Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii ambulanta


Detaliu pentru invitatia numarul 311436
Autoritate contractanta
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VALCEA
Cod de identificare fiscala: 2540589
Adresa: RM VALCEA, JUD. VALCEA, Ramnicu Valcea
Telefon: 0250748921
Fax: 0250748921
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii ambulanta
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 85143000-3 - Servicii de ambulanta (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de ambulanta.Transport pacienti dializati.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 25.08.2011 17:02
Data limita de depunere a ofertelor: 06.09.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Spitalului Judetean de Urgente Valcea-Mun.Rm.Valceastr.Calea lui Traian nr. nr.201 Jud.Valcea
Data si ora deschiderii ofertelor: 06.09.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Spitalului Judetean de Urgente Valceastr.Calea lui Traian nr.201 Jud. Valcea Et.6
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Valoare estimata: 435, 132 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl.privind eligib./Decl. privind neîncadrarea la art. 181 din OUG/Certif. Const. privind plata a impozitelor si taxelor cãtre stat, inclusiv cele locale/Doc.const.din care sa rezulte modul de indeplinire a prevederilor contractuale/ Certif. de part. la licitatie cu oferta independenta /Autorizatie de functionare/Certif. constator emis de ORC/Fisa de informatii generalaBilantul cont. la 31.12.2010/lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani/Decl. referitoare la efectivele medii anuale ale personalului/Documente care sa ateste faptul ca fiecare din cei angajatiîn prestarea serviciului, are cel putin pregatire de ambulantier/Decl. care contine informatii privind dotãrile specifice pentru realizarea contractului de servicii/Aviz eliberat deANMDM/Certif. de imatriculare /C.I.auto/RCA privind persoanele transportate cu fiecare mijloc de transport destinate prestarii acestor servicii, a ofertantului /RCA Auto/Certificate ISO 9001;ISO 13485 .
Atasata la invitatia de participare in SEAP. Garantia de participare=4351, 32 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer