Achizitie publica - Servicii acordare credit
Detaliu pentru invitatia numarul 332734
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332734/31.07.2012
Denumire contract: Servicii acordare credit
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara a Banatului TimisoaraCod fiscal: 3487181, Adresa: Calea Aradului 119, Timisoara, Telefon: 0721580169, Fax: 0256277174
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Aradului 119, Timisoara, Romania, cod postal: 300323, telefon: +40 0724251755, fax: +40 0256277174, persoana de contact: Registratura USAMVBT, Nedelcu Minerva
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Aradului 119, Timisoara, Romania, cod postal: 300323, telefon: +40 0724251755, fax: +40 0256277174, persoana de contact: Birou achizitii USAMVBT, Radulov Sorin
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii acordare credit
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de acordare de credit in vederea finantarii proiectuluiPOSCCE conform contractului de finantare nr. 18/01.03.2009 pentru proiectul cu titlul: DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII DE CERCETARE, EDUCATIE SI SERVICII IN DOMENIILE MEDICINEI VETERINARE SI TEHNOLOGIILOR INOVATIVE PENTRU RO 05
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 513, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 10.200 lei.Valabilitatea garantiei este cel putin egala cu valabilitatea ofertei. Contestatorului, caruia i-a fost respinsa contestatia de catre CNSC, i se va retine in temeiul art. 278(1) din OUG 34/2006, suma calculata conform art. mentionat.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului. De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, aceasta se poate constitui si prin depunerea in numerar a sumei la caseria unitatii. Daca partile convin, aceasta se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul participa la procedura cu oferta independenta in conformitate cu Ordinul 314/2010, nu se incadreaza in situatiile prevazute de: art. 69 ind.1, art 180, art 181 din OUG 34/2006, declara calitatea de participant la procedura, nu are datorii catre bugetul general si catre bugetul localFormular 12A DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA semnat si stampilatFormular 12B DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 semnat si stampilatSe va completa Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69 ind.1 OUG 34/2006. Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatiicontractante este exclus din procedura de atribuire.Declaratie pe propria raspundere conform Ordinului nr. 314/2010 emis de ANRMAP - se va completa Certificatul de participare la licitatie cu oferta independanta.Certificate de atestare fiscala emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are deschis punct de lucru in Timisoara sau, in lipsa acestora, unde are stabilit sediul social, care sa certifice situatia datoriilor in data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertelor. Cerinta este considerata ca fiind indeplinita si in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Lista persoanelor cu functii de conducere sau decizie in cadrul prezentei proceduri: Rector - Pirsan Paul, Director General - Berar Traian, Director Economic - Parva Victoria, Sef Serviciu achizitii - Olaru Gabriel, Consilier Juridic (Responsabil achizitii proiect) - Radulov Sorin - Certificat consatator ORC emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei care prezinta domeniile de activitate necesare desfasurarii activitatilor aferente prezentului contract.- Autorizarea BNR in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul conform OUG 99/2006, Regulament BNR 11/13.11.2007Sucursalele persoanelor juridice /fizice straine- Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Autorizarea BNR in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul conform OUG 99/2006, Regulament BNR 11/13.11.2007- Ofertantul aflat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista prestatiilor similare relevante din ultimii 3 ani. (raportat la data limita pt. depunerea ofertelor)Se solicita prezentarea unui serviciu similarindeplinire: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, Formular 12E semnat si stampilat.Se va prezenta maxim Contract de servicii similare sau orice documente relevante in original sau copie, care demonstreaza indeplinirea cerintei de calificare. Documentele/contractele se vor prezentata in copie cu mentiunea , ,conform cu originalul?., Nota: a)In cf.art.190 din OUG 34/2006 si art. 11^1 din HG 925/2006, daca ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura rel.juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci obligatoriu sustinerea de care beneficiaza se dovedeste prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective.Tertul nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit.a), c^1)si d).b)Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.ln cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la lit.a.Indeplinire: Angajamentul conf.art.11^1, alin.3 sau 4-HG925/2006
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2012 09:18