Achizitie publica - Servicii acces la baze de date pentru publicatii online (Lot 1 si Lot 2)
Detaliu pentru invitatia numarul 357464
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357464/12.02.2014
Denumire contract: Servicii acces labaze de date pentru publicatii online (Lot 1 si Lot 2)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Medicina si Farmacie "Iuliu Hatieganu" Cluj-NapocaCod fiscal: 4288047, Adresa: str. Emil Isac, nr. 13, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264430896, Fax: +40 264430896
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii acces labaze de date pentru publicatii online (Lot 1 si Lot 2)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii acces labaze de date pentru publicatii onlineLot 11. BAZA DE DATE - Clinical Key2. BAZA DE DATE - Thieme ebooks Collection3. BAZA DE DATE - Cochrane Library Wiley4. BAZA DE DATE - EMBASELot 21. BAZA DE DATE - DynaMED2. BAZA DE DATE - Dentistry and Oral Sciences Source3. BAZA DE DATE - Medline with full-text
II.1.6) CPV: 72320000-4 - Servicii de baze de date (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 560, 063 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT 1:7.700 lei; LOT 2:3.400 lei;In cazul depunerii in ALTA VALUTA curs de schimb BNR LEU/ ALTA VALUTAvalabil la data publicarii Anuntului de participare in SEAP. Sunt aplicabile prevederile art.278^1 din OUG 34/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire: virament bancar in contul RO76TREZ2165005XXX006882 deschis la Trezoreria Cluj-Napoca, Beneficiar: Universitatea de Medicina si Farmacie ?Iuliu Hatieganu?, Cluj-Napoca) - se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului, sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Formular 12), care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Nota: .Garantia de participare se va posta obligatoriu pe SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si originalul altul decat O.P. se va transmite pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, la sediul autoritatii contractante, Cluj-Napoca str. Victor Babes, nr. 8, Registratura pentru Biroul de Achizitii
Garantie de buna executie
DA :5 % din valoarea contractului fara TVA.Aceasta poate fi constituita in oricare din formele mentionate la art. 90 alin. 1-3/ HG 925/2006/Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara) sau o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Perioada de valabilitate a Garantiei de buna executietrebuie constituita in perioada de valabilitate a ofertelor si nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Formularul 12A privind Eligibilitatea: Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completataIncadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Cerinta nr. 2: Formularul 12 B : Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului dinprezenta procedura.Cerinta nr. 3: Formularul 12D : Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ยน din O.U.G. 34/2006 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. 34/2006.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Rector: Prof. dr. Alexandru IrimieDirector general administrativ: dr. Ec. Ioan PopDirector economic Ec. Sorina TecarSef Birou achizitii: ing. Ioan BudaiCFP: Ec. Mirela PopaEc. Simona MondocJurist : Luminita GocanEc. Olimpia Maria ButnarChimist Ancuta Margareta RusEc. Carmen ColceriuEc. Cristina UngurNistor MarianaCerinta nr. 4: Formularul 12C- Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr. 5: Formularul 20- Declaratie de participare la licitatie cu oferta independenta ? conf. 314/12.10.2010Pentru demonstrarea indeplinirii ?criteriilor de calificare si/ sau selectie (punctul III), ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate prin documentatia de atribuire. Declaratia trebuie sa fie insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea? ? art. 11 alin (4) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare in termen de 3 zile lucratoare de la primirea din partea autoritatii contractante a unei solicitari in acest sens. Cerinte obligatorii: Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990Precizam faptul ca ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentului original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii acesteia cu cel depus in oferta. Mentionam ca informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea serviciilorsolicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri in domeniu aferent contractului in ultimii 3 ani pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual, lei/ valuta comunicat de BNRPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.02.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.02.2014 11:11