Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe ? revizii tehnice


Detaliu pentru invitatia numarul 327491
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SC COMPANIA REGIONALA DE APA BACAU SA
Numar invitatie: 327491/22.05.2012
Denumire contract: Serviciide reparare si intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe ? revizii tehnice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPANIA REGIONALA DE APA BACAU SACod fiscal: RO 27429315, Adresa: Narciselor, nr. 14, Bacau, Telefon: 0334 401 796, Fax: 0234 551 175
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Narciselor, nr. 14, Bacau, Romania, cod postal: 600310, telefon: +40 334401796, fax: +40 234551175, persoana de contact: VALENTIN MURARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Narciselor, nr. 14, Bacau, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciide reparare si intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe ? revizii tehnice
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciide reparare si intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe -revizii tehnice, aferente parcului auto S.C. CRAB S.A.
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 88, 665 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1:300, 00 lei;Lot 2:350, 00 lei;Lot 3:450, 00 lei;Lot 4:250, 00 lei;Lot 5:20, 00 lei;Lot 6:50, 00lei;Lot 7:90, 00lei;Lot 8:150, 00 leiPerioada de valab.a gar.de participaretrebuie sa acopere perioada de valab.a ofertei, respectiv60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valab.a ofertei, perioada de valab. a gar.de particip.va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Forma de constituire a garantiei de participare: Gar.de particip.se constituie conf. prev.art.86 din HG 925/2006, cu modif.si complet.ulterioare.In cazul in care pers.jur.opteaza pentru constit.gar.de particip.prin virament bancar suma se vireaza in contul: RO66 RNCB 0026 1182 2767 0001, deschis la BCR Bacau.In cazul in care gar.de particip.se va constitui prin scris.de garantie bancara se va utiliza modeluldin Formularul14.In cazul unei asocieri garantia de participare va fi constituita de oricare dintre asociati, in numele asociatilor.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categ.I.M.M.-urilor, acestea beneficiaza cu reducerea de 50% a garantiei de participare (prevazuta de art.16 alin.(2) din legea mai sus mentionata). In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria I.M.M.-urilor (declaratia va fi intocmita in conformitate cu Anexa 1 la O.G. nr.27/2006 pentru modificarea si completarea Legii nr.346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare).Restituirea garantiei de participare se va face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic.Conform art. 33 alin. 3 lit. b din HG 925 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, se resping.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind eligibilitatea-Cerinta obligatorie: completare Formularul 12 AIn conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 autoritatea contractanta are obligatiade a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in situatia expusa la acest articol.Trebuie prezentata si de tertul sustinator ? daca este cazul.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta - Cerinta obligatorie: completare Formular 12 B.Orice operator economic va fi exclus din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica daca se afla in una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, daca prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in legatura cu situatia proprie.Trebuie prezentata si de tertul sustinator ? daca este cazul.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006- Cerinta obligatorie: completare Formular 13Se va prezenta atat de subcontractant cat si de tertul/tertii sustinator/sustinatori ? daca este cazul.Vor fi exclusi din procedura de atribuire ofertantii care se incadreaza in prevederile art.691 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv ?Ofertantul/ Candidatul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere sau supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a) cu persoane ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante?.Persoanele, din cadrul autoritatii contractante, care aproba / semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Razvan Grigore Gaina, Ivasciuc Adriana, Petrus Radulescu, Iulia Butuc, Muraru Valentin, Chiribau Cristina Eleonora, Ichim Ioan, Claudia Enescu.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -Cerinta obligatorie: completare Formular 15.Conform Ordinului 314/2010, fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata- Cerinta obligatoriePrezentare certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat astfel: -Certificat de atestare fiscala emis de organul de administrare fiscala al unitatiiadministrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine) din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine) din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1.Certificatul constatator -Cerinta obligatorie : Se prezinta in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa Tribunalul teritorial, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor), din care sa reiasa: - adresa actuala- domeniul de activitate al societatii (codul CAEN) sa fie asociat cu obiectul contractuluiIn cazul unui ONG / Persoane juridice non-profit, pe langa Cerintele mentionate mai sus, se va depune si urmatorul document: - Certificat emis de Registrul Asociatiilor si Fundatiilor de pe langa judecatoria in raza careia isi au sediul social, cu anexele respective, din care sa rezulte ca nu se afla in dizolvare legala/statutara, sediul social, persoane autorizate.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident.2.Autorizatie de functionare din partea Registrului Auto Roman (RAR) -Cerinta obligatorieAutorizatie din care sa reiasa ca ofertantul este autorizat pentru revizia si reparatia autovehiculelor corespunzatoare marcilor din lotul pentru care se depun oferta. (exceptie pentru loturile 4, 6).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico- financiara, cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului si rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, Dovada ca are cel putin un punct de lucru fix in municipiul Bacau
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2012 15:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer