Achizitie publica - Servicii privind reviziile periodice pt 11 autovehicole si 8 utilaje
Detaliu pentru invitatia numarul 319680
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319680/26.01.2012
Denumire contract: Serviciiprivind reviziileperiodicept 11 autovehicole si 8 utilaje
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFILIALA PENTRU REPARATII SI SERVICII HIDROSERV RAMNICU VALCEA S.A.Cod fiscal: RO 14949669, Adresa: Ramnicu Valcea, Str.Calea Bucuresti, nr.269, judet Valcea, Ramnicu Valcea, Telefon: 0250746984, Fax: 0250732147
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Bucuresti, nr. 269, Jud. Valcea, Rm. Valcea, Romania, cod postal: 240291, telefon: +40 0374152209, fax: +40 0350425969, persoana de contact: SC Filiala pentru Reparatii si Servicii HIDROSERV Ramnicu Valcea SA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC Filiala pentru Reparatii si Servicii HIDROSERV Ramnicu Valcea SACalea Bucuresti, nr. 269, Jud. Valcea, Rm. Valcea, Romania, cod postal: 240291
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Reparatii si Servicii in domeniul hidroenergetic)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciiprivind reviziileperiodicept 11 autovehicole si 8 utilaje
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii privind reviziile periodice si lucrarile de intretinere si reparatii mecanice, tinichigerie, vopsitorie si electrice pentru 11 autovehicule si 8 utilaje
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 400, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie 8000 lei, conform art.85lit.a)dinHGnr.925/2006.Valab garant de particip este cel putin egala cu perioada de valab ofertei, de minim 90 zile.Garant de particip se va constitui conform art. 86 din HG nr. 925/2006: a)prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legiib) OP confirmat de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelorc) Lichiditati depuse la casieria autoritatii contractanteCont RO80WBAN2511000039500064 - INTESA SANPAOLO Rm. ValceaPentru I.M.M-uri garant de particip va fi insotita de declaratia ca firma este inscrisa in categoria IMM (val 4000 lei)NOTA: Instrumentulprin care s-a constituit garant de particip se prezinta in original in plicul original cu oferta economico-financiara.Ofertantul pierde garantia de participare, conform art.87 din HG nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1 Declaratie privind eligibilitatea (formular A) - Cerinta obligatorie. Documentele vor fi transmise in plic inchis ? plicul pentru documente de calificare (original si copie)2 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006(formular B) - Cerinta obligatorie. Documentele vor fi transmise in plic inchis ? plicul pentru documente de calificare (original si copie)3 Certificat de participare la proceduracu oferta independenta conform Ordin 314/ 12.10.2010(formular D)- Cerinta obligatorie. Documentele vor fi transmise in plic inchis ? plicul pentru documente de calificare (original si copie)4 Fisa de informatii generale (formular E))- Cerinta obligatorie. Documentele vor fi transmise in plic inchis ? plicul pentru documente de calificare (original si copie)5 Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006 (formular 13)- Cerinta obligatorie - Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Ec. Prala Stefan ? Director; Ing. Botoran Mircea ? Director Adj. Tehnic;Ec. Stefanescu Radu ? Director Adj. Economic Ing. Bavita Daniel ? Director Adj. Comercial Documentele vor fi transmise in plic inchis ? plicul pentru documente de calificare (original si copie)6 Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si contributiei pentru asigurarile sociale de stat - Cerinta obligatorieFormulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conform art. 9 din Ordin ANRMAP 509/2011). Documentele pot fi prezentate in original sau in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Documentele vor fi transmise in plic inchis ? plicul pentru documente de calificare (original si copie) 1 Certificat de inregistrare al persoanei juridice (copie) - Cerinta obligatorieDocumentele vor fi transmise in plic inchis ? plicul pentru documente de calificare (original si copie)2 Declaratia de participant la procedura pentru fiecare participant din partea ofertantului (subcontractant, asociat) (Formular C)- Cerinta obligatorieDocumentele vor fi transmise in plic inchis ? plicul pentru documente de calificare (original si copie)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1 Bilantul contabil la 30.06.2011 vizat si inregistrat de organele competente (bilant restrans)2 Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) de minim 800.000, 00 lei (sau echivalentul a minim 185.000 euro)3 Solvabilitate patrimoniala la data de 31.12.2010; lichiditate curenta
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1 Autorizatie emisa de Ministerul Transporturilor ? Registrul Auto Roman (valabila pentru toate tipurile de operatiuni prestate pentru toate autovehiculele si utilajele care fac obiectul prezentei achizitii) (conform Ordin 2131/ 08.12.2005 emis de Ministerul MTCT)2 Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani (Formular C2 si anexa3 Lista dotarilor cu utilaje, echipamente (necesare prezentei achizitii) si performantele acestora 1 Certificat de implementare a sistemului calitatii SREN ISO9001:2008 al prestatorului in perioada de valabilitate pentru anul 2011 (copie)2 Certificat de implementare a sistemului calitatii SREN ISO14001:2005 al prestatorului in perioada de valabilitate pentru anul 2011 (copie)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.02.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.01.2012 07:48