Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare drumuri forestiere - D.S.Vrancea


Detaliu pentru invitatia numarul 356500
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 356500/13.12.2013
Denumire contract: Serviciide proiectare drumuri forestiere - D.S.Vrancea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DIRECTIA SILVICA VRANCEA - FOCSANI , STR.Leopoldina Balanuta , nr.17 , Secretariat , telef.+40 237221300 , fax: +40 237227215 , persoana de contact: ing.Olteanu Gheorghita , ing. Popovici Marian.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DIREACTIA SILVICA VRANCEA , FOCSANI, Str. L.Balanuta , nr.17,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura si exploatari forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciide proiectare drumuri forestiere - D.S.Vrancea
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare drumuri forestiere conform temei de proiectare si a caietului de sarcini astfel : LOT 1 - Drum forestier ARVA - BLIDARIE , 6, 8 km , Valoarea totala estimata- 44000 lei din care : valoarea estimata a serviciilor de proiectare - 40000 lei si cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute 4000 lei (10%);LOT 2 - Drum forestier SUFLETELU , 7, 2 km , Valoarea totala estimata - 46200 lei din care: valoarea estimata a serviciilor de proiectare - 42000 lei si cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute 4200 lei (10%).
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 90, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este defalcat pe loturi conform anexei B.Data de referinta pentru cursul de schimb, comunicat de BNR , ce va fi avut in vedere la conversia valorii, aferente garantiei de participare constituita intr-o alta moneda este : cu 3 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei .
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea fara TVA a contractului.Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 10 zile de la data semnarii contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale , caz in care contractantul are obligatia de a deschide la unuitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante .Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis trebuie sa fie de minim 0, 5 % din valoarea contractului, sau numerar la caseria Diretiei Silvice Vrancea.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Fisa de informatii generale - mod de indeplinire -completare formular nr. 1 ;2.Declaratie privind eligibilitatea - completare formular nr. 2 ;3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare formular nr. 3 ;4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 di OUG 34/2006- completare formular nr.4 ;5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006- completare formular nr.5. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Zamfir Lucian, Oancea Verginica, Panta Ghita, Mohorea Roxana, Popovici Marian, Temelie Cosmin, Olteanu Gheorghita.6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-completare formular nr.6 ;7.Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale si la bugetul de stat - se vor prezenta certificatele de atestare fiscala in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care trebuie sa cuprinda informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor .Obiectul contractului trebuie trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Certificatul constatator va fi prezentatin original, copie legalizta sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat certificatul in copie lizibila -conform cu originalul- atunci , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, i se va solicita pentru conformitate , prezentarea certificatului in original sau copie legalizata.2.Atestat conform OM 576/2009 pentru aprobarea Metodologiei , criteriilor de atestare si a Comisiei de atestare a persoanelor fizice si juridice care realizeaza proiectarea de drumuri forestiere, vizat pentru anul 2013.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1- Ofertantul trebuie sa prezinte in Lista privind principalele servicii prestate cel putin un contract prin care sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani servicii similare in valoare de cel putin : Lot 1 - 38000 lei ; Lot 2 - 40000 lei. Documente obligatorii : Se va completa formularul Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.Pentru contractul care sustine indeplinirea cerintei nr.1 se va completa formularul Experienta similara.Experienta similara va fi dovedita pri existenta in cadrul Listei privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ania cel putin un contract care este/nu este finalizat, dar pentru care se poate face dovada ca s-au efectuat , pana la data limita de depunere a ofertelor, servicii partiale potrivit cerinteinr.1.Pentru demonstrarea experientei similare solicitate se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar (ex.proces verbal receptie, document constatator, recomandatre, etc.) In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective operatorul economic nu are posibilitatea obtineriiunei certificari/confirmari din partea acestuia , demonstrarea serviciilor prestate se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Convertirea in lei / alta valuta se va realiza la cursul mediu stabili de BNR pentru anul respectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.01.2014 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.01.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.12.2013 11:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer