Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii asigurari auto CASCO


Detaliu pentru invitatia numarul 340629
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA
Numar invitatie: 340629/06.12.2012
Denumire contract: Servicii asigurari auto CASCO
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARACod fiscal: 9051601, Adresa: Splaiul Independentei, nr.202A, Sect.6, Bucuresti, Telefon: +40 213152520, Fax: +40 213152520
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro, Bucuresti, Romania, cod postal: 020976
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii asigurari auto CASCO
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ? Servicii de asigurari CASCO pentru 30 autovehicule, si anume: VW Passat 140 CP- 10 buc; VW Passat 4 motion 140 CP ? 6 buc; Audi ? 1 buc; VW Multivan ? 2 buc; VW Caddy ? 1 buc;, Mitsubishi Pajero ? 5 buc; Skoda Octavia Tour ? 5 buc.
II.1.6) CPV: 66518200-6 - Servicii de societati de asigurari (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 112, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Cuantumul garantiei de participare :1700 leib) In cazul respingerii unei contestatii, cuantumul ce se va retine din garantia de participare va fi calculat in conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006;c) Perioada de valabilitate a garantiei: 60 de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor.d) Forma de constituire a garantiei de participare: o instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sauo ordin de plata in contul ANCPI (CIF 9051601) IBAN RO63TREZ7005005XXX000970 deschis la ATCPMB, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.e) Garantia de participare se depune, in original, la sediul autoritatii contractante precum si in SEAP, conform art.18 din HG nr.1660/2006.Nota: In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 7 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul afisat pe site-ul BNR din data publicarii Invitatiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 -Completare Formular1 Capitolul Formulare2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 Nota: Oferta va fi considerata inadmisibila daca: a fost depusa de un ofertant care a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic; in ultimii 2(doi) ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia; a fost condamnat, in ultimii 3(trei) ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala; prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii cerintelor de calificare si selectie. - Completare Formular 2din Capitolul Formulare3.Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidatNota: Certificatele fiscale trebuie sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - Operatorul economic are obligatia de a prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat (asigurari sociale de stat, somaj, asigurari de sanatate, taxe si impozite locale, etc.) catre stat, emise de autoritati competente, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare Formularul 3 din Capitolul Formulare5.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 - Completare Formular 4 din Capitolul FormulareNota: Persoanele cu functii de decizie din cadrul ANCPI implicate in prezenta procedura de achizitie sunt: Marius Arthur URSU, Cernea Marian SIMION, Silviu RADUTA, Camelia ZISU, Gabriel COSMEANU, Nicoleta CERCELARU, Octavian STAN, Liana POPESCU. 1.Persoane juridice romane Se vor prezenta documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, respectiv Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie valabile/reale la data de depunere a ofertelor(copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)Nota: (1) Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC;(2) In cazul persoanelor fizice autorizate se va prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract;(3) Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita pentru conformitate, prezentarea documentului in original.2.Persoane juridice /fizice straine Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitatea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit (traducere autorizata si legalizata)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Experienta similara ? Declaratie privind lista principalelor prestari de serviciiNota: (1) Se va prezenta de catre operatorul economic situatia contractelor similare din ultimii 3 ani prin completarea tabelului din Anexa integrata la Formularul 5, Cap. IV;(2) Contract cu obiect similar ? contract/e al carui/caror obiect este asigurarea facultativa tip CASCO.Datele solicitate vor fi confirmate, la cererea comisiei de evaluare, prin prezentarea partilor contractului similar considerate relevante sau certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?);(3) Ultimii 3 ani se calculeaza prin raportare la data limita de depunere aofertelor;(4) Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., 2. Autorizatie pentru practicarea asigurarilor tip CASCO, 3. Informatii privind subcontractantii Nota: (1) In cazul in care operatorul economic nu are subcontractanti, va prezenta o declaratie in acest sens sau va mentiona acest lucru in Formularul 6.(2) Pentru partea de contract pe care urmeaza sa o indeplineasca subcontractantul, autoritatea contractanta va lua in considerare resursele materiale si umane ale acestuia, cu conditia prezentarii de documente relevante in acest sens, de catre subcontractant., 4. Informatii privind asociatii Nota: 1) Autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.2) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea economico-financiara, tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.3) Acordul de asociere trebuie sa fie semnat de catre toti asociatii., 5.Informatii privind tertii 1.Certificat ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata la invitatia de participare si poate fi accesata si descarcata gratuit
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.12.2012 13:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer