Achizitie publica - Servicii asistenta tehnica din partea proiectantului in cadrul proiectului ?Circuitul bisericilor de lemn din Transilvania de Nord?
Detaliu pentru invitatia numarul 350885
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350885/24.07.2013
Denumire contract: Servicii asistenta tehnica din partea proiectantului incadrul proiectului ?Circuitul bisericilor de lemn din Transilvania de Nord?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL MARAMURES (CONSILIUL JUDETEAN MARAMURES)Cod fiscal: 3627315, Adresa: Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Baia Mare, Telefon: +40 0262214659, Fax: +40 0262215597
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Baia Mare, Romania, cod postal: 430311, telefon: +40 0262214659, fax: +40 0262215597, persoana de contact: SORIN PASCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Baia Mare, Romania, camera 126
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii asistenta tehnica din partea proiectantului incadrul proiectului ?Circuitul bisericilor de lemn din Transilvania de Nord?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop prestarea serviciilor de asistenta tehnica din partea proiectantului pentru executia lucrarilor realizatein cadrul proiectului ?Circuitul bisericilor de lemn din Transilvania de Nord? finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013, cod SMIS proiect 1927.Prin proiect se vor realiza 16 puncte de informare turistica, se vor amenaja parcari, se va reabilita structura rutiera din proximitatea monumentelor, se vor reabilita imprejmuirile monumentelor, se va realiza iluminat arhitectural, se va realiza alimentarea cu apa si canalizarea pentru cladirile punctelor de informare.
II.1.6) CPV: 71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 414, 405 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 8.288, 10 leiPerioada de valabilitatea garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Garantia de participare se va constitui prin virament in contul Consiliului Judetean Maramures, deschis la TREZORERIA BAIA MARE, nr.RO41TREZ4365006XXX000127, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada precizata.Nota: Daca garantia de participare se constituie prin instrumentde garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se vautiliza FormularulE1 sau E1.1(dupa caz) sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii preved. art. 86 alin.(2) ?(4) din H.G. 925/2006. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4.144, 05 lei , conform art 278^1din OUG 34/2006.In cadrul instrumentului de garantare trebuie sa fie prevazuta in mod expres situatia retinerii in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006. Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda decat in lei, la un curs de reconversie afisat de BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
? Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea fara TVA a contractului ;? Mod de constituire: conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.La semnarea contractului se va conveni modul de constituire a garantiei.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM , conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Nota: Daca garantia de buna executiese constituie prin instrumentde garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se va completa FormularulE2
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A1;Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul;? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta minima: Se completeazasi se prezinta Formularul A2;Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul;? Cerinta minima: Confirmarea platii obligatiilor la bugetul de stat.Modalitatea de indeplinire : Ofertantul va prezenta in original, sau copie legalizata, sau copie lizibila semnata si stampilata?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal aCertificatuluide atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei de depunere a ofertelor- formulare-tip eliberate de autoritatile competente dintara in care ofertantul este rezident.? Cerinta minima: Confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul local.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va prezenta in original, sau copie legalizata, sau copie lizibila semnata si stampilata?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal aCertificatuluide atestare fiscala (datorii la bugetul local) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei de depunere a ofertelor- formulare-tip eliberate de autoritatile competente dintara in care ofertantul este rezident.? Cerinta minima: Evitarea conflictului de interese.Modalitatea de indeplinire: Se completeaza si se prezinta Formularul A3 - Declaratieprivind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta declaratie se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ciceu Zamfir-Presedinte; Marinescu Emil ?Vicepresedinte; Zetea Gabriel Valer-Vicepresedinte; consilieri judeteni: Ambrus Emil, Ardusatan Gavril, Ban Vasile, Beuca Ion, Bindiu Nicolae, Bondi Gyongyike, Cernestean Mihai Felician, Chereches Cristian Corin, Coman Gheorghe, Costiuc Ioan, Cristea Pamfil, Deac Alexandru, Drulea Cosmin Ion, Gainaru Mirel, Godja Eugenia, Gui Florian, Hoban Paul Andrei, Horj Lupu, Horj Pavel, Ilea Cornelica, Kovacs Francisc Marinel, Kokenyesdi Mihai Stefan, Marginean Marius Doru, Marian Gheorghe, Moldovan Ana Lucretia Maria, Muntean Emil Vasile, Pana Viorel, Petean Sorin Silviu, Pop George, Bazarea Daniela, Tuns Calin Andrei, Zoicas Marinel Costantin; Dumuta Dumitru-Secretar al judetului;Bragaru Marin-Administrator public judetean, directori executivi: Glodan Ana, Span Vasile, Dragos Ioan, Breban Claudia ; Lite Mihaela-sef birou; biroul achizitii publice: Zaharia Ana- sef birou, Gherasim Maria, Pascu Sorin.? Cerinta minima: Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la Procedura (datata, semnata si parafata).Modalitatea de indeplinire: Se completeaza si se prezinta Formularul A4.? Cerinta minima: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (datat, semnat si parafat), completat in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al Presedintelui ANRMAPModalitatea de indeplinire: Se completeaza si se prezinta Formularul A5.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele din aceasta sectiune. Persoane juridice romaneCerinta minima: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Modalitatea de indeplinire: Prezentarea in original sau copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legala Certificatului constatator emis de ONRC. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Operatorul economic clasat pe primul loc, in urma evaluarii, vaavea obligatia de a prezenta in urma solicitarii autoritatii contractante Certificatului constatator emis de ONRC in original/copie legalizata, daca initial a fost prezentat in copie insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document, iar corespondenta in codul CAEN va fi corelata cu partea de contract pe care o realizeaza.Persoane fizice romaneCerinta minima: Prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal a unui document cum ar fi: Autorizatie de functionare, Certificat de inregistrare / altele echivalente.Persoane juridice/ fizice straineCerinta minima: Prezentarea in original sau copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal, a unor documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentelorprezentate se vor alatura traducerile autorizate a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de serviciiIn cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind capacitatea tehnica si/sau profesionala referitoare lautilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006) se vor completasi prezentaangajamentul ferm al tertului sustinator - Formular A 11 si declaratia tertuluisustinator tehnic si profesional privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice aflate in dotare si care urmeaza a fi efectiv folosite pentru indeplinirea contractului de achizitie publica- Formular A11.1, Cerinta nr. 2Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Cerinta nr. 31. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului deserviciiARHITECT-Studii superioare tehnice in domeniul arhitecturaExperienta profesionala generala: - 5 ani de experienta in domeniul studiilor de specialitateDocumente relevante: -CV-ul;
- documente- suport relevante care atesta experienta generala, respectiv fisa de post, contract de munca, recomandare sau orice alte documente similare(in copie conforma cu originalul);
-angajamentul de participare al persoanei de specialitate propuse pentru indeplinirea contractului (in cazul in care ofertantul nu are angajata aceasta persoana).ARHITECT EXPERT ATESTAT MC- expert atestat pe domeniul restaurare ?arhitectura (1) si specializarile A, B, C si D, in baza art.24, alin(4)din Legea nr. 422/2001, conform caruia ?Elaborarea expertizelor tehnice, a proiectelor de consolidare, restaurare, verificarea tehnica a proiectelor si dirigentarea lucrarilor se efectueaza numai de experti si/sau specialisti atestati de catre Ministerul Culturii si Patrimoniului National, cu respectarea exigentelor specifice domeniului monumentelor istorice si a cerintelor privind calitatea lucrarilor in constructii?, si a prevederilor art. 9 din Ordinul MCPN nr.2495/2010, unde sunt stabilite domeniile pentru care se acorda aceste atestari.Documente relevante: - atestatul, in copie certificata pentru conformitatea cu originalul;
-angajamentul de participare al persoanei de specialitate propuse pentru indeplinirea contractului (in cazul in care ofertantul nu are angajata aceasta persoana).Nota : pentru pozitia de arhitect expert atestat MC specializarile solicitate pot fi acoperite de una sau mai multe persoane nominalizate, iar pozitiile arhitect si arhitect expert atestat MC pot fi cumulate de aceiasi persoana.INGINER IN DOMENIUL INSTALATII- expert / specialist atestat pe domeniul inginerie instalatii (5) si specializarea D, in baza art.24, alin(4)din Legea nr. 422/2001, conform caruia ?Elaborarea expertizelor tehnice, a proiectelor de consolidare, restaurare, verificarea tehnica a proiectelor si dirigentarea lucrarilor se efectueaza numai de experti si/sau specialisti atestati de catre Ministerul Culturii si Patrimoniului National, cu respectarea exigentelor specifice domeniului monumentelor istorice si a cerintelor privind calitatea lucrarilor in constructii?, si a prevederilor art. 9 din Ordinul MCPN nr.2495/2010, unde sunt stabilite domeniile pentru care se acorda aceste atestariDocumente relevante: - atestatul, in copie certificata pentru conformitatea cu originalul;
-angajamentul de participare al persoanei de specialitate propuse pentru indeplinirea contractului (in cazul in care ofertantul nu are angajata aceasta persoana).INGINER CONSTRUCTII CIVILE- Studii superioare tehnice in domeniul constructii civile si industriale.;Experienta profesionala generala: - 5ani experienta in domeniul studiilor de specialitateExperienta: profesionala specifica: Participarea directa in calitate de inginer de proiectare instalatii electrice in minim un contract de proiectare.Documente relevante: -CV-ul;
- documente- suport relevante care atesta experienta generala, respectiv fisa de post, contract de munca, recomandare sau orice alte documente similare(in copie conforma cu originalul);
-angajamentul de participare al persoanei de specialitate propuse pentru indeplinirea contractului (in cazul in care ofertantul nu are angajata aceasta persoana).INGINER CFDP- Studii superioare tehnice in domeniul constructii cai ferate, drumuri si poduri;Experienta profesionala generala- 5 ani experienta in domeniul studiilor de specialitate;Experienta profesionala specifica: Participarea directa in calitate de inginer de proiectare in minim un contract de proiectare drumuri sau poduri.Documente relevante: -CV-ul;
- documente- suport relevante care atesta experienta generala, resp, Cerinta nr. 4Informatii privind asociatii si/sau subcontractantiiIn cazul in care parti din contractul de achizitiepublica urmeaza sa se indeplinesca de unul sau mai multisubcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, laincheierea contractului de achizitie publica, prezentareacontractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta;Contractele prezentate trebuie sa fie inconcordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica;Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iareventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din O.U.G. nr. 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 22.07.2013 14:05