Achizitie publica - Servicii si echipamente necesare realizarii a 50 de puncte hotspot WiFi de furnizare a internetului in municipiul Oradea, pentru proiectul ?Establishment of free WiFi and hotspot internet access points in Oradea and Debrecen?
Detaliu pentru invitatia numarul 336247
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336247/27.09.2012
Denumire contract: Serviciisi echipamente necesare realizarii a 50 de puncte hotspot WiFi de furnizare a internetului in municipiul Oradea, pentru proiectul ?Establishment of free WiFi and hotspot internet access points in Oradea and Debrecen?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORADEACod fiscal: 4230487, Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Telefon: 0259.437000, 0259.436276, Fax: 0259.437000, 0259.436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Oradea, P-ta Unirii, nr.1, Sala Ghiselor, Ghiseul nr. 10, parter; Jud. Bihor, Oradea, Romania,
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Oradea, Piata Unirii nr. 1, etaj 1, sala mica/sala mare a Primariei municipiului Oradea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciisi echipamente necesare realizarii a 50 de puncte hotspot WiFi de furnizare a internetului in municipiul Oradea, pentru proiectul ?Establishment of free WiFi and hotspot internet access points in Oradea and Debrecen?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciisi echipamente necesare realizarii a 50 de puncte hotspot WiFi de furnizare a internetului in municipiul Oradea, pentru proiectul ?Establishment of free WiFi and hotspot internet access points in Oradea and Debrecen?
II.1.6) CPV: 72400000-4 - Servicii de internet (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 336, 368.75 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :6.391 leiGarantia de participare poate fi constituita in urmatoarele forme: b) Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante conform formularului anexat.b) ordin de plata, in contul RO02TREZ0765006XXX000160 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea.c)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari - asigurare de garantii- Perioada de valabilitate a garantiei- 90 zile de la data limita de primire/depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va reprezenta 10% din valoarea fara tva a contractului si se va putea constitui prin una din urmatoarele modalitati, devenind anexa la contractul incheiat :1.scrisoare de garantie bancara2.instrument de garantare emis de o societate de asigurari-asigurare de garantii3.retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis va fi de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Se solicita prezentarea unui CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 intrat in vigoare la 20.10.2010, Formularul nr. 8 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.- Se solicita prezentarea unei declaratii completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, conform Formularului nr. 9- DECLARATIE privind calitatea de participant la procedura?- Se solicita prezentarea unor declaratii completate si semnate de catre reprezentantul legal al ofertantului, conform ? Formularelor 5, 6, 7- declaratii privind situatiua persoanala a ofertantului, respectiv: 1.Declaratie privind eligibilitatea, privind neincadrarea in situatiile prevazute la art . 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si competarile ulterioare2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si competarile ulterioare3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si competarile ulterioarePersoanele (numele acestora si funtia) ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contracte, necesar finantarii contractelor de achizitie publica (inclusiv consilierii locali) sunt urmatoarele: Florica Chereches -viceprimarMarcel Bolos -directorMos Marius- director executiv D.M.P.F.I.Ioan Maghiar ? consilierMarge Adina? sef birouManuela Maghiar- consilierBorbei Eugenia- directorFlorea Eduard- directorIonut Serac -consilierDaniel Francisc- director tehnic SC Electrocentrale Oradea Sa, sef UIPAdrian Ciobanca- SC Electrocentrale Oradea Sa ? membru UIPTanase Miculescu-directorSim Dumitru ? Sef BirouCristian Mihoc - consilierCristian Delcea -consilierDan Antoniu- consilierIulia Kocsis- consilierAdriana Mihelea- consilierNadia Has-sef serviciuCiorba Ionut- consilierConsilieri locali -Delorean Ion Iulius, Caciora Ciprian, Corches Dorin, Cupsa Ioan, Dan Octavian, Felea Ioan, Fleisz Ioan, Hossu Bogdan, Huszar Istvan, Ilie Cristian, Lepadatu Mircea, Lezeu Petru, Luca Dorel, Manea Mihai, Mercea Pavel, Muresean Ovidiu, Negrean Daniel, Pasztor Sandor, Popa Claudiu, Sarkozi Zoltan, Szabo Iozsef, Tau Ioan, Tifor Dorel, Vulcu Daniel- Se solicita prezentareaCertificatelor de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (eliberat de D.G.F.P) si la bugetul local (eliberat de directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva). Certificatele de atestare fiscala/certificatele privind plata impozitelor si taxelor la bugetul local, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor exigibilein luna anterioara celei in care se depun ofertele, in sensul ca acestea trebuie sa ateste ca ofertantul nu aredatorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Forma de prezentare: copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul".Aplicabilitatea in cadrul procedurii (1): In situatia in care din documentele solicitate la capitolul Situatia personala a candidatului sau ofertantului, reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180 art.181 sau de art. 69?1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractractului de achizitie publica. Sunt asimilati situatiei expuse mai sus ofertantii care au emise pe numele lor documente constatatoare inregistrate la ANRMAP, care atesta neindeplinirea obligatiilor contractuale in sensul prevederilor art 181 din OUG 34/2006 respectiv ale art.97^1 din HG nr.925/2006.In situatia in care cele declarate in cadrul CERTIFICAT- ului de participare la licitatie cu oferta independenta, se dovedesc a fi neadevarate si/sau incomplete in orice privinta ofertantul in cauza va fi descalificat in baza punctului II.2 din certificatul in cauza.Nota: In cazul persoanelor juridice straine, autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus. In ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti ofertantii, aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste candidatul sau ofertantul.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. solicita indeplinirea urmatoarelor cerinte minime de calificare: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata-certificatul trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca: -obiectul de activitate al ofertantului permite prestarea serviciilor ce fac obiectul achizitiei-la datele la zi ale firmei, nu figureaza mentiuni referitoare la faptul ca ofertantul a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de un judecator sindicForma de prezentare- certificatul se va prezenta in copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea"conform cu originalul".Se solicita doar ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Aplicabilitatea in cadrul procedurii (2): -In situatia in care din documentele solicitate in acest sens nu reiese ca ofertantul este autorizat pentru desfasurarea de activitati ce fac biectul achizitiei conditia referitoare la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) va fi considerata neindeplinita iar oferta inacceptabila in baza art 36 alin 1 lit b din HG 925/2006.Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5 alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?. Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizatConditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) inluna anterioara termenului limita de depunere a ofertei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Fisa de informatii generale din care sa reiasa datele de identificare si contact ale ofertantului, conturile de trezorerie si banca ce vor fi utilizate pe parcursul procedurii precum si cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani.-Cerinta minima impusa pentru cifrei de afaceri globala medie anuala realizata in ultimii 3 ani, este ca aceasta sa fie mai mare sau egala cu340.000 lei fara tva- Persoanele juridice/fizice romane vor atasa copii certificate pentru conformitate cu originalul dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierderi, anexe) pe anii 2009, 2010 si 2011, inregistrate la administratia financiara si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente, din care sa rezulte respectarea cerintei minime obligatorii privind marimea cifrei de afaceri globale medie anuala.Curs de schimb BNR: 2009 - 1 euro= 4, 2399, 2010- 1 euro = 4, 2122, 2011 - 1 euro = 4, 2391.Persoanele juridice/fizice straine vor atasa, in copie conform cu ori
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Declaratie privind lista principalelor prestari de serviciiin ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertei)- prin care sa se facadovada ca Operatorul economic sau membrii grupului de operatori economici, in ultimii 3 ani au executat contracte similare dupa cum urmeaza: Nivel specific minim necesar: 1.Experienta in prestarea serviciilor de natura similara cu cele care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie publica, in ultimii 3 ani.Se vor prezenta: - documente relevante care certifica buna executie (contracte/ procese verbale de receptie, /recomandari) care sa contina informatii cu privire la valori, perioada si locul prestarii serviciilor, modul de indeplinire a obligatiilor si beneficiarii serviciilor.Cerinta: - ofertantul trebuie sa faca dovada ca a livrat in ultimii 3 ani (calculati pana la data depunerii ofertei) un contract similar in valoare de 330.000 lei. certificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management de calitate in conformitate cu ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor. Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru domeniul servicii furnizare internet. Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: este atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.10.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Program de Cooperare Trasfrontaliera Romania-Ungaria 2007-2013)
Data expedierii prezentei invitatii: 26.09.2012 14:01