Achizitie publica - Servicii de intretinere si curatenie a imobilelor, dezinfectie focare infectie, telefonice si de curierat
Detaliu pentru invitatia numarul 347048
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347048/21.05.2013
Denumire contract: Serviciide intretinere si curatenie a imobilelor, dezinfectie focare infectie, telefonice si de curierat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia de Sanatate Publica BuzauCod fiscal: 11287265, Adresa: Str. Stadionului, nr. 7, Buzau, Telefon: 0238710860, Fax: 0238721539
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Stadionului, nr. 7, Buzau, Romania, cod postal: 120257, telefon: +40 238725690, fax: +40 238721539, persoana de contact: Marilena-Irinel Graur
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciide intretinere si curatenie a imobilelor, dezinfectie focare infectie, telefonice si de curierat
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Directia de Sanatate Publica Buzau intentioneaza sa achizitioneze servicii de intretinere, curatenie imobile, intretinere sticlarie de laborator, dezinfectie focare infectie, servicii de preluare apeluri telefonice prin dispecerat, , curierat pentru sediile institutiei cu valoare de 26209.67 lei fara TVA/luna cu posibilitate de prelungire prin act aditionalOptiuni: posibilitate de prelungire prin act aditional in conditiile prevazute la art.6 din HG nr.925/2006
II.1.6) CPV: 90900000-6 - Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 209, 677.36 - 314, 516.04 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in cuantum de 4193.54 lei.Pentru garantia de participare constituita in alta valuta, data de referinta pentru calculul acesteia va fi cursul valutar comunicat de BNR in ziua publicarii invitatiei de participare in SEAP. Valabilitatea garantiei de participare va fi cel putin egala cu valabilitatea ofertei. Se poate constitui prin: orice instrument de garantare bancara/de asigurari legal emis in original la dispozitia autoritatii contractante de orice banca /societate de asigurari.Ordin de plata in contul autoritatii contractante nr. RO37TREZ1665005XXX000305 deschis la Trezoreria Buzau. Numerar la casieria unitatii din str.General Grigore Bastan nr.3, Buzau.Se retine garantia atunci cand ofertantul: revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul de prestari servicii , contestatia depusa la CNSC a fost respinsa, conform art.278.1(1)-lit.a din OUG 34/2006.Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat.Restituirea garantiei de participare se face in termen de 3 (trei) zile lucratoare de la data semnarii contractului de prestari servicii. Documentul ce face dovada constituirii garantiei de participare se va depune electronic in SEAP, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentat in original la sediul institutiei de catre toti operatorii economici.
Garantie de buna executie
Se va solicita garantie de buna executie 5% din valoarea contractului de prestari servicii. Se constitue prin: Orice instrument de garantare bancara/de asigurari legal emis in original la dispozitia autoritatii contractante de orece banca /societate de asigurari.Retineri succesive din valoarea fara tva a facturilor succesive sau cecuri depuse la casieria unitatii.In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Va fi constituita in maxim 3 zile de la data semnarii contractului subsecvent.Se va elibera in 14 zile de la expirarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. ? in copie;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in copie;3. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta in conformitate cu Formularul C din Sectiunea Formulare ? in copie;4. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare in conformitate cu Formularul E din Sectiunea Formulare ? in copie; Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006 , modificata si actualizata de unde sa rezulte ca nu se afla in conflict de interese. Nu au in conducerea/consiliul de administratie sau organe de supervizare a societatii sau actionari/asociati persoane care detin functii de decizie cu privire la achizitiile publice la nivelul Comitetului director din cadrul Directiei de Sanatate Publica Buzau sau care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ale acestora. Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul comitetului director, persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante(respectiv: dr.Acsinte Venera- director executiv, Dr.Mihalascu Viorica- director adj.executiv , Ec.Dumitru Daniela - director executiv adj.economic este exclus din procedura de atribuire.5. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat(sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat care sa dovedeasca ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in copie.6. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala care sa dovedeasca ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in copie Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse . ( Se vor lua in consideratie prevederile O.G. 29/ 31.08.2011 de modificare a O.G. nr 92/2003 privind codul de procedura fiscala. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator, in copie, emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial ce va contine informatii actuale la data limita de depunere a ofertelor si din care sa rezulte : - codul CAEN corespunzator prestarii serviciului care face obiectul contractului de achizitii; - nu sunt inscrise mentiuni cu privire la art. 21 lit e)-h) din Legea nr 26/1990.Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie, anexanduse si traducerea autorizata in limba romana)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantii vor prezenta formularul cu informatii generale ce va cuprinde cifra medie de afaceri pe anii 2009, 2010 si 2011.Valorile vor fi exprimate in lei si euro. Cursul de schimb mediu anual : Euro mediu (ron/euro) 2012=4.4560; 2011=4, 2379 lei; 2010=4, 2099 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.informatii referitoare la personalul de specialitate care va fi insarcinat cu derularea contractului, 2.lista principalelor prestari servicii in ultimii 3 ani, 3.informatii referitoare privind efectivul mediu anual al personalului angajat si de conducere.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.05.2013 11:44