Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii asistenta tehnica prin diriginti si consultanta pentru administrarea contractului de executie lucrari, inclusiv cu ocazia receptiei lucrarilor de construire aferente realizarii Centrului de Excelenta in Medicina Translationala


Detaliu pentru invitatia numarul 349971
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTUL CLINIC FUNDENI
Numar invitatie: 349971/04.07.2013
Denumire contract: Servicii asistenta tehnica prin diriginti si consultanta pentru administrarea contractului de executie lucrari, inclusiv cu ocazia receptiei lucrarilor de construire aferente realizarii Centrului de Excelenta in Medicina Translationala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL CLINIC FUNDENICod fiscal: RO 4204003, Adresa: Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Bucuresti, Telefon: 021.317.21.94, Fax: 021.318.04.44
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 022322, telefon: +40 21317219, fax: +40 213172194, persoana de contact: Parvulescu Adrian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Institutul Clinic Fundeni Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 022322, telefon: +40 21317219, fax: +40 213172194, - Sala de Consiliu a institutului corp B, et.1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii asistenta tehnica prin diriginti si consultanta pentru administrarea contractului de executie lucrari, inclusiv cu ocazia receptiei lucrarilor de construire aferente realizarii Centrului de Excelenta in Medicina Translationala
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Operatorul economic va presta Servicii de dirigen?ie ?antier ?i de consultanta pe perioada derularii executiei, pana la receptia la terminarea lucrarilorde construire a Centrului de Excelenta in Medicina Translationala.De asemenea, operatorul economic are obligatia urmaririi comportarii in timp a constructiei si instalatiilor aferente acesteia si sa asiste Autoritatea Contractanta pe toata perioada pana la receptia finala a lucrarilor.Cerintele solicitate sunt detaliate in caietul de sarcini atasat prezentei invitatii de participare.Valorea estimata a achizitiei nu cuprinde cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute, avand in vedere prevederile Ordinului Nr 2508 / 31.12.2007 pentru aprobarea Listelor de cheltuieli eligibile pentru proiectele finantate in cadrul operatiunilor 2.2.1 ?Dezvoltarea infrastructurii CD existente si crearea de noi infrastructuri (laboratoare, centre de cercetare)? si 2.3.1 ?Sprijin pentru start-up-urile si spin-off-urile inovative? ale Axei Prioritare 2 ?Competitivitate prin cercetare, dezvoltare tehnologica si inovare? din cadrul Programului Operational Sectorial ?Cresterea Competitivitatii Economice? (POS CCE) 2007-2013. Astfel, prevederile art. 28 alin (7) introdus prin OUG 77/2012 nu sunt aplicabile la stabilirea valorii estimate pentru prezenta achizitie.
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 399, 879 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
A fost stabilita functie de valoarea estimata, fara diverse si neprevazute, si va fi constituita in cuntum de: 7.900 Lei, respectiv 3.950 Lei daca se face dovada de IMM conform art 16, alin 2 din Legea 346/2004, caz in care Ofertantul va completa Formularul 4 (din Volumul III al documentatiei de atribuire).Valabilitate: 90 de zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.Garantia de participare se exprima in Lei si va fi constituita?in forma unei scrisori de garantie prezentata in ORIGINAL (se completeaza Formularul 3) in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, sau?prin OP confirmat de banca in original, in contul INSTITUTULUI CLINIC FUNDENI (cod fiscal 4204003)IBAN: RO79TREZ7025005XXX000170 deschis la TREZORERIA SECTOR 2.In cazul constituirii garantiei in forma unei scrisori de garantie in Euro sau alta moneda, echivalenta in Lei se va face la cursul respectivei valute, comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Constituirea garantiei de participare prin OP in alta moneda decat Lei, in contul de Trezorerie nu este posibila.Instrumentul de garantare este emis in conditiile legii de o banca sau de o societate de asigurari din Romania sau, dupa caz, de o banca sau de o societate de asigurari din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania. In cazul scrisorilor de garantie bancara emise de o banca sau de o societate de asigurari din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia.In masura in care ofertantul depune o contestatie in cadrul procedurii de atribuire, iar Consiliul National de Solutionare a Contestatiilorrespinge aceasta contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma calculata in conformitate cu prevederile art. 2781 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractului. In cazul ofertantilor care sunt in categoria IMM, garantia de buna executiei se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat ? se va completa Formularul 21. Aceasta se constituie in termen de maxim 15 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti si se restituie prestatorului in cel mult 14 zile de la data achitarii facturii finale, daca nu au fost ridicate pretentii asupra ei.Garantia de buna executie se constituie prin una din urmatoarele forme: a) Scrisoare de garantie bancara de buna executie; b) instrument de garantare emis de o societate de asigurari; c) Prin retineri succesive conform prevederilor legale in vigoare.Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului conform art. 90, alin. 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea: -Se completeaza Formular 5-declaratie privind eligibilitatea, in original.In cazul unei Asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie.De asemenea, in cazul in care exista terti sustinatori, acestia vor completa aceasta declaratie.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181/OUG 34/2006: -Se completeaza Formular 6- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181/OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in original.In cazul unei Asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie.De asemenea, in cazul in care exista terti sustinatori, acestia vor completa aceasta declaratie privind neincadrarea in prev.art.181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006, conf.art.19 si 20 din L 279/09.12.2011.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.691 din OUG 34/2006-Se completeaza Formular 7-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006. ALTE INFORMATII-Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Dr.Orban Carmen - Manager;
- Dr.Tanase Alina-Daniela - Director Medical;
- Ec.Grigore Emilia - Dir.Fin.Cont.;
- As. Med.Mocanu Oana Otilia - Director Ingrijiri;
- Ing.Sandu Andreea - Sef Serv. Aprovizionare;
- Ec.Parvulescu Adrian - Sef Serv.Achizitii Publice;COMISIE EVALUARE: - Prof.Dr.Popescu Irinel - Director Proiect CEMT;
- Dr.Dima Simona Olimpia - Coordonator Cercetare;
- Ec.Stoica Florica - Serv. Achizitii;
- Ec.Parvulescu Adrian - Sef Serv.Achizitii Publice;
- Ing. Ionita GheorgheMembru- Ing. Soare Marian ? Membru- Ec.Mandrescu Radu - Serv. Achizitii.In cazul unei Asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie.In cazul subcontractarii, fiecare subcontractant va prezenta declaratia.De asemenea, in cazul in care exista terti sustinatori, acestia vor completa aceasta declaratie.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: -Se completeaza Formular 8-declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original.In cazul unei Asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie. De asemenea, in cazul subcontractarii, fiecare subcontractant va prezenta declaratia.Declaratie pe propria raspundere: -Se completeaza Formular 9-Declaratia"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", in conformitate cu Ordin ANRMAP nr 314/2010 Se va depune o Declaratie semnata de catre ofertant/liderul asocierii si asociati.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: -Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, eliberat de Consiliul local teritorial fara obligatii scadente la bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele, inscrise la Sectiunea A in copie conform cu originalul;
-Certificat de atestare fiscala cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, emis de autoritatea competente?fara obligatii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care se depun ofertele, in copie conform cu originalul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoane juridice/fizie straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/ inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in copie conform cu originalul, la care se va anexa traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.Pentru documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, informatiile cuprinse in acestea trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Persoane juridice/fizice romane: -Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca operatorul economic are inscrise activitati corespunzatoare obiectului contractului care se atribuie, respectiv Codul CAEN 7112 ? activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea.-In cazulpersoanelor fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Datele inscrise in documentele prezentate trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si vor fi prezentate in copie conform cu originalul. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentului in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel prezentat in oferta.In cazul unei asocieri, atat liderul cat si asociatii vor prezenta acest document.Persoane juridice/fizice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/ inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in copie conform cu originalul, la care se va anexa traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.Pentru documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, informatiile cuprinse in acestea trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul aferent obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuitConditie de calificare: Cifra medie de afaceri in domeniul aferent obiectului contractului in ultimii 3 (trei) ani ? 2010, 2011, 2012 trebuie sa fie cel putin egala cu 500.000 lei (nivel minim impus raportat la valoarea estimata a contractului, fara diverse si neprevazute)Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit dupa caz, sau orice alte documente doveditoare a cerintelor solicitate aferente exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani. Documentele vor fi prezentate in copie, semnate de reprezentant imputernicit si stampilate pentru conformitate cu originalul. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitatePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1-Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (Formulare 11 si 11A). In cazul participarii in asociere in cadrul contractului/contractelor declarate ca experienta similara, ofertantul va mentiona procentul corespunzator serviciilor prestate de acesta in cadrul contractuluiCondi?ie de calificare: -maxim 3 contracte avand ca obiect servicii de verificare prin diriginti a execu?iei lucrarilor de constructii a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 395.000 lei fara TVA (nivel minim impus raportat la valoarea estimata a contractului, fara diverse si neprevazute)-Prezentare certificate/documente suport care sa confirme prestarea serviciilor respective, emise sau contrasemnate de o autoritatea contractanta sau de catre clientul privat beneficiar, in copie semnata de reprezentant imputernicit al ofertantului si stampilata pentru conformitate cu originalul., Cerinta nr. 2Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii - completare Formular 12 din Volumul III. In cazulunei asocieri/subcontractarilista personalului cheie va fi prezentata pentru toti membrii asocierii intr-un singur formular si va fi semnata de catre liderCondi?ie de calificare : Prezentarea de catre ofertant a personalului autorizat responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii, dupa cum urmeaza: 1. Coordonator supervizare: - Absolvent cu licenta de studii superioare, - Experienta profesionala generala in domeniul studiilor: minim 5 ani- Experienta specifica: minim 3 ani intr-o pozitie similara;2. Diriginte structura- Autorizat ISC pentru desfasurare activitate dirigentie in domeniul 2, subdomeniul 3, conform Regulament Autorizare diriginti santier aprobat prin Ordin MDRT nr. 1496/2011 cu modificarile si completarile ulterioare;3. Diriginte arhitectura- Autorizat ISC pentru desfasurare activitate dirigentie in domeniul 2, subdomeniul 3, conform Regulament Autorizare diriginti santier aprobat prin Ordin MDRT nr. 1496/2011 cu modificarile si completarile ulterioare4. Diriginte instal. electrice, inclusiv curenti tari- Autorizat ISC pentru desfasurare activitate dirigentie in domeniul 8, subdomeniul 1, conform Regulament Autorizare diriginti santier aprobat prin Ordin MDRT nr. 1496/2011 cu modificarile si completarile ulterioare5. Diriginte instalatii HVAC si sanitare- Autorizat ISC pentru desfasurare activitate dirigentie in domeniul 8, subdomeniul 2, conform Regulament Autorizare diriginti santier aprobat prin Ordin MDRT nr. 1496/2011 cu modificarile si completarile ulterioare6. Diriginte instal. gaze- Autorizat ISC pentru desfasurare activitate dirigentie in domeniul 8, subdomeniul 3, conform Regulament Autorizare diriginti santier aprobat prin Ordin MDRT nr. 1496/2011 cu modificarile si completarile ulterioare7. Coordonator SSM- Absolvent cu licenta de studii superioare- Certificat de absolvire Curs nivel superiorpentru ocupatia de coordonator de SSM - cod COR: 226303, emis de MMFES si MECT - conform N.M. de aplicare a prevederilor OG nr. 129 / 2000 si a Legii 375 / 2002 republicata- Experienta specifica: minim 3 ani intr-o pozitie similaraUn diriginte poate cumula max. 2 specialitati din cele mentionate, cu conditia detinerii autorizarii solicitate. Exceptie fac poz. Coordonator supervizare si Coordonator SSM pentru care va fi propus cate un expert.-Se va completa si prezenta Lista personalului responsabil care va fi angajat in cadrul contractuluiIn sustinerea capacitatii profesionale pentru personalul nominalizat se solicita prezentarea urmatoarelor documente: -CV personal propus (conform Formular 13), din care sa rezulte cu claritate exp.gen.si specif. in original, semnat si datat-Atestate/autorizatii/certif. in cond.Legii, valabile la data stabilita pt. depunere oferte, atasate la CV-Decl.disponibil. (conform Formular 14), incluzand acord particip. in echipa ofertantului-Dipl., atestate, autorizatii din care sa rezulte preg.prof.necesara poz. pe care o va ocupa in contract-Ctr.colab./indiv.de munca/prestari serv. pe care ofertantul le are cu pers.propus ori angajament de particip. al fiecarei persoane, in cazul in care acestia nu sunt angajati ai ofertantului- Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de recomandari pentru fiecare dintre persoanele nominalizate, din partea beneficiarilor pentru care au prestat serviciile, care sa demonstreze experienta solicitatain original/copie certificata pentru conformitate cu originalul., Cerin?a nr.3Ofertantul va prezenta o declara?ie pe proprie raspundere prin care se obliga sa faca demersurile prevazute de lege in vederea reinnoirii autoriza?iei/autoriza?iilor care expira pe parcursul derularii contractului de prestari servicii, fara a fi necesara o notificare din partea autorita?ii contractante in acest sens., In cazul asocierii, unul dintre asociati va fi nominalizat lider al asocierii.- Acord de asociere (conform Formular 16 din Volumul III) in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asocierii este responsabil pentru indeplinirea contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sastipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asocierea/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asocierea/Consortiu pe intreaga durata a contractului;
- lista Asociatilor, conform Formular 17 ;
- Imputernicirea pentru leaderul Asocierii ? Formular 18 din Volumul III.- Ofertantul-lider va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Achizitorului, inainte de data semnarii contractului, aceasta fiind o conditie necesara si obligatorie pentru semnarea si indeplinirea viitorului contract., In cazul subcontractarii, vor fi nominalizati toti subcontractantii precizanduse in procente valoarea din contract pe care urmeaza a o indeplini fiecare.- Declaratie conform model - Formular 19 din Volumul III, la care va anexa lista cuprinzand subcontractantii (conform Formular 19A)- Fiecare subcontractant nominalizat va completa cu propriile date Formularul 7 - declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006, precum si Formularul 8 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform standardului SR-EN-ISO-9001(sau echivalent) pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Certificatul este emis de un organism independent acreditat, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertei. Nu se accepta ca ofertantul sa fie in curs de certificare.In cazul unui operator economic-persoana fizica?se solicita prezentarea in copie a certificatului de absolvire a unui curs de auditor in domeniul managementului organiza?ional conform standardului SR EN ISO 9001:2008.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
Data expedierii prezentei invitatii: 04.07.2013 09:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer