Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de intretinere ai reparatii auto


Detaliu pentru invitatia numarul 349754
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura - Centrul judetean Maramures
Numar invitatie: 349754/02.07.2013
Denumire contract: Serviciide intretinere ai reparatii auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia de Plati si Interventie pentru Agricultura - Centrul judetean MaramuresCod fiscal: 20739190, Adresa: str. Victoriei, nr. 149, Baia Mare, Telefon: +40 262349287, Fax: +40 0262349286
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciide intretinere ai reparatii auto
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru pentru serviciide intretinere ai reparatii auto petru maxim 13 autovehicule, Contracte subsecvente pentru serviciide intretinere ai reparatii auto petru maxim 13 autovehicule
II.1.6) CPV: 50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 160, 000 - 205, 450 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cunatumul garantiei de participare: se solicita (conform art 43^1din O.U.G. 34/2006 actualizata)a) cuantumul garantiei de participare este de 2055 lei sau alte valute. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alte valute se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.b) Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, adica 60 de zile. Garantia de participare se poate constitui printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.c) Dovada constituirii garantiei de participare se face conform art 18 din H.G. 1660/2006, referitoare la transmiterea documentelor in format electronic.Garantia de participare se va retine sau returna da catre autoritatea contractanta in conformitate cu prevederile art 87-88 din HG nr 925/2006 actualizata si art 278-1 din O.U.G. 34/2006.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa;a) conditionat, sau ;b) neconditionat. In cazul in care ofertantul alege sa constituie garantia prin virament, plata se va face prin Ordin de plata in contul nr. RO59TREZ4365005XXX005964, deschis la Trezoreria Baia Mare. Ordinul de plata trebuie sa fie depus scanat si sa contina confirmarea bancii.In cazul in care ofertantul alege ca instrument de garantare , Scrisoare de garantie bancara, aceasta va fi intocmita in conformitate cu modelul anexat ( Formularul F12 din sectiunea Formulare) Ofertantul are obligatia de a o prezenta in SEAP siasigure receptia de catre autoritatea contractanta a garantiei de participare, in original si la sediul acesteia ( cu exceptia cazului in care alege viramentul bancar) pana la data stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Da. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garntare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din pretul contractului fara TVA si se va in original in momentul semnarii contractelor ( subsecvente).Ofertantii care se incadreaza la categoria IMM, pentru a beneficia de prevederile legii 346/2004, vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere conform anexei 1 din legea 346/2004, din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art 92 alin 2 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006F12. Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Conform formular F2.Documente care demonstreaza neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.- formular F34. Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta-conform modelului din Ord ANRMAP nr 314/2010 ( Formularul SAP-1)Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare echivalente in conditiile art 182 din din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Incadrarea in una din situatiile prevazute la 69^1, art 180 si art 181 din din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica.Documentele vor fi prezentate, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte si de catre fiecare tert sustinator.- Certificat de atestatre fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatotul economic isi are sediul social care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele cu functii de decizie, care semneaza documentele in legatura cu /sau implicate in procedura de atribuire a acordului cadru privind achizitionarea de servicii de intretinere si reparatii auto, sunt urmatoarele: 1. Ioan Florin Urs- Director executiv2. Ioan Branzei - Director executiv adjunct3. Maria Vlad- sef SERD4. Domnica Ardelian - consilier juridic5 Ana -Maria Pataki- responsabil achizitii publice6 Liiana Crivat - consilier SERD7. Mihai Matyas - sef SACNDPASCMPSe va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie semnata si stampilata avand mentiunea " conform cu originalul" si vor purta semnatura electronica a ofertantului Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului.1. Certificat constatator eliberat de ORC de pe langa instanta competenta, sau echivalent, din care sa rezulte: - codurile CAEN, similare cu obiectul contractului, - adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii, - numele asociatilor.datele trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorCerinta minima de calificare: obiectul contractului de achizitie publica atribuit prin prezenta procedura trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Nota: Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , de a prezentapentru conformitate documentul in original /copie legalizata .2.Autorizatie RAR conform prevederilor O.G. nr.82/2000, aprobata prin Legea 222/2003, cu modificarile si completarile ulterioare si RNTR -9:2005, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, pentru unitatea/unitatile unde vor fi prestate serviciile aferente contractului. Autorizatia trebuie sa fie emisa pentru toate tipurile de servicii cuprinse in nomenclatorul de servicii si pentru toate tipurile de autoturisme mentionate in caietul de sarcini - in copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul".Nota: In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati -respectiv subcontractantul, daca este cazul - define autorizatia solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea dincontract pentru care se solicita aceasta autorizare
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1 .Se solicita o Declaratie privind Cifra de afaceri globala pe ultimi 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind utilajele , instalatiile , echipamentele tehnice ;, 2.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere ;, 3.Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani , confirmate prin prezentarea unor certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau client privat Se solicita prezentarea de certificate, emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta faptul ca ofertantul, respecta standardul de management al calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent - sau in copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul". Certificatele trebuie sa cuprinda termenul de valabilitate si sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care ofertantul nu define un astfel de certificat de calitate, se vor accepta probe/dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.07.2013 15:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer