.6) CPV: 71521000-6 - Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 330, 027.91 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia participare: 6.083, 00 lei;Valabilitatea garantiei: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor; Cursul de schimb la care se va face echivalenta leu/alta valuta este cursul info euro aferent datei publicarii invitatiei de participare.Cod fiscal AC: 4347569;Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO61TREZ1015006XXX000167 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Instrumentul de garantare va prevedea anagjamentul societatii bancare/de asigurari de a plati AC o suma determinata conform art.278^1 din OUG 34/2006, respectiv3.041, 73 lei, in situatia in care ofertantul va depune o contestatie ce va fi respinsa de CNSC.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria AC a unei sume in numerar, sau prin ordin de plata.Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta pana la data si ora stabilite pt deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului de servicii, fara TVA, si se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale sau printr-un instrument de garantare emis de o banca sau de o societate de asigurari. In cazul in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent , suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.In cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt in categoria I.M.M (anexa nr. 1 la Legea 346/2004), garantia se va reduce la jumatate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180-Completare formular nr.3; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-Completare formular nr.4Pentru persoanele juridice/fizice romane-Certificat de atestare fiscala(datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente la nivelul celei de-a doua luni anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.-Certificat de taxe si impozite locale(datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente la nivelul celei de-a doua luni anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoanele juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.Nota: In cazul esalonarilor si amanarilor la plata, conform prevederilor legale, se vor prezenta toate documentele emise din care sa rezulte in mod distinct plata la zi a esalonarilor conform graficului aprobat.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Completare formular nr.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare formular nr.13Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1-Completare formular nr.6-Lista persoanelor cu functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Ovidiu Teodor Cretu-Primar;Gaftone Floare-secretar;Albu Maria?Director executiv;Scurtu Nicolae-Director executiv adjunct , Cincea DumitruMatei?Director executiv adjunct; Grecu Elena?consilier;Filipoi Leontin?Sef serviciu, Fechete Valentina- Director executiv, Bretfelean Nicoleta- sef serviciu investitii;Rus Radu-Sef serviciu;Ciupe Emilia-consilier;Terpian Marioara?referent, Astalas Adrian - consilier.Consilieri locali: 1.Avram George;2.Antal Attila;3.Bria Dumitru Alexandru;4.Gagea Maxim;5.Hangan Sorin6.Ilies Narcisa Simona;7.Kiss Laszlo;8.Moldovan Vasile;9.Molnar Iosif Augustin;10.Muthi Adrian Gelu11.Moisil Filip;12.Peteleu Ioan;13.Kozuc Andrei;14.Sarmasan Mihai Lucian;15.Rus Constantin;16.Armean Lucian Marius;17.Seserman Sorin Alin;18.Tabara Camelia;19.Talos Florin;20.Tuta Gheorghe;21.Toniuc Alexandru MarianNota: ! Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.180 si art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d), precum si Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1, din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Subcontractantii invocati de ofertanti vor prezenta si ei Formularul nr. 6-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1. Pentru persoane juridiceCertificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic participant la procedura.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actualela data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Pentru persoane fizice: Autorizatie de functionare/altele echivalente precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Nota.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata;Pentru persoanele juridice/fizice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara unde ofertantul este rezident. De asemenea ofertantii vor prezenta Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil la data limita de depunere a ofertelor.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitati necesare indeplinirii contractului.Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se vor anexa traducerile autorizate in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiara- cifra medie de afaceriglobala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 250.000 leiValoarea in EURO a cifrei medii de afaceri globala se va calcula la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pt. anii ai caror cifre de afaceri se prezinta. Completare formular nr.8.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii-Se solicita declaratie privind partea/partiledin contract care sunt indeplinite de subcontractanti-Formularul nr.14 ., Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de caredispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare aactivitatilor, in vederea atingerii obiectivelor contractului de servicii., Lista cu personalul de specialitate obligatoriu, direct responsabil de indeplinirea contractului de servicii.Personal autorizat de catre Inspectoratul de Stat in Constructii ca diriginte de santier, in urmatoarele domenii: -domeniul de autorizare3 Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu, sub-domeniul de autorizare 3.3 Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu de interes local.-domeniul de autorizare 6 Constructii edilitare si de gospodarire comunala-domeniul de autorizare 9, Retele: ?sub-domeniul de autorizare 9.1, Retele electrice, ?sub-domeniul de autorizare 9.2. Retele termice si sanitare?sub-domeniul de autorizare 9.4. Retele de gaze naturale, Pentru personalul autorizat se vor prezenta: -autorizatia de la Inspectoratul de Stat in Constructii ca diriginte de santier valabila la data limita de depunere a ofertelor-dovada ca sunt angajati sau cu contr.de colaborare pentru derulareacontractului de servicii. Pt.colaboratori se prezinta un angajament de colaborare si ofertantul desemnat castigator are obligatia sa faca dovada incheierii contractului de colaborare /contract individual de munca la semnarea contractului.-Declaratie de disponibilitate., Experienta similara-Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani,
calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, continand valori,
perioade de prestare, beneficiari.Completare formular nr.9.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.-atasata invitatiei de participare;se va descarca de la adresa www.digisign.ro/servicii/digisigner/, utilitarul de semnare documente pentru fisierele semnate electronic
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.09.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.09.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 02.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2013 11:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer