Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii privind aplicarea prevederilor legislative , intocmirea documentatiei necesare,urmarirea si intocmirea corespondentei in domeniul sanatatii si securitatii in munca , situatiilor de urgenta (incendii, protectie civila) ,substante toxice si pericu


Detaliu pentru invitatia numarul 343681
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara Cluj Napoca
Numar invitatie: 343681/11.03.2013
Denumire contract: Serviciiprivind aplicarea prevederilor legislative , intocmirea documentatiei necesare, urmarirea si intocmirea corespondentei in domeniul sanatatii si securitatii in munca , situatiilor de urgenta (incendii, protectie civila) , substante toxice si periculoase, precursori de droguri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara Cluj NapocaCod fiscal: 4288381, Adresa: Calea Manastur nr.3-5, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264596384, Fax: +40 264593792
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Manastur nr.3-5, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400372, telefon: +40 264596384, fax: +40 264593792, persoana de contact: Dan Lung
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara Cluj Napoca, Compartiment Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciiprivind aplicarea prevederilor legislative , intocmirea documentatiei necesare, urmarirea si intocmirea corespondentei in domeniul sanatatii si securitatii in munca , situatiilor de urgenta (incendii, protectie civila) , substante toxice si periculoase, precursori de droguri
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: -Servicii de consultanta si asistenta privind securitatea si sanatatea in munca- Servicii de consultanta si asistenta privind prevenirea si stingerea incendiilor- Servicii de consultanta si asistenta privind aplicarea prevederilor legale in domeniul protectiei civile- Servicii de consultanta si asistenta privind regimul substantelor toxice si periculoase- Servicii de consultanta si asistenta privind regimul juridic al substantelor precursoare pentru droguri
II.1.6) CPV: 71317000-3 - Servicii de consultanta in protectia contra riscurilor si in controlul riscurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 48, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei este de 960 lei.Pentru garantia constituita intr-o valuta, echivalenta de schimb leu/valuta se va calcula la o data cu 5 zile iainte de data limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituire : a) virament bancar cu OP confirmat de banca autoritatii contractante pana la data deschiderii ofertelor in contulRO27TREZ2165005XXX006891 Trezoreria Cluj, CUI 4288381 sau b) printr?un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta(formularul 11). Pentru ofertantii incadrati in categoria IMM cuantumul garantiei este stabilit la jumatate in suma de 480 lei , cu conditia ca acestia sa prezinte dovada incadrarii in aceasta categorie. Dovada constituirii va fi prezentata de catre toti ofertantii la sediul autoritatii contractante pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Completarea Formularul 12A.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Completarea Formularului 12B. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006-Completarea Formularul 12C de catre ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante precum si cele responsabile de derularea si atribuirea contractului sunt: Doru Pamfil, Ioan Rotaru, AugustinVlaic, Carmen Socaciu, Ioana Pop, Andrei Mihalca, Dan Lung, Alina Oltean, Dorin Bia;4.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii si nu se incadreaza in prevederile paragrafului precedent, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.5.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii si nu se incadreaza in prevederileparagrafului precedent, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.6.Declaratie de participare la licitatie cu oferta independenta-Completarea Formularului 12MNOTA: a)In cazul asocierii, fiecare participant asociat va prezenta formularele solicitate mai sus la punctele 1-5.b)In cazul sustinerii capacitatii financiare sau tehnice de catre un tert, acesta va prezenta formularele solicitate la punctele 1-3 precum si un angajament ferm de sustinere incheiat in forma autentica. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului .Obiectul contractului trebuie sa aiba orespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Va fi prezentat in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul" . Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constator in original / copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi prezentata in favoarea ofertantului, de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertiisustinator/sustinatori.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea informatiilor privind situatia economico-financiara - informatiigenerale si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.Pentru echivalenta se va tine contde cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNRPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu pricipalele prestari de servicii de natura celor care fac obiectul contractului , derulate in cel mult ultimii 3 ani de la data termenului limita de depunere a ofertelor, Cel putin un contract de servicii similare in ultimii 3 anide la data termenului limita de depunere a ofertelor.Se vor prezenta orice certificate/documente care sa confirme prestarea serviciilor respective de la beneficiarul contractului prezentat pentrudemonstrarea experientei similare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.03.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.03.2013 17:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer