Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii aferente pregatirii de proiecte-proiect tehnic, caiet sarcini, detalii de executie, documentatii pentru obtinere de avize, acorduri, autorizatie de construire necesare realizarii investitiei,respectivasistenta tehnica din parteaproiectantului pe


Detaliu pentru invitatia numarul 341006
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Mahmudia
Numar invitatie: 341006/13.12.2012
Denumire contract: Servicii aferente pregatirii de proiecte-proiect tehnic, caiet sarcini, detalii de executie, documentatii pentru obtinere de avize, acorduri, autorizatie de construire necesare realizarii investitiei, respectivasistenta tehnica din parteaproiectantului pe toata durata implementarii proiectului ?Reconstructia ecologica a terenurilor apartinand domeniului public al comunei Mahmudia in cadrul incintei agricole Carasuhat din Delta Dunarii? cod SMIS-CSNR 36095
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna MahmudiaCod fiscal: 4794060, Adresa: Localitatea Mahmudia, Mahmudia, Telefon: 0240 545 543, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Localitatea Mahmudia str.Geolog Vasile Bacalu nr 19 , judet Tulcea, Mahmudia, Romania, cod postal: 827130, telefon: +40 0240545543, fax: +40 0240545390, persoana de contact: Gherghina Vramulet
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Localitatea Mahmudia , judet Tulcea, str.Geolog Vasile Bacalu nr 19 , Romania, cod postal: 827130, la sediul Primariei comunei Mahmudia
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii aferente pregatirii de proiecte-proiect tehnic, caiet sarcini, detalii de executie, documentatii pentru obtinere de avize, acorduri, autorizatie de construire necesare realizarii investitiei, respectivasistenta tehnica din parteaproiectantului pe toata durata implementarii proiectului ?Reconstructia ecologica a terenurilor apartinand domeniului public al comunei Mahmudia in cadrul incintei agricole Carasuhat din Delta Dunarii? cod SMIS-CSNR 36095
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii aferente pregatirii de proiecte-proiect tehnic, caiet sarcini, detalii de executie, documentatii pentru obtinere de avize, acorduri, autorizatie de construire necesare realizarii investitiei, respectivasistenta tehnica din parteaproiectantului pe toata durata implementarii proiectului ?Reconstructia ecologica a terenurilor apartinand domeniului public al comunei Mahmudia in cadrul incintei agricole Carasuhat din Delta Dunarii? cod SMIS-CSNR 36095, conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 387, 393.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3.874 lei.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa ineuro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5zile.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se va constitui in conformitate cu dispozitiile art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, prin: scrisoare de garantie bancara care se prezinta in original in cuantumul si perioada prevazuta in documentatia de atribuire ? Formularul nr. 17;printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezintain original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;prin virament bancar;sau prin depunereala casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec cu conditia confirmariiacestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor sau a sumei in numerar.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat;sau b)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Pentru constituirea garantiei de participare prin ordin de plata/virament bancar contul este: RO55TREZ6415006XXX000163 Cod de inregistrare fiscala: 4794060.Neprezentarea dovezii constituirii garantiei de participare atrage dupa sine respingerea ofertei.Conform prevederilor art.2781 alin.(1), lit.a)din O.U.G. nr.34/2006 cu modif. si completarile ulterioare, in cazul unei contestatii, in masura in care CNSC o respinge ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata, 1% din aceasta valoare, respectiv suma de 3.874lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 5% din pretul contractului, exclusiv TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: ? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legiide o societate bancara sau de o societate de asigurari;? prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale(in conformitate cu prevederile art.90 alin.(3) din H.G. nr. 925/2006, modificat prin H.G. nr. 1045/2011); In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitateaTrezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.NOTA: Ofertantul care are calitatea de IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie, in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea nr. 346/2004.In cazul unei asocieri, toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-urilor pentru a beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorCerinta obligatorie: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: Se va completa Formularul nr. 2 - Declaratie privind eligibilitatea.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Declaratia se va depune si de catre tertul sustinator, dacaofertantul beneficiaza de sustinerea unui tert conform art. 186 si art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006.Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: Se va completa Formularul nr. 3 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Declaratia se va depune si de catre tertul sustinator pentru a), c) si d), respectiv ca nu se incadreaza in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, daca ofertantul beneficiaza de sustinerea unui tert conform art. 186 si art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formularCerinta obligatorie: Se vor prezenta: ? Certificate de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale emise de autoritatilelocale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; certificatele fiscale se vor depune pentru toate punctele de lucru/sediile;? Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul general consolidatal statului, eliberat de Administratia Finantelor Publice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele de atestare fiscala se depun in original, copie legalizata sau in copie lizibilacu mentiunea ?conform cu orginalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii eliberate de autoritatile din tara de origine (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca casi-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau in copie ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.NOTA: Cu exceptia impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale pentru care s-au acordat inlesniri la platade genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, autoritatea contractantava exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul de stat sau catre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (indiferent de cuantumul acestora).Cerinta obligatorie: Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Mod de dovedire: Se va completa Formularul nr. 4 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Cerinta obligatorie: ?Certificatul de participare cu oferta independenta? ? conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010.Mod de dovedire: Se va completa Formularul nr. 5 ? Certificat de participare la procedura cu oferta independenta.Cerinta obligatorie: Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006.Mod de dovedire: Se va completa Formularul nr. 6 ? Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691Ofertantii aflati in situatiile prevazute de art.691 vor fi exclusi din procedura.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: reprezentant legal, primar - Vramulet Gherghina, Serpescu Ion -viceprimar, Erofei Igor ?secretar comuna, Ghilan Veronica-inspector compartiment contabilitate, Grigore Mihaela-inspector compartiment contabilitate, Ivanov Mihaela-inspector urbanism, Demidov Gheorghe-manager proiect, consilieri locali: Efrim Florea, Ivanov Calin, Stefan Serioja, Georgescu Constantin, Brinza Elena, Dumitru Andriana, Lovin Marian, Luchian Ion, Stoica Vasile.Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca ofertantul beneficiaza de sustinerea unui tert conform art. 186 sau art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinte obligatorii: Persoanele juridice/fizice romane: 1. Se va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrul Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Persoanele juridice/fizice straine: Se vor prezenta documente echivalente care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea, ,conform cu originalul?, semnatasi stampilata de catre ofertant. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatulprocedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluiinoriginal/copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta aceste documente
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3ani(2009, 2010, 2011trebuie sa fie cel putin egala cu 774.000 lei.Se vor prezenta: 1.Formularul nr.7 -Informatii generale, completat;2.Bilanturilecontabile sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta delegislatia tarii in care este stabilit ofertantul vizate si inregistrate de organele competente, pentru ultimii 3ani(2009, 2010si2011)in copie?conform cu originalul?.Dovedirea capacitatii economico-financiarede catre ofertanti se poate realiza si in modurile prevazute la art.186?alin.(1), (2)si (3)din OUG.nr.34/2006(sustinere dovedita sau oferta comuna)?cu conditia prezentarii documentelor edificatoare aferente.In cazul unei asocieri cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulat.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatiaeconomica si financiara invocand si sustinerea unui tert, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea prin prezentarea unui angajament ferm al
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr1: Listaprincipalelor serviciiprestate in ultimii 3 ani.Se va completa Formularul nr.8?Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii3 ani.Val.contractului/contractelor similar(e) solicitata este de 387.393, 60 lei, faraTVA.Cerinta este indeplinita daca ofertantul prezinta cel mult 3 contracte a caror val.cumulata este egala sau mai mare de 387.393, 60 lei-experienta similara-contractele deproiectare: constructiihidrotehnice, reconstructie ecologica, realizate in ultimii 3 ani la care ofertantul a fost parte in calitate de contractant, asociat sau subcontractant.Se va completa Formularul nr.9-Fisa de experienta similara-In cazul unei asocasocieri, aceasta cerinta va putea fi indeplinita si prin cumul.Daca ofertantul isi demonstreaza capcitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea unui tert-acesta are obligatia de a dovedi sustinerea prin prezentarea unuiangajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica.-Formularul 15, Cerinta nr. 2: Utilaje/DotariOfertantul trebuie sa dispuna de logistica, echipamente necesare realizarii serviciilor, tehnica de calcul si software adecvate. Ofertantul trebuie sa dispuna de licenta pentru programele utilizate in serviciile de proiectare.Ofertantul trebuie sa asigure cel putin urmatoarea dotare minima: ? minim 2 calculatoare;? o imprimanta;? un plotter;? un pachet Microsoft Office sau echivalent;? un software proiectare CAD, sau echivalent;? un software de modelare hidrologica sau echivalent;? minim un autovehicul capabil pentru a efectua vizitele in teren accidentat/mlastinos la fazele de executie sau la interventiile neprevazute care apar in teren.Se va completa Formularul nr. 10 - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va putea fi indeplinita si prin cumul.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capcitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea unui tert, atu, Cerinta nr. 3: PersonalOfertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putinurmatorul personal de specialitate cu o experienta specifica de cel putin 3 ani fiecare, necesar pentru indeplinirea contractului: ? 1hidrotehnist;? 1 expert hidrolog;? 1 inginer proiectant - persoana cu studii tehnice superioare de specialitate in drumuri si poduri;? 1 topograf;? 1 arhitect.Ofertantul va prezenta urmatoarele documente: ? Formularul nr. 11 - Declaratie privind personalul de specialitate;? CV ?ul -datat si semnat, in original, pentru fiecare membru al personalului propus;? Formularul nr. 12 ? Declaratie de disponibilitate, semnat in original de fiecare membru al personalului propus;? Diplomele de studiiin copie?conform cu originalul? pentru fiecare membru al personalului propus;? Dovada apartenentei la O.A.R. pentru arhitect.In cazul unei asocieri cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulat.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capcitat, Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, specializarea acestora si datele de recunoastere ale subcontractantilor.Se va completa Formularul nr. 13 ?Lista cu subcontractantii si specializarea acestora.Informatii privind asociatii.Se va completa Formularul nr. 18 ?Acord de asociere. Cerinta nr. 1Informatii privind standardele de asigurare a calitatiiCerinta minima: Se vor prezenta, in copie?conform cu originalul?, certificatecare saateste implementarea standardului de management al calitatii SR EN ISO9001 sau echivalent, corespunzatoare activitatilor aferente obiectului procedurii.Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.Daca operatorul nu detine certificatul de calitate, atunci se acceptaorice alteprobe sau dovezi prezentate de ofertant, daca prin aceste probe sau dovezise confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.In cazul unei oferte comune, standardele de calitate se vor prezenta individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza., Cerinta nr. 2Informatii privind standardele de protectie a mediuluiCerinta minima: Se vor prezenta, in copie ?conform cu originalul?, certificate care saateste implementarea standardului de management al mediului SR EN ISO14001 sau echivalentcorespunzatoare activitatilor aferente obiectului procedurii.Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.Daca operatorul nu detine certificatul de mediu, atunci se accepta orice alteprobe sau dovezi prezentate de ofertant, daca prin aceste probe sau dovezise confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.In cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a managementuluimediului se vor prezenta individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: a) pentru cel mai scazut pret ofertat se acorda punctaj maxim alocat factorului de evaluare respectiv (70 de puncte);b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a) punctajul se acorda astfel: Pn=(pretminim/pret n) x punctaj maxim alocat.
Termenul de prestare a serviciilor de proiectare (PTh+CS+DE+DTAC)
30
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare Termenul de prestare a serviciilor de proiectare (PTh+CS+DE+DTAC) se acorda astfela) pentru cel mai scazut termen ofertat se acorda punctaj maxim alocat factorului de evaluare respectiv (30 de puncte); b) pentru un termen mai mare decat cel prevazut la lit.a) punctajul se acorda astfel: Pn= (termen minim/termen n) x punctaj maxim alocat.Termenul de prestare a serviciilor de proiectare (PTh+CS+DE+DTAC) va fi exprimat in zile si va fi de minim 30 de zile si maxim de 60 de zile. Ofertele care vor contine termene de prestare mai mici de 30 de zilenu vor fi punctate suplimentar, iar ofertele care vor contine termene de prestare mai mari de 60 de zilevor fi declarate neconforme.Oferta castigatoare stabilita de comisia de evaluare va fi oferta care va obtine punctajul cel mai mare prin insumarea celor doua punctaje obtinute pentru pretul ofertei si termenul de prestare a serviciilor de proiectare (PTh+CS+DE+DTAC).
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Se descarca de pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.01.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.01.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 13.12.2012 10:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer