Achizitie publica - Servicii de realizare studii, elaborare si avizare plan de management pentru situl ROSCI0080 Fanaturile de la Glodeni
Detaliu pentru invitatia numarul 342687
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342687/13.02.2013
Denumire contract: Serviciide realizare studii, elaborare si avizare plan de managementpentru situl ROSCI0080 Fanaturile de la Glodeni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI VASLUICod fiscal: 4359580, Adresa: Vaslui. str. Calugareni, nr.63, Vaslui, Telefon: 00 40 3335 401 723, Fax: 00 40 235 361 849
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Vaslui. str. Calugareni, nr.63, Vaslui, Romania, cod postal: 730149, telefon: +40 0335401723, fax: +40 0235361842, persoana de contact: Barbu Gianina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Vaslui. str. Calugareni, nr.63, Vaslui, Romania, cod postal: 730149, telefon: +40 0335401723, fax: +40 0235361842, persoana de contact: Barbu Gianina
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciide realizare studii, elaborare si avizare plan de managementpentru situl ROSCI0080 Fanaturile de la Glodeni
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de Serviciide realizare studii, elaborare plan de management ?i avizare documentatie SEA pentru situl ROSCI0080 Fanaturile de la GlodeniValoarea estimatamaxima a contractului 119325 lei, (fara TVA)Criteriul de atribuire este ?pretul cel mai scazut?.
II.1.6) CPV: 79311200-9 - Servicii de realizare de studii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 119, 325 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare ?1400 leiAutoritatea contractanta va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatata de catre CNSC, potrivit art. 278 indice 1, litera a) din OUG nr.34/2006, suma de 1194 lei reprezentind 1% din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului.Perioada de valabilitate a garantiei de participare estede 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Garantia de participare se poate constitui: - Scrisoare de garantie bancara sau prin orice instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia pentru ofertanti (formular A)Garantia trebuie sa fie irevocabila.Echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR la data de......, cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006: ? Declaratie de eligibilitate (formular 5): originalDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006: ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 OG 34/2006 (formular 6): originalDocumente solicitate privind calitatea de participant la procedura: ? Certificatul de participare cu oferta independenta ? conform Ordinului nr.314/2010, (formular 7): original? Declaratie privind participarea la procedura (formular 8): originalDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 , avand in vedereca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizareaacestei proceduri de atribuire sunt: Anne Mary Cristina Gageanu, Mihaela Budianu, Gianina Barbu, Chiriac Iuliana, Lacramioara Corogeanu.? Declaratie privindinexistenta conflitului de interese (neincadrarea in art 691 din O.U.G. nr. 34/2006)(formular 9), original.Se vor prezenta inoriginal/ copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? urmatoarele documente: ? Certificat de atestare fiscala emis de DGFP , din care sa rezulte ca nu exista obligatii scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele? Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, din care sa rezulte ca nu exista obligatii scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele Se va prezenta inoriginal/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? : ? Certificatul constatator emis de oficiul registrului comertului prin care se demonstreaza capacitatatea de exercitare a serviciului solicitat . Informatiile cuprinse in ORC vor fi valabile/reale la data limita de depunere a ofertelorNota: Inetapa evaluarii ofertelor autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Pentru persoane fizice/juridice straine: ? Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in limba romana ? traduceri autorizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: I. Cifra de afaceriCompletarea formularului 2 cu informatii generale privind ofertantulsia anexeila formularul 2 cu media ciferelor de afaceriglobala din ultimii 3 ani, din sectiunea "Formulare si Modele".Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata a documentelor solicitate mai sus.Media cifrei de afaceriglobala a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2010, 2011 si 2012), trebuie sa fie cel putin egala cu 238600 lei.Mentionam ca media cifrei de afaceri globala 2010-2012 este data de suma cifrelor de afaceri globale pe cei 3 ani, care se imparte la 3(cifra de afaceri globala este cea rezultata din toate activitatile desfasurate de societatea dvs.).Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare la 50 % va prezenta, anexat Formularului pentru garantie, o declaratie pe proprie raspundere- formularul 20 , conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.Vor fi prezentate Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2010, 2011 si 2012, vor fi vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006 modificata si completata, in copii semnate si stampilate ?conform cu originalul?.Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta in vederea indeplinirii nivelului aferent cifrei de afaceri a bilantului contabil, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraDeclaratia privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati ? ( Experienta generala -formularul nr.11), originalCerinta minima: Lista principalelor prestari de servicii trebuie sa contina maximum 2 contracte de serviciisimilare, in valoare de cel putin 100.000 leifara TVA sau echivalent in valuta/contract. ? ( Experienta similara -formularul nr.12), originalPotrivit art 188alin(2) lit a) din OUG 34/2006 pentru indeplinirea acestei cerinte se vor prezenta certificate/documente care sa confirme prestarea serviciilor respective., Utilaje/DotariInformatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii ? completarea formularului nr .13, din sectiunea "Formulare si Modele", original.Prestatorul va prezentadocumentul care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) utilajelor, instalatiilor, echipamentelor mentionate in formularul 13(conform Ordinului nr. 509/2011 al Presedintelui ANRMAP)., PersonalSe solicita Lista cu personalul ce va fi utilizat pentru contract, completarea Formularului nr. 14, insotita deCV-urile personalului responsabil pentru indeplinirea contractului deachizitie.Cerinte minime: - minim 1 expertbiodiversitate ? specialist in studiul habitatelor? absolvent de studii universitare de profil (biologie /ecologie/protectia mediului)? experienta generala in domeniul studiilor biodiversita?ii?5 ani? experienta specifica in inventarierea habitatelor sau/ ?i in evaluarea starii lor de conservarea ariilor protejate- 3 ani;
-minim 2 experti botanisti - specialisti inflora: o absolvent de studii universitare de profil (biologie /ecologie/protectia mediului)o experientagenerala in elaborarea de studii in domeniul florei / vegetatiei-5 anio experientaspecifica in inventarierea sau/ si evaluarea starii de conservare a speciilor de cormofite de interes comunitar si national ? 3 ani;o experienta in elaborarea Planului de management pentru arii naturale protejate conform legislatiei in vigoare.-minim 1 expertin geografie fizica ?i umanao absolvent de studii universitare de profil (geografie/ecologie/protectia mediului)o experienta in domeniul descrierii aspectelor de geografie fizica si umana asociate ariilor naturale protejate- 3 ani;
- minim 1 expertGIS ? specialist in analiza GIS a ariilor protejate si a ecosistemeloro absolvent de studii universitare de (geografie/ protectia mediului)o cunostinte de utilizarea a GIS in studiile ecologice, in realizarea bazelor de date spatiale pentru analiza factorilor abiotici ecologici (clima, soluri, hidrologie, etc), in cartografierea digitala a impactului antropic asupra ecosistemelor si experienta in cartare/lucrul cu sisteme informatice geografice- 3 ani.Dintre specialistii mentionati cel putin unul sa faca dovada certificarii pentru realizarea studiului de Evaluarea adecvata (EA) si realizarea Rapoartelor privind impactul asupra mediului (RIM) emis de Ministerul Mediului si Schimbarilor Climatice sau echivalent - copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Ofertantul va nominalizaun Coordonator de contract, care va indeplini urmatoarele cerinte minime: Calificari si abilitati: o Studii superioare ? studii universitare absolvite cu diploma de licenta;Experienta profesionala: o Cel putin 3 ani experienta profesionala in proiecte de evaluare a impactului asupra mediului si/sau activitati decercetare pe teren;o Experienta in calitate de conducator de proiect/contract., Pentru fiecare specialist ofertat se va depune :1. In situatia in care specialistii nu sunt angajatii operatorului economic ofertant, acesta va prezenta pentru fiecare specialist documentele mentionate la aliniatul anterior si o Conventie de colaborare insotita de Declaratie de disponibilitate-se va completa formularul 15, din sectiunea "Formulare si Modele".Note: Ofertantul declarat ca?tigator pentru derularea contractului de achizi?ie publicava trebui sa incheie contract/contracte individuale de munca cu expertul/expertii propusi.Specialistii nominalizati, daca au contracte similare in derulare, vor prezenta o declara?ie privind contractele de servicii aflate in curs de derulare.In etapa de evaluare, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita sa faca dovada, prin eviden?ierea graficului privind activita?ile ?i timpul necesar, caspecialistii oferta?i, chiar daca sunt implica?i in alte proiecte, pot aloca timpul ?i resursele necesare ducerii la indeplinire a contractului in cauza (graficul in caietul de sarcini).Listaprivind subcontractantii, specializarea acestora, formularul 17, siacordurile de subcontractare, formularul 18din sectiunea "Formulare si Modele".Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.02.2013 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.02.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2013 09:00