Achizitie publica - SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII APARATURA MEDICALA
Detaliu pentru invitatia numarul 345811
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345811/24.04.2013
Denumire contract: SERVICIIDE INTRETINERE SI REPARATII APARATURA MEDICALA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Judetan de Urgenta "Mavromati" BotosaniCod fiscal: 4557951, Adresa: str. Marchian nr.11, Botosani, Telefon: +40 231517150, Fax: +40 231517780
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICIIDE INTRETINERE SI REPARATII APARATURA MEDICALA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICIIDE INTRETINERE SI REPARATII APARATURA MEDICALA PANA LA 31.12.2013, CU POSIBILITATEA DE PRELUNGIRE PRIN ACT ADITIONAL , IN FUNCTIE DE FONDURILE BUGETARE, PANA LA 30.04.2014.VALOARE ESTIMATA INTERVALUL: INTRE VALOAREA MINIMA ESTIMATA 225520 RON , CARE REPREZINTA VALOAREA ESTIMATA A ACESTEI PROCEDURI(IN FUNCTIE DE CARE SE VOR ELABORA SI EVALUA OFERTELE)SI VALOAREA MAXIMA ESTIMATA 338280 RON, CARE REPREZINTA VALOAREA ESTIMATA CE CONTINE SI VALOAREA POSIBILELOR SUPLIMENTARI.Optiuni: In conformitate cu prevederile art. 6 din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 50420000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si chirurgical (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 225, 520 - 338, 280 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2 % din valoarea estimata fara TVA a fiecarui lot in parteLOT 1=64 ron, LOT 2 =80 ron, LOT 3=80 ron , LOT 4=80 ron, LOT 5 =80ron, LOT 6=80ron, LOT 7=48ron, LOT 8=224ron, LOT 9 =240ron, LOT 10=64ron, LOT 11 =64ron, LOT 12=64ron, LOT 13 =64ron, LOT 14=48ronLOT 15=448ron, LOT 16=64ron, LOT 17=64ron, LOT 18 =80ron, LOT 19=64ron, LOT 20 =80ron, LOT 21=80ronLOT 22=32ron, LOT 23=56ron, LOT 24=160ron, LOT 25 =56ron, LOT 26=56ron, LOT 27 =80ron, LOT 28=64ron, LOT 29=96ron, LOT 30=64ron, LOT 31=128ron, LOT 32=80ron, LOT 33 =80ron, LOT 34=80ron, LOT 35=80ron, LOT 36=80ron, LOT 37=160ron, LOT 38=83.2ron, LOT 39=83.2ron, LOT 40=83.2ron, LOT 41=83.2ronLOT 42=83.2ron, LOT 43=83.2ron, LOT 44=83.2ron, LOT 45 =32ron, LOT 46=32ron, LOT 47 =32ronLOT 48=32ron, LOT 49=48ron, LOT 50=48ron, LOT 51 =64ron, LOT 52=64ron, LOT 53 =64ronPerioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei respectiv 60 de zile de la data limita stabilita de primire a ofertelor. Mod de constituire: 1.Instrument de garantare (emisa in conditiile legii de o societate bancarasau o societate de asigurari) .Ordin de plata in contul autoritatii contractante RO89TREZ1165006XXX006202-Trezoreria Botosani; fila cec ? cu conditia confirmarii acestora de catre Trezorerie/banca pana la data limita pentru depunerea ofertelor.Pentru situatia in care garantia de participare se va constitui in valuta, data la care se va face echivalenta leu/valuta, este cea din ziua publicarii invitatiei de participare, cursul oficialtransmis de BNR .Garantia de participare se va posta scanata in SEAP iar originalul se va prezenta la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertei.
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractului ce urmeaza a fi atribuit.Mod de constituire: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Completare Formular 12. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Completare Formular 2: > Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, fara datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale / Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor catrebugetul consolidat de stat.3. CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independent - Completare Formular 34. Declaratie privind neincadrarea la art. 69(1) - Completare Formular 4> Persoanele cu functie/putere de decizie in atribuirea contractelor de achizitie publica: > Manager - Ec. Damian Gheorghe;> Director Financiar Contabil - Ec. Oana Adomnitei>Director Medical-Dr. Gina Puflea ;>Ing. Carmen Craciun;> Ec. Luminita Zaharia;> Ec. Buchir Lucian;>Ec. Iacob Vasile;> Jr. Victor Nitu;>Jr. Hutanu Dorel>Jr. Bucsa Georgiana>Ec. Poclid Gabriela Alexandra>Ec. Branzei Mihaela>Ec. Rizac Catalin Constantin > ;> Ec.Temciuc Florin.5. Declaratie privind calitatea de participare la procedura - Completare Formular 5In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratieDocumentele mai sus solicitate vor fi prezentate in conformitate cu art.5 din Ordinul nr.509/2011, respectiv in original sau copie legalizata sau semnata si stampilata "Conform cu Originalul". 1. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului - in original, copie legalizata sau semnata si stampilata "Conform cu Originalul", informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul castigator va prezenta certificatul constatator in original/copie legalizata in situatia in care acesta a prezentat in copie" conform cu originalul"2. Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident sau are domiciliul (copiile actelor si traducerile autorizate ale acestora in limba romana, sau semnate si stampilate ?conform cu originalul?)3)Autorizatia CNCAN pentru desfasurarea de activitati in domeniul nuclear, eliberata in temeiul art. 8 din Legea nr. 111/1996, republicata 2006, privind desfasurarea in siguranta, reglementarea, autorizarea si controlul activitatilor nucleare, cu respectarea Normelor fundamentale de securitate radiologica si a Reglementarilor republicane de securitate nucleara, din care sa reiasa ca pentru echipamentele Rx care fac obiectul service-ului, compartimentul de service al ofertantului este autorizat de CNCAN pentru activitatile de instalare, montare, verificare, intretinere, reparare si dezmembrare a acestor instalatii la beneficiar;4.Aviz de functionare pentru comercializarea, repararea, verificarea si punerea in functiune de dispozitive medicale de radiologie si anexele avizului din care sa reiasa ca pentru echipamentele Rx care fac obiectul service-ului ofertantul este distribuitor autorizat, eliberate deMinisterul Sanatatii Publice, in temeiul Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor preciza informatii cu privire la: - declararea cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii, Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate: certificate de absolvire a personalului tehnic al ofertantului, a unor cursuri de specializare service pentru echipamentele Rx ce fac obiectul service-ulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2013 12:36