Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare pentru obiectivul : Modernizare Centru de Productie Blaj


Detaliu pentru invitatia numarul 352406
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 352406/08.08.2013
Denumire contract: Serviciide proiectare pentru obiectivul : Modernizare Centru de Productie Blaj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Basarabiei nr, 9, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510150, telefon: +40 733336684, fax: +40 258813006, persoana de contact: Directia Silvica Alba
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Directiei Silvice Alba, Alba Iulia, str. Basarabiei nr. 9, Judetul Alba
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciide proiectare pentru obiectivul : Modernizare Centru de Productie Blaj
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de proiectare consta in intocmirea documentatiilor necesare promovarii si executiei lucrarilor la obiectivul de investitii : ModernizareCentru de Productie Blaj.Procentul de 10% aferent cheltuielilor diverse si neprevazute reprezinta suma de 300 lei (10% din valoarea estimata a contractului fara "diverse si neprevazute", respectiv din 3000 lei)
II.1.6) CPV: 71242000-6 - Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1)Cuantumul garantiei de participare :60 lei ; cuantumul garantiei se raporteaza la valoarea estimata a contractului, fara a se fi avut in vedere valoarea aferenta a cheltuielilor diverse si neprevazute.2)Perioada de valabilitate a garantiei de participare : este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei3)Modalitatea de constituire a garantiei de participare : prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau depunerea in numerar, a sumei la casieria autoritatii contractante. Modelul scrisorii de garantie de participare la procedura este prezentat in Sectiunea FORMULARE.Garantia de participare poate fi constituita si in valuta. Pentru echivalenta dintre cuantumul garantiei de participare in lei si a garantiei exprimata in alta valuta, se va utiliza cursul de schimb al B.N.R., valabil cu 5 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
1)Modalitatea de constituire : Garantia de buna executie se constituie in conformitate cu prevederile art. 90 din H.G. nr. 925/2006.2)Cuantumul garantiei de buna executie :5% din pretul contractului, fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. Nr. 34/2006Cerinta minima : se va completa formularul Declaratie privind eligibilitatea din sectiunea FORMULAREDocumentul va fi depus si de ofertantul asociat si de tertul sustinator, daca este cazul.Nota : In cazul in care in tara sa de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest caz.2) Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Cerinta minima : se va completa formularul Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 din sectiunea FORMULARE .Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de ofertantul asociat si de tertul sustinator, daca este cazul.3) Informatii generaleCerinta minima : completarea formularului Informatii generale din sectiunea FORMULARE.Nota : In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare operator economic din cadrul asocierii va completa acest formular. In cazul in care ofertantul subcontracteaza o parte din servicii, subcontractantii care vor indeplini mai mult de 10% din contract, in exprimare valorica, vor trebui sa completeze formularul ?Informatii generale? cu propriile date.4) Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta minima : prezentarea formularului Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta din sectiunea FORMULARE, in conformitate cu prevederile Ordinului nr 314/2010 al ANRMAP.5) Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta minima : Prezentarea formularului Declaratie privind calitatea de participant la procedura din sectiunea FORMULARE6) Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 69, ^ 1 din O.U.G. nr. 34/2006Cerinta minima : Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere, din care sa rezulte ca ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul nu are in cadrul Consiliului de Administratie(organ de conducere sau de supervizare) si/sau nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul IV-lea inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale cu persoane ce detin functii de decizie in cadul autoritatii contractante.Documentul se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Ofertantii care nu indeplinesc aceste conditii vor fiexclusi din procedura de atribuire.Nota : Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt mentionate in Declaratia pe proprie raspundere a Directorului Directiei Silvice Alba, ing. Dan Gheorghe Boariu, atasata Documentatiei de atribuire, publicata in SEAP : Dan Gheorghe Boariu, Adrian Lup, Mariana Radu, Calin Marginean si Pompiliu Ilica ;7)Certificate de atestare fiscala privind taxele datorate bugetului de stat si bugetelor locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut "termenul limita de depunere a ofertelor".Se vor depune certificate tip, conform reglementarilor in vigoare emise de Ministerul Finantelor Publice.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013, ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Nota : Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni (III.2.1.a) pot fi depuse in oricare din formele : original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Cerinta minima : a) Persoane juridice/fizice romane : Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in original sau copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul", cu semnatura si stampila ofertantului. Din certificat trebuie sa reiasa ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.b) Persoane juridice/ fizice straine : documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.) .Note : Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni (III.2.1.b) pot fi depuse in oricare din formele : original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire documentele solicitate in aceasta sectiune (III.2.1.b) in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Cifra medie de afaceriOfertantii vor prezenta un document din care sa rezulte cifra medie de afaceri din ultimii trei ani. Nu se solicita indeplinirea unui prag valoric.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 4 : Informatii privind asociereaCerinta este indeplinita prin depunerea Acordului de asociere, daca este cazul, Cerinta nr. 3 : Informatii privind subcontractantiiCerinta este indeplinita prin depunerea unei Declaratii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora., Cerinta nr. 2 ? Certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar din care sa reiasa prestarea de servicii similare., Cerinta nr. 1 - Declaratie privind lista principalelor contracte de proiectare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, termene, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Cerinta este indeplinita daca ofertantul prezinta: cel putin un contract care a avut ca obiect prestarea de servicii de proiectare. Experienta similara a subcontractorilor nu va fi luata in considerare. In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. Cerinta nr. 1 : Certificat ISO9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.09.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 01.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2013 14:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer