Achizitie publica - Servicii de proiectare pentru obiectivul : Modernizare Centru de Productie Blaj
Detaliu pentru invitatia numarul 352406
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352406/08.08.2013
Denumire contract: Serviciide proiectare pentru obiectivul : Modernizare Centru de Productie Blaj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Basarabiei nr, 9, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510150, telefon: +40 733336684, fax: +40 258813006, persoana de contact: Directia Silvica Alba
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Directiei Silvice Alba, Alba Iulia, str. Basarabiei nr. 9, Judetul Alba
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciide proiectare pentru obiectivul : Modernizare Centru de Productie Blaj
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de proiectare consta in intocmirea documentatiilor necesare promovarii si executiei lucrarilor la obiectivul de investitii : ModernizareCentru de Productie Blaj.Procentul de 10% aferent cheltuielilor diverse si neprevazute reprezinta suma de 300 lei (10% din valoarea estimata a contractului fara "diverse si neprevazute", respectiv din 3000 lei)
II.1.6) CPV: 71242000-6 - Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1)Cuantumul garantiei de participare :60 lei ; cuantumul garantiei se raporteaza la valoarea estimata a contractului, fara a se fi avut in vedere valoarea aferenta a cheltuielilor diverse si neprevazute.2)Perioada de valabilitate a garantiei de participare : este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei3)Modalitatea de constituire a garantiei de participare : prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau depunerea in numerar, a sumei la casieria autoritatii contractante. Modelul scrisorii de garantie de participare la procedura este prezentat in Sectiunea FORMULARE.Garantia de participare poate fi constituita si in valuta. Pentru echivalenta dintre cuantumul garantiei de participare in lei si a garantiei exprimata in alta valuta, se va utiliza cursul de schimb al B.N.R., valabil cu 5 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
1)Modalitatea de constituire : Garantia de buna executie se constituie in conformitate cu prevederile art. 90 din H.G. nr. 925/2006.2)Cuantumul garantiei de buna executie :5% din pretul contractului, fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Cifra medie de afaceriOfertantii vor prezenta un document din care sa rezulte cifra medie de afaceri din ultimii trei ani. Nu se solicita indeplinirea unui prag valoric.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 4 : Informatii privind asociereaCerinta este indeplinita prin depunerea Acordului de asociere, daca este cazul, Cerinta nr. 3 : Informatii privind subcontractantiiCerinta este indeplinita prin depunerea unei Declaratii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora., Cerinta nr. 2 ? Certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar din care sa reiasa prestarea de servicii similare., Cerinta nr. 1 - Declaratie privind lista principalelor contracte de proiectare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, termene, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Cerinta este indeplinita daca ofertantul prezinta: cel putin un contract care a avut ca obiect prestarea de servicii de proiectare. Experienta similara a subcontractorilor nu va fi luata in considerare. In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. Cerinta nr. 1 : Certificat ISO9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.09.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 01.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2013 14:57