Achizitie publica - servicii aferente repararii si intretinerii autovehiculelor si echipamentelor conexe
Detaliu pentru invitatia numarul 336802
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336802/05.10.2012
Denumire contract: servicii aferente repararii si intretinerii autovehiculelor si echipamentelor conexe
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL TERITOTIAL AL POLITIEI DE FRONTIERA ORADEACod fiscal: 4208528, Adresa: CALEA ARADULUI NR. 2-4, Oradea, Telefon: +40 259401400, Fax: +40 259401416
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA ARADULUI NR. 2, Oradea, Romania, cod postal: 410223, telefon: +40 259401400, fax: +40 259401416, persoana de contact: DIANA BOTA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INSPECTORATUL TERITORIAL AL POLITIEI DE FRONTIERA ORADEA, str. CALEA ARADULUInr. 2, mun.Oradea, jud. Bihor, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii aferente repararii si intretinerii autovehiculelor si echipamentelor conexe
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Da
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 17
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: prestarea serviciilor aferente repararii si intretinerii autovehiculelor si echipamentelor conexe
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 550, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum; lot 1= 363 lei. lot 2 = 244 lei, lot 3=733 lei, lot 4=244 lei, lot 5=610 lei, lot 6=733 lei, lot 7=373 lei, lot 8=244 lei, lot 9=488 lei, lot 10 =244 lei, lot 11 =488 lei, lot 12= 736 lei.Valabilitate: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Se constituie prin oricare din formele si in conditiile prevazute la art. 86 din HG 925/2006: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante, prin virare in contul de garantii sau prin depunerea sumei la casieria institutiei.Scrisoarea de garantie se va prezenta conform formularului 12 din sectiunea formulare.Se poate constitui si prin virament bancar, caz in care se va prezenta ordinul de plata, cu confirmare de la banca, pana la data si ora deschiderii ofertelor. Contul in lei in care va fi virata suma este RO28TREZ0765005XXX000130, deschis la Trezoreria Oradea, cod fiscal 4208528.In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria de intreprinderi mici si mijlocii, stabilita conform Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de participare se va constitui in procent de 50% din suma precizata, ofertantul prezentand, obligatoriu pentru aceasta, documente care dovedesc incadrarea ofertantului in categoria IMM.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 2% din valoarea contractului subsecvent fara TVA. Se va constitui conform rt.90 din HG 925/2006 : instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante, prin virare in contul de garantii sau prin depunerea sumei la casieria institutiei. Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din HG. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Fisa de date1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura, in original, completata in conformitate cu modelul - Formularul 1, prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul Documentatiei de atribuire).2. Declaratie privind eligibilitatea (Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, in original, completata in conformitate cu modelul -formularul 2, prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul Documentatiei de atribuire). Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 dinOrdonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, in original, completata in conformitate cu modelul - Formularul 3, prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul Documentatiei de atribuire). Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.4. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social. Din Certificatul fiscal trebuie sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.5. Certificat fiscal eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social.Din Certificatul fiscal trebuie sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in original, completat in conformitate cu modelul - Formularul 4, prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul Documentatiei de atribuire).7. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, in original, completata in conformitate cu modelul - Formularul 6 si lista cu persoanele care detin functii de decizie in autoritatea contractanta, prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul Documentatiei de atribuire)Persoanele cu functii de decizie sau implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie din cadrul Inspectoratului Teritorial al Politiei de Frontiera Oradeasunt: - Dl. Comisar sef de politie Bondar Marin, imputernicit sef al Inspectoratului;
- Dl. Comisar sef de politie Iancu Nicolaie, imputernicit adjunct al sefului Inspectoratului- Dl. Comisar sef de politie Opris Octavian, sef birou logistic.- D-na. Comisar sef de politie Anton Mihaela, contabil sef.- Dl. Inspector de politie Mendre Marius, jursit.- Dl. Comisar sef de politie Tofei Vasile, ofiter in cadrul compartimentului de achizitii.- Dl. Inspector principal de politie Bogza Sorin, ofiter in cadrul compartimentului tehnic.- D-na Agent sef principal de politie MiticaMarioara, agentin cadrul compartimentului financiar- D-na Agent de politie BOTA DIANA, agentin cadrul compartimentului de achizitii.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.** Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora).Tertul sustinator va prezenta declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180si art.181 lit.a, c1 si d si neincadrarea in prevederile art.69 indice 1. Subcontractantul va prezenta declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69 indice1 si declaratia privind calitatea de participant la procedura.Asociatul va prezenta documentele solicitate la cerintele 1, 2, 3 si 7. 1. Persoane juridice romane - Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul.Certificatul constatator trebuie sa certifice faptul ca: obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor care fac obiectul prezentei achizitii;Persoane fizice romane: autorizatie de functionare.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta Certificatul constator emis de ORC, in original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.2. Persoane juridice/fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara - Se va prezenta Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani ? completare Formular 7 din sectiuneaFormulare.2.Informatii privind capacitatea tehnica - Se va prezenta Autorizatia tehnica inregistrata la Registrul Auto Roman(copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul ») din care sa rezulte dreptul operatorului economic de a presta servicii dereparatii si intretinere pentru tipurile de autovehicule continute in lotul/loturile pentru care depune oferta.3. Informatii privind subcontractantii (dupa caz) - Daca este cazul, se va prezenta lista cuprinzand subcontractantii (completare formular 8 din sectiunea formulare).Ofertantului declarat castigator i se va solicita, la momentul semnariicontractului de servicii, acordul de subcontractare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.10.2012 15:27