Achizitie publica - Servicii achizitie, tiparire, publicare si personalizare materiale promotionale
Detaliu pentru invitatia numarul 331248
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331248/05.07.2012
Denumire contract: Servicii achizitie, tiparire, publicare si personalizare materiale promotionale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutia Prefectului Judetul AlbaCod fiscal: 4562664, Adresa: Alba Iulia, str. I.I.C. Bratianu nr.1 judetul Alba, Alba Iulia, Telefon: 0258/812377, Fax: 0258/815586
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Alba Iulia, str. I.I.C. Bratianu nr.1 judetul Alba, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510118, telefon: +40 258/812377, fax: +40 258/815586, persoana de contact: Institutia Prefectului judetului Alba
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Alba Iulia, str. I.I.C. Bratianu nr.1 judetul Alba, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510118, telefon: +40 258/812377, fax: +40 258/815586, persoana de contact: Institutia Prefectului judetului Alba
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii achizitie, tiparire, publicare si personalizare materiale promotionale
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In cadrul proiectului ?Managementul situatiilor de urgenta pentru protectia infrastructurii critice la nivelregional, utilizand sisteme informatice de gestiune si evaluare a riscurilor, pentru imbunatatireaprocesului de luare adeciziilor la nivelulautoritatilor publice locale? se vor realiza urmatoarele: - Elaborare, productie, tehnoredactare, tiparire brosuri (5000 bucati)- Elaborare, productie, tehnoredactare, tiparire pliante (5000 bucati)- Autocolante adezive pentru mijloacele fixe achizitionate in cadrul proiectului (75 mm x 35 mm) (96 buc)- Banner 2, 5 m x 0, 8 m ( 2 unitati)- Mapa de prezentare ( agenda, pix, brosura, pliant) ( 500 bucati)- Stick-uri memorie ( 200 buc)- Tricouripersonalizate ( 500 buc)- Sepcipersonalizate (500 buc)- Pixuri personalizate (1000 pixuri)
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 76, 080 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare este de 760 lei (aprox. 1% din valoarea estimata a proiectului).? perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor? Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original la adresa autoritatii contractante pana la data stabilita pentru deschiderea ofertelor;Modalitati de constituire alternative: - Depunere numerar la casieria autoritatii contractante intre orele 8 ? 16.00, de luni pana la vineri.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare nu constituie garantie de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Restituirea garantiei de participare se va face astfel: - ofertantului castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie;
- ofertantului necastigator: dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.In cazul in care ofertantul depune o contestatie la CNSC, iar acesta respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine suma de 760 lei din garantia de participare (art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 10 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti (Formularul nr. 11) sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, aceasta constituindu-se in anexa la contract.Cuantumul garantiei de buna executie este de5% din pretul contractului, fara TVA.Forma de constituire a garantiei de buna executie: conform prevederilor art. 90, alin. (1) din H.G.R. nr. 925/2006Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie excede cu 14 zile durata contractului.Garantia de buna executie constituita de contractantul incadrat conform legii in categoria I.M.M.-urilor va fi admisa in cuantum de 50% fata de suma fixa solicitata. Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria I.M.M.-urilor, persoane fizice si/sau juridice romane ori straine, careia i s-a atribuit contractul, beneficiaza de aceeasi reducere a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ATENTIE: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului/ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, ), se va atasa o imputernicire pentru acesta, Formularul nr. 9.Toate certificatele/documentele/formularele men?ionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?(dupa caz). Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura de achizitie se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului sustinator.Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: ? Completarea si prezentarea Formularului nr. 1, Declaratie privind eligibilitatea, conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006, in original. In cazul unei asocieri, formularul va fi completat de catre fiecare asociat.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: ? Completarea si prezentarea Formularului nr. 2, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? in original. In cazul unei asocieri, formularul va fi completat de catre fiecare asociat.Certificatul se va prezenta in original si se solicita conform Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010.Cerinta nr. 3Declaratia privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: ? Completarea si prezentarea Formularului nr. 3, Declaratie privind calitatea de participant la procedura in original.Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa presteze activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in caietul de sarcini.Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila: a) sa participe la doua sau mai multe asocieri de operatori economici;b)sa depuna oferta individuala si o alta oferta comuna;c) sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte;d) Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.Prin intreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept: - asupra caruia un alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influenta dominanta; sau- care poate exercita o influenta dominanta asupra altui subiect de drept; sau- care, ca urmare a asocierii cu un subiect de drept, se afla sub influenta dominanta a unui alt subiect de drept.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G.nr. 34/2006Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul socialCertificat privind plata impozitelor si taxelor locale sau echivalentCerinte obligatorii: 1. Completarea si prezentarea Formularului nr. 4, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G.nr. 34/2006, in original.2. Prezentarea Certificatului de atestare fiscala (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social din care sa reiasa obligatiile scadente cu o luna anterioara depunerii ofertelor. Termenul de valabilitate al certificatului trebuie sa fie in conformitate cu Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile ?i completarile ulterioare.3. Prezentarea Certificatului privind plata impozitelor si taxelor locale sau echivalent din care sa reiasa obligatiile scadente cu o luna anterioara depunerii ofertelor. Termenul de valabilitate al certificatului trebuie sa fie in conformitate cu Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile ?i completarile ulterioare, care va fi depus in original sau copie legalizata.In situatia in care, din documentele solicitate reiese ca ofertantul se incadreaza intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006, are datorii scadente si neachitate, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G.nr. 34/2006Cerinta obligatorie: Completarea si prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - conformFormularului nr. 13 in original. In cazul unei asocieri, formularul va fi completat de catre fiecare asociat.Daca este cazul, ?Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre asociati si subcontractanti, cat si de tertul sustinator.Completarea si prezentarea Declaratiei privind conflictul de interese- conformFormularului nr. 16 in original. In cazul unei asocieri, formularul va fi completat de catre fiecare asociat.Personalul cu atributii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt: - Prefect: Dan Coriolan Simedru- Sef serviciu financiar ? contabilitate, resurse umane, relatii publice: Pavel Maria- Manager proiect: Nicolae Santimbrean- Expert achizitii publice: Camelia Botezan- Expert jurist: Mihaela Miruna Tudorascu Toate certificatele/documentele/formularele men?ionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?(dupa caz).Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului ComertuluiCerinte obligatorii: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertuluide pe langa instantacompetenta, in original, copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate prestarea serviciilor/furnizarea produselor de natura celor ce fac obiectul achizitiei.Daca, initial, a fost prezentata o copie a certificatului constatator/ documentelor edificatoare, in cazul in care ofertantul este castigator la finalul procedurii, acesta trebuie sa prezinte originalul documentelor , in termen de 3 zile de la primirea comunicarii.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu isi poate exercita activitatea, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Persoane juridice/fizice straineDocumente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident Cerinte obligatorii: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional emise de autoritatile tarii de origine (original sau copie legalizata), care vor fi insotite de traducerea in limba romana, legalizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu isi poate exercita activitatea, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei deafaceri globala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna), pe ultimii trei ani, trebuie sa fie cel putin egala cu 150.000, 00 lei.Pentru dovedirea acestei cerinte, se solicita prezentarea bilanturilor contabile vizate de MFP pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010). In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010, 2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnica/profesionalaDeclaratie privind lista principalelor livrari de servicii in ultimii 3 aniExperienta: Se solicita efectuarea in ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertelor a minimum unui contract similar
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP SAU DE LA SEDIUL INSTITUTIEI
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.07.2012 14:05