Achizitie publica - Servicii generale de consultanta in management pentru implementarea proiectului «Calitate, eficienta, dinamism, oportunitate in Sistemul Public de Ocupare CEDO-SPO»?
Detaliu pentru invitatia numarul 350066
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350066/08.07.2013
Denumire contract: Serviciigenerale de consultanta in management pentru implementarea proiectului «Calitate, eficienta, dinamism, oportunitate in Sistemul Public de Ocupare CEDO-SPO»?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA BOTOSANICod fiscal: 11395755, Adresa: STR. COLONEL TOMOROVEANU, NR.2, , Botosani, Telefon: 0231536792;0231516221, Fax: 0231536792;0231516221
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. COLONEL TOMOROVEANU, NR.2, , Botosani, Romania, cod postal: 710067, telefon: +40 231536791, fax: +40 231536793, persoana de contact: Tomulescu Victor Cristinel ? responsabil achizitii siNechita Ovidiu Octav-responsabil achizitii proiect
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. COLONEL TOMOROVEANU, NR.2, , Botosani, Romania, cod postal: 710067
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciigenerale de consultanta in management pentru implementarea proiectului «Calitate, eficienta, dinamism, oportunitate in Sistemul Public de Ocupare CEDO-SPO»?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestari servicii generale de consultanta in management pentru implementarea proiectului «Calitate, eficienta, dinamism, oportunitate in Sistemul Public de Ocupare CEDO-SPO»? astfel: - manager proiect- 756 ore;
- asistent manager proiect- 756 ore;
- manager financiar- 756 ore;
- consilier juridic- 378 ore.
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 219, 240 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o gar. pt participare in numele ofertantului in cuantum de 4.380 lei . Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006, prin virament bancar in contul RO95TREZ1165005XXX000227 deschis la Trezoreria Mun. Botosani de AJOFM BT, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM cf Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de participare se constituie in procent de 50% din solicitat.. Atentie! In cazul in care un ofertant depune Contestatie, iar CNSC respinge contestatia ca fiind nefondata, AC va retine contestatorului din garantia de participare o suma calculata dupa cum este prevazut in art. 278¹, lit.a din OUG nr. 34/2006. Restituirea garantiei se va face in cof cu prev. art.88 din HG 925/2006.In cazul in care garantia de participare se constituie intr-o alta moneda, conversia valorii acesteia se va face in lei la cursul de schimb comunicat de BNR si valabil pentru data de 01.07.2013.
Garantie de buna executie
5% din val. fara TVA a contractului si se constituie cf art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, gar. de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la Trez.Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM (facand dovada in acest sens) gar. de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Restituirea garantiei de buna executie se va face in cf cu prev art.92, alin.4 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta urmatoarele documente: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispoz art.180 din OUG 34/2006 - prezentare Formular nr. 3 ? in orig. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna(asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul. Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prev art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispoz art. 181 din OUG 34/2006 ? Prezentare Formular nr. 4 ? in original. Insituatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici caredepune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul. Tertul sustinator trebuie sa dovedeasca neincadrarea in lit. a), c1) si d) ale art. 181din OUG 34/2006. Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare3.Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica eliberat de Ministerul Finantelor Publice ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala (Directia Generala a Finantelor Publice a judetului) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente echivalente din tara de origine. Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte certificatele de atestare fiscala. Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantii din a caror certificate rezulta ca nu si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local si bugetul general conolidat, vor fi exclusi din procedura de achizitie.4.Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local si alte venituri ale bugetului local ? eliberat de Primaria locala (Directia de Buget, Contabilitate si Fiscalitate) din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte document echivalente din tara de origine.Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte certificatele de atestare fiscala. Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantii din a caror certificate rezulta ca nu si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local si bugetul general conolidat, vor fi exclusi din procedura de achizitie5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica - Prezentare Formular nr. 6, in original. Declaratia privind calitatea de participant la procedura se va prezenta de toti ofertantii, ofertantii asociati si subcontractantii ce vor fi implicati in realizareaobiectului contractului.6.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independent ? Prezentare Formular nr. 5 ? in original. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul.7.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 - Prezentare Formular nr. 7 ? in original. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul. Ofetantul care se afla in situatiile prevazute de art. 69^1 vor fi exclusi din procedura.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, subcontractantii, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie in cadrul Autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): Dimitriu Teodor, Stefan Dan Constantin, Apavaloaie Anca, Tomulescu Victor Cristinel, Spatareanu Mihaela, Nechita Ovidiu Octav, Bruma Luminita, Bruma Maria. a)Pentru persoane juridice romane: -Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, prezentat in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea ? conform cu originalul ?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului declarat castigator, sa prezinte, inainte de semnarea contractului, documentul in original/copie legalizata, daca nu a fost depus initial in una dintre aceste variante.Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informa?iile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile /reale la data limita de depunere a ofertelor.b)Pentru persoane fizice romane: - Certificat de inregistrare si Autorizatie de functionare/altele echivalente precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentele vor fi depuse in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;c)Pentru persoanele juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara unde ofertantul este rezident. De asemenea ofertantii vor prezenta Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri)valabil pentru anul calendaristic in curs.Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitati necesare indeplinirii contractului.Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se vor anexa traducerile autorizate in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri globala medie pe ultimii 3 ani care trebuiesa fie de minim 438.000 leiPrezentare : -Fisa de informatii generale -Formular nr.8-bilantul contabil sau extrase debilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente, pentru anul 2010, 2011 si 2012 - in copie lizibila conform cu orig.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind principaleleservicii prestate in ultimii 3 ani.In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fiindeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii inexecutarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere, a fost nominalizat pentru executarearespectivelor atributii.Prezentare: Formular nr.9-Declara?ie privind lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani, Informatii privind experienta similaraAutoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima prezentarea listei principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani din care sa rezulte ca ofertantul a prestat servicii similare prin cel putin sau la nivelul a cel putin 1 contract sau maxim 3 contracte a carui/caror valoare cumulata a fost de minim 219.240lei fara TVA insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate contractanta sau client beneficiar.In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fiindeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii inexecutarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executiarespectivei activitati.Nota!!! Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similarese va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Prezentare : Formular nr.10 experienta similara, Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si alcadrelor de conducere in ultimii 3 aniPrezentare: Formular nr.11- Declaratie privind efectivele mediianuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ., Informatii privindpersonalul tehnic despecialitate responsabil cu indeplinirea contractului .Prezentare : Formular nr.11 bis si anexa-Declaratie privind personalul de specialitate direct responsabil de indeplinirea contractului de prestari serviciiPentru implementarea in conformitate cu clauzele contractului de finantare a proiectului este necesara constituirea unei echipe de proiect (angajati proprii sau colaboratori sau cu angajament de participare cf art.188 OG 34 )formata din: 2.1. Manager de proiectconform Ghidului Solicitantului ? Conditii generale- experienta profesionala generala - minim 5 ani- experienta profesionala specifica - minim 3 ani experienta specifica in domeniul gestionarii /implementarii unui proiect;
- sa detina certificat de manager de proiect recunoscut sau echivalent (studii post-universitare sau program de masteratin managementul proiectelor)- studii superioare2.2 Asistent manager- studii superioare2.3 Manager financiarconform Ghidului Solicitantului ? Conditii generale- experienta profesionala generala-minim 5 ani- experienta profesionala specifica - minim 3 ani experienta specifica in domeniul financiar- licenta in stiinte economice2.4 Consilier juridic sau avocat- minim 5 ani de experienta in domeniul juridic ca si consilier juridic sau avocat;
- consilierul juridic sa fie definitiv;
-avocatul sa fie definitiv;
- reprezentare juridica pentru cel putin un contract similar;
- licenta in drept, stiinte juridiceSe vor prezenta anexat actele doveditoare specialitatii fiecarui specialist, respectiv: - diploma de absolvirea studii post-universitare sau programele de masteratsau certificate emise de organisme abilitate sau dovada apartenentei la asociatii profesionale de profil, conform competentelor si cerintelor solicitate.-decizie de numire, recomandare, dovezi privind implicarea in proiect.- diploma de studii in copie conform cu originalul pentru fiecare persoana propusa-CV-ul in original, semnat si datat- alte documente in copie conform cu originalul pentru tot personalul propus din care sa rezulte experienta profesionala si similara.In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fiindeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii inexecutarea viit. contract trebuie indepl. de acela din asociatii nominalizati, Disponibilitatea persoanelor propuse, astfel: - Pentru persoanele angajate aleofertantului, pe o perioada nedeterminata, se va prezenta Formular nr.12: - declaratia ofertantului privind disponibilitatea acestora de a presta serviciile in numarul de ore solicitate, locul de prestare solicitat si intervalul de lucru al personalului AJOFM Botosani (luni ? vineri, orele 08.00? 16.30);
- Pentru persoanele care nu suntangajate ale ofertantului sau sunt angajate pe o perioada determinata, se va prezenta Formular nr.12A: ?declara?ia/angajamentul persoanelor, privind disponibilitatea acestora de a presta serviciile, in numarul de ore solicitate, locul de prestare solicitat ?i intervalul de lucru al personalului AJOFM Boto?ani (luni ? vineri, orele 08.00? 16.30); Declara?ia va cuprinde, de asemnea ?i men?ionarea formei legale de munca in rela?ia cu ofertantul, in cazul in care oferta va fi ca?tigatoare., Informatii privind logistica, utilajele, dotarile si echipamentele aflate in dotare si care urmeaza a fi efectiv folosite pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.Prezentare- Formularul nr.13 ., Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora In cazul in care parti din contract urmeaza sa fie indeplinite de unul sau mai multi subcontractori, ofertantul ce va fi desemnat castigator, va prezenta laincheierea contractului de achizitie publica, contractele incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizati in oferta. Aceste contracte vor fi in concordanta cu oferta si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica.Prezentare- Formularul nr.14, Informatii privind asociatiiAtentie!.!! In cazul in care o oferta comuna, depusa de o asociere de operatori economici, este declarata castigatoare, acordul de asociere incheiat in vederea executarii contractului, va fi autentificat si prezentat beneficiarului inainte de semnarea contractului.Prezentare- Formularul 18 Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cuSR EN ISO 9001 sau echivalent : Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organismindependent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 sau echivalent un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ceurmeaza a fi atribuit.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.07.2013 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 05.07.2013 12:02