Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii asigurare facultativa de persoane


Detaliu pentru invitatia numarul 334058
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Ministerul Apararii Nationale - Unitatea Militara 01836
Numar invitatie: 334058/22.08.2012
Denumire contract: Servicii asigurare facultativa de persoane
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Apararii Nationale - Unitatea Militara 01836Cod fiscal: 27036839, Adresa: Str. Zborului nr. 1, Otopeni, Otopeni, Telefon: +40 213185467, Fax: +40 213185452
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Zborului nr. 1, Otopeni, Romania, cod postal: 075100, telefon: +40 213185467, fax: +40 213185452, persoana de contact: Sectia Achizitii Program Major Forte Aeriene, Ing. Martin Raluca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Zborului nr. 1, Otopeni, Romania, cod postal: 075100, telefon: +40 213185467, fax: +40 213185452, persoana de contact: Sectia Achizitii Program Major Forte Aeriene
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii asigurare facultativa de persoane
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul acordului-cadru il constituie asigurarea facultativa a personalului din Ministerul Apararii Nationale, pentru cazurile de invaliditate sau de deces, produse prin accidente, catastrofe sau alte asemenea evenimente (imbolnavire, impuscare, radiere etc.) intervenite in timpul si din cauza actiunilor de lupta, procesului de pregatire pentru lupta si indeplinirii sarcinilor pe timpul serviciului.
II.1.6) CPV: 66511000-5 - Servicii de asigurare de viata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 552, 311.08 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare (GP) pentrutoate loturile este de 10.493, 91 lei, iar pentru fiecare lot in parte conform Anexa B-Loturi. Perioada de valabilitate a GP va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv de 75 de zile de la data LIMITA de primire/depunere a ofertelor (conf. prevederilor art. 85 lit. b din HG 925/2006), cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante. Forma de constituire a GP, conf. prevederilor art. 86 alin. (1) din HG 925/2006: prin virament bancar (LEI, cont IBAN RO 03 TREZ 4215 005X XX00 5477, Trezoreria Ilfov, UM 01836, Cod Fiscal 27036839) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara /societate de asigurari. GP va fi prezentata in original, la vedere, cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatie. GP trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea U.M.01836. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 in baza Declaratiei pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM prezentata in original, la vedere. In cazul asocierii fiecare dintre asociati tb sa prezinte declaratia pentru a beneficia de reducerea de 50%. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)isi retrage/modifica oferta, in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei;c) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la CNSC iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conf. prevederilor art. 278^1 alin. (1) O.U.G. nr. 34/2006, in raport cu valoarea estimata a lotului/loturilor pentru care a depus oferta
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie (GBE)se constituie in LEI in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului.GBE a contractului se costituie conf. prevederilor art.90 alin. (1), (2) si (3)/ din H.G. 925/2006.In situatia in care valoarea GBE este mai mica de 500, 00 lei aceasta se poate constitui in conformitate cu art.90 alin. (2) din H.G. 925/2006, prin depunerea echivalentului in LEI al garantiei, calculat prin aplicarea cursului de schimb al BNR valabil la data semnarii contractului.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, acesta va prezenta la semnarea contractului Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM completata conform Formularului nr.12 din fisierul Modele de formulare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1.- Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe completaza Formularul nr. 1 din fisierul Modele de formulare din documentatia de atribuire -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180, autoritatea contractanta accepta o declaratie pe propria raspundere (Formularul nr. 1) sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Daca exista asociati documentele solicitate vor fi depuse si de catre acestia.Incadrarea ofertantului in conditiile prevazute de catre art. 180 din O.U.G. 34/2006 atrage excluderea acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta nr. 2. -Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe completeaza Formularul nr. 2 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181, autoritatea contractanta accepta o declaratie pe propria raspundere (Formularul 2) sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Daca exista asociati documentele solicitate vor fi depuse si de catre acestia.Incadrarea ofertantului in conditiile prevazute de catre art. 181 din O.U.G. 34/2006 atrage excluderea acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta nr. 3. - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, eliberat de organul de administrare fiscala.Depunerea unui Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, eliberat de organul de administrare fiscala.Certificatul mentionat trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Daca exista asociati documentele solicitate vor fi depuse si de catre acestia.Cerinta nr. 4. - Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de Impozite si Taxe LocaleDepunerea unui Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertantanu inregisteaza debite la bugetul local.Certificatul mentionat trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Daca exista asociati documentele solicitate vor fi depuse si de catre acestia.Cerinta nr. 5. - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Se completeaza Formularul nr. 3 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire- Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta nr. 6. Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe completeaza Formularul nr. 4 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Formularul va fi completat si semnat de catre reprezentantul imputernicit al operatorului economic asa cum este desemnat in Certificatul Constatator emis de Oficiul registrului Comertului. Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006 va fi completata si de subcontractant(i) si de tertul sustinator/tertii sustinatori.Interdictiile se refera la relatiile ofertantului cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante -U.M. 01836 Otopeni.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : Ing. Dorin Simota, Ing. Eduart Dodu, Marian Bucur, Ing. Petre George si contabil sef Florin Negulescu.Daca exista asociati documentele solicitate vor fi depuse si de catre acestia.Documentele solicitate la cap.III 2.1.a vor fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Cerinta nr.1. - Certificat constator emis de Oficiul National al Registrului ComertuluiPrezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei din care sa rezulte: -adresa actuala;
-domeniul de activitate al operatorului economic ;
-obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Daca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acstia pentru partea pe care o realizeaza.Vor fi descalificati operatorii economici care nu au ca domeniu de activitate principal sau secundar prestarea serviciilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Cerinta nr. 2. - Documente emise de organisme acreditate (CSA), care confirma autorizarea pentru prestarea serviciilor de asigurare de persoane pe teritoriul Romaniei pentru anul 20121.Prezentarea Deciziei Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor pentru autorizarea dreptului de desfasurare activitatii in domeniul asigurarilor. Documentul va fi prezentat in termen de valabilitate, in copie legalizata sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.Comunicarea CSA adresata operatorului economic cu sediul social intr-un stat membru UE, continand notificarea primita de la autoritatea competenta a statului membru UE in care isi are sediul social.Documentele solicitate la cap.III 2.1. vor fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Ofertantii vor face dovada implementarii unui sistem de management al calitatii Modalitatea de indeplinire: Certificate sau alte documente emise de organisme acreditate, care sa ateste implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardul ISO 9001sau echivalent. Data limita de valabilitate a certificatelor va fi mai mare sau cel putin egala cu data deschiderii ofertelor. Certificatele se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Imposibilitatea demonstrarii implementarii standardelor (sau echivalent) solicitate atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului. Daca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acstia pentru partea pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit si nerestrictionat de pe site-ul www.e-licitatie.ro, atasat la invitatia de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.08.2012 08:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer