Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe ? revizii tehnice


Detaliu pentru invitatia numarul 347599
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC COMPANIA REGIONALA DE APA BACAU SA
Numar invitatie: 347599/29.05.2013
Denumire contract: Serviciide reparare si intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe ? revizii tehnice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPANIA REGIONALA DE APA BACAU SACod fiscal: RO 27429315, Adresa: Narciselor, nr. 14, Bacau, Telefon: 0334 401 796, Fax: 0234 551 175
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Narciselor, nr. 14, Bacau, Romania, cod postal: 600310, telefon: +40 033440796, fax: +40 0234551175, persoana de contact: VALENTIN MURARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Narciselor, nr. 14, Bacau, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciide reparare si intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe ? revizii tehnice
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciide reparare si intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe -revizii tehnice, aferente parcului auto S.C. CRAB S.A.
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 72, 505 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1:450, 00 lei, Lot 2:250, 00 lei, Lot 3:100, 00 lei, Lot 4:150, 00 lei, Lot 6:50, 00lei, Lot 7:150, 00 lei, Lot 8:100, 00 lei;Perioada de valab.a gar.de particip.trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valab. a ofertei, respectiv60 de zile de la termen.limita de primire a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valab.a ofertei, perioada de valab.a gar.de particip.va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Gar.de particip.se constituie conf.preved.art.86 din HG 925/2006. Gar.de particip.constit.printr-un instrum.de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari trebuie: sa se prezinte in original, cel tarziu la data si ora limita de deschidere a ofertelor, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in docum.de atribuire;sa contina in clar denum.autorit.contractante;sa faca referire expresa la proced. organizata de autorit.contract.;sa aiba inscrisa valab.pentru care a fost constituit;sa prevada modul de executare a platii garantiei(Formularul 10). Gar.de particip.se poate constit.si prin depunerea la casieria autorit.contract.: a unei sume in numerar sau a unui OP/cec, cu conditia confirmarii de catre banca pana la data deschiderii ofertelor (RO66 RNCB 0026 1182 2767 0001, BCR BC).Conf.art.33 alin.3 lit.b din HGR nr.925/2006 ofertele care nu sunt insotite de gar. de particip., in cuantumul, forma si avand perioada de valabil. solicitate in docum. de atribuire, se resping. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categ. IMM-urilor beneficiaza cu reducerea de 50% a gar. de particip. (art.16 alin.(2), Lg.346/2004). In acest caz gar. de particip.va fi insotita de declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categ.IMM.-urilor (conf.cu Anexa 1 la OG 27/2006).Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent gar. de particip., echivalenta pentru o garantie depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara limitei de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind eligibilitatea in conformitate cu prevederile art.180 din OUG nr.34/2006Cerinta obligatorie: completare Formularul 1;Se va prezenta si de tertul/tertii sustinator/sustinatori ? daca este cazul.In conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 autoritatea contractanta are obligatiade a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant / candidat care se afla in situatia expusa la acest articol.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006Cerinta obligatorie: completare Formular 2;Se va prezenta si de tertul/tertii sustinator/sustinatori ? daca este cazul.Orice operator economic va fi exclus din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica daca se afla in una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006, daca prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in legatura cu situatia proprie.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006Cerinta obligatorie: completare Formular 3;Se va prezenta atat de subcontractant cat si de tertul/tertii sustinator/sustinatori ? daca este cazul (Ordin ANRMAP nr.170/2012.Vor fi exclusi din procedura de atribuire ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 691 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv ?Ofertantul/ Candidatul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere sau supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a) cu persoane ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante?.Persoanele, din cadrul autoritatii contractante, care aproba / semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Razvan Grigore Gaina, Ivasciuc Adriana, Petrus Radulescu, Iulia Butuc, Muraru Valentin, Chiribau Cristina Eleonora, Ichim Ioan, Petraru Ana Alina, Ichim Mihaela, Claudia Enescu.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: completare Formular 4;Conform Ordinului nr. 314 / 2010, fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataCerinta obligatorie;Persoane juridice romane: Vor prezenta certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat astfel: -Prezentarea Certificatului de atestare fiscala emis de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, din care sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Prezentare Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine) din care sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelePersoane juridice straine: Vor prezenta certificatele sus-mentionate (sau documente echivalente) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul.Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ? conform ordin A.N.R.M.A.P. nr. 509 / 2011.Conform notificarii ANRMAP, in etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta, pentru conformitate, documentele cerute la aceasta sectiune in original / copie legalizata. 1.Certificatul constatatorCerinta obligatorie;Se prezinta certificatul constatatoreliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa Tribunalul teritorial, valabil la data limita de depunere a ofertelor (emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa: adresa actuala, asociati, persoane imputernicite si obiectul contractului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN dinCertificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.2.Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pentru persoanele juridice/fizice straineIn conformitate cu prevederile art. 183 din O.U.G. nr.34 / 2006 pentru demostrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale, persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare ca dovedesc forma de inregistrare ca persoana juridica sau fizica si de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Se vor prezenta documente emise de institutiile abilitate. Documentele vor fi prezentate insotite de traducerea autorizata in limba romana.3.Autorizatie de functionare din partea Registrului Auto Roman (R.A.R.)Cerinta obligatorie;Autorizatie din care sa reiasa ca ofertantul este autorizat pentru revizia si reparatia autovehiculelor corespunzatoare marcilor din lotul pentru care se depun oferta (exceptie pentru loturile 4, 6).Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ? conform ordin A.N.R.M.A.P.nr. 509 / 2011.Conform notificarii ANRMAP, in etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta, pentru conformitate, documentele cerute la aceasta sectiune in original / copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii trei ani- nu se solicita un anumit nivel a C.A. a operatorului economicPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Dovada ca are cel putin un punct de lucru fix in municipiul Bacau;Pentru lot 3- dovada ca are cel putin un punct de lucru fix in localitatile: Darmanesti/ Moinesti/ Comanesti/ Targu Ocna., Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2013 11:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer