Achizitie publica - Servicii de intretinere curenta a cladirilor si a spatiilor, mentenanta si intretinere instalatii termice, sanitare si electrice din incinta MMSC
Detaliu pentru invitatia numarul 342004
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342004/23.01.2013
Denumire contract: Serviciide intretinere curenta a cladirilor si a spatiilor, mentenanta si intretinere instalatii termice, sanitare si electrice din incinta MMSC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Mediului si PadurilorCod fiscal: 16335444, Adresa: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 316.37.04, Fax: 316.37.04
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 040129, telefon: +40 3163704, fax: +40 3163704, persoana de contact: Marilena TUTA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciide intretinere curenta a cladirilor si a spatiilor, mentenanta si intretinere instalatii termice, sanitare si electrice din incinta MMSC
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Se doreste achizitionarea serviciilor solicitate prin caietul de sarcini (parte integranta a acestei documentatii) cu respectarea stricta a cerintelor privind organizarea si desfasurarea activitatiide coordonare, urmarire si receptie a lucrarilor in cadrul Ministerului Mediului si Schimbarilor Climatice.Serviciile vor fi prestate in baza caietului de sarcini si a normativelor in vigoare la data semnarii acordului cadru. Operatorul economic declarat castigator in urma analizarii ofertelor tehnico-financiare are datoria de a executa lucrarile descrise prin caietul de sarcini in intervalul de timp ofertat, acesta fiind timpul minim de interventie in caz de avarie. Operatorul economic are obligatia de a remedia sau desfasura lucrari de intretinere cu un nivel de calitate impus prin caietul de sarcini, normele in vigoare si recomandarile producatorilor de materiale utilizate.
II.1.6) CPV: 50711000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a instalatiilor electrice de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 479, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2% din valoarea estimata, respectiv de 9598 lei.1)Scrisoare de garantie bancara conforma cu Formularul nr.17.Valabilitatea acesteiatrebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei(respectiv 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor)2)Garantia departicipare se poate plati si in numerar la sediul institutiei. 3)Ordin de plata confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertei.4)Plata se face in contul de Trezorerie al Municipiului Bucuresti RO 56 TREZ 700 5005 XXX 000223, CUI 16335444. 5)Printr-un instrument degarantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat in original in cuantumul si pentru perioadaprevazuta mai sus.Ofertantii tip IMM care doresc sa depuna doar 50% din garantie vor anexa scrisorii de garantie de participare inconformitate cu legislatia in vigoare Legea nr. 346/2004.formularul 15 si formularul 16 daca e cazul. Atentie!1.Documentul ce reprezintagarantia de participare va fi prezentat in afara coletului ce contine oferta pentru a putea fi verificat in cadrul sedintei de deschidere aofertelor, inainte de deschiderea coletului continand oferta.2.In cazul in care vor exista contestatii formulate la prezenta procedura de atribuire, iar CNSC va respingecontestatia, se va retine contestatorului din garantia de participare o suma de 4259, 90 lei, in conformitate cu prevederile art.278^1 din OUGnr.34/2006. Garantia de participare obligatoriu, si va fi prezentata la sediul autoritatii contactante de catre toti operatorii economici. deasemenea garantia de participare se va retine si in cazul in care op.ec. se afla in situatia prevazuta la pct.b)al art.87(1) din HGnr.925/2006.In cazul in care garantia de participare este depusa in alta moneda decat cea mentionata anterior, echivalenta in lei va fiefectuata la cursul publicat de BNR cu 3 zile lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
5% din Valoarea contractului subsecvent ce urmeaza a fi atribuit.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G.nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus, cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G.nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul nr. 1. Pentru confirmare, se vor prezenta: (CAZIER JUDICIAR SI CAZIER FISCAL). Nu se va prezenta de catresubcontractant/subcontractanti in cazul unei oferte individuale cu subcontractare si a unei oferte comune cu subcontractare. b) Declaratie peproprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul nr.2. Ofertantul va depune documentele in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.c) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare-Formularul nr. 3. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce privesteorganizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legaturasau pentru procedura de atribuire) sunt: Rovana PLUMB-Ministru, Lucia Ana Varga-ministru delegat , Elena Dumitru- Secretar de stat, Mircea Popa-Secretar General, Dragos Ionut Banescu-Secretar generaladjunct, Carmen Tinta-Director General, Speranta MUNTEANU-Director General ;Marilena Tuta ? consilier superior, Serviciul Achizitii publice; Mihaela Clapan- coordonator Serviciul Administrativd) Declaratie privind calitatea de participant la procedura conf. prev. art. 41 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul nr. 4. e) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea inaplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Formularul nr. 5. .In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana. Documente edificatoare privind obiectul de activitate al operatorului economic (conform prevederilor art. 183 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: se vor prezenta Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Din codul CAEN trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic trebuie sa aiba corespondent cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Ofertantul va depune documentele in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care Certificatul Constatator va fi depus in copie, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea acestuia in original sau in copie legalizata, pentru conformitate.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Autorizate ANRE pentru instalatii electrice de joasa tensiune (0.4 kV)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista privind subcontractantii( daca e cazul), Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, informatii privin asocierea.(daca e cazul), informatii privind sustinatorul( daca e cazul), Personalul tehnic de specialitateinstalatorelectricianlacatus mecanicfaiantarzugravinginer constructor, Ofertantul va prezenta copii dupa diplome, atestate, legitimatii valabile la data LIMITA DE depunere a ofertelor. Declaratie de disponibilitate, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Declaratie privind personalul tehnic de specialitate de care dispune sau alcarui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, responsabilpentru indeplinirea contractului de servicii, minim un contract cu o valoarede cel putin 143.950 lei, fara TVA.Pentru contractele in valuta se va tine cont de cursulmediu anual lei/valuta indicat de BNR pentru anul respectiv. Se vor prezentaunul sau mai multe contracte similare. Se vor prezenta copii dupacontracte/informatii relevante ale ontractelor/ documentelor/ proceselorverbale de receptie. Ofertantul va prezenta recomandari, din parteabeneficiarilor/clientilor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.01.2013 16:40