Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii asistenta tehnica? servicii de supraveghere a lucrarilor aferente proiectului ?Dezvoltarea si modernizarea sistemului de iluminat public, cu retea subterana, in orasul Buftea? cod SMIS 20919


Detaliu pentru invitatia numarul 357450
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Primaria Orasului Buftea
Numar invitatie: 357450/10.02.2014
Denumire contract: Servicii asistenta tehnica? servicii de supraveghere a lucrarilor aferente proiectului ?Dezvoltarea si modernizarea sistemului de iluminat public, cu retea subterana, in orasul Buftea? cod SMIS 20919
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Orasului BufteaCod fiscal: 4434029, Adresa: Piata Mihai Eminescu, Nr. 1, Buftea, Telefon: +40 318241234, Fax: +40 318241238
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.E.A.P
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii asistenta tehnica? servicii de supraveghere a lucrarilor aferente proiectului ?Dezvoltarea si modernizarea sistemului de iluminat public, cu retea subterana, in orasul Buftea? cod SMIS 20919
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de servicii implica supravegherea lucrarilor de dezvoltare si modernizare a sistemului de iluminat public cu retea subterana carevor fi realizate pe urmatoarele strazi din orasul Buftea : Nr.Crt.Denumirea strazii1.Abator2.Agricultori3.Aleea cu Brazi4.Aviatiei5.Closca6.Colentina7.Crinului8.Crisan9.Fagaras10.Ficusului11.Freziei12.Frumoasei13.Fulger14.Garoafelor15.Horia16.I.C.Bratianu17.Independentei18.Luceafarului19.Luminii20.Luminisului21.Manesti fosta Foisor22.Milano23.Motoc24.Muncii25.Padurii26.Panselelor27.Parului28.Prahovei29.Razboieni30.Unirii31.Marasti32.Sticlariei33.Stirbei Voda34.Trandafirilor35.Vasile Voiculescu fosta Labirintului36.Vlasiei37.Zambilelor38.Ion Vlad39.Ciresului40.Artelor41.Rovine42.Caisilor43.Platanului44.Garii (o parte din Merisori)45.Rasaritului46.Intrarea Rasaritului47.Intrarea Tartasesti48.Intrarea Apusului49.Visinilor50.Pinului51.FlorilorNota: Valoarea estimata nu cuprinde si cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute, acestanefiind cuprins in devizul general de catre proiectant care a definit pretul total al prestatiei.
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 190, 201.93 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie participare este in cuantum de 3.800 lei.Garantia de participare se constituie conf.prevederi art.86 din HG nr.925/2006.Garantia de participare poate fi constituitasi in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii invitatiei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Daca garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se va putea utiliza Formularul 2 sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin.(2)?(4)din H.G.nr.925/2006.Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO04TREZ4225006XXX000012 al autoritatii contractante, deschis la Trezoreria Buftea.Mod de prezentare ? dovada constituirii garantiei se prezinta in original la sediul Autoritatii contractante Piata Mihai Eminescu nr.1, Buftea Judetul Ilfov, iar copia scanata se va depune in cadrul ofertei in S.E.A.P.pana la data limita de depunere a ofertelor. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi prezentata traducerea autorizata si legalizata in limba romana. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire(Formula nr.3).Autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in suma de 1.902, 02 lei in masura in care Consiliul National de Solutionare a contestatiilor respinge contestatia. Art. 278 indice 1 lit a.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Conform Art.11 (4) din HGR nr. 925/2006 - Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din Ordonanta de urgenta O.U.G 34/2006, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea conform Formular nr.4 si anexa.(5) In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la alin. (4), ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare. Mentiune : Documentele solicitate de autoritate contractanta va trebui sa fie valabile (ca termen de referinta) la data limita de depunere a ofertei.(6) Autoritatea contractanta trebuie sa se asigure ca ofertantul a carui oferta este declarata castigatoare a prezentat, nu mai tarziu de incheierea raportului procedurii de atribuire, certificatele/documentele prevazute la alin. (5), acestea fiind incluse in dosarul achizitiei publice. Dosarul achizitiei publice trebuie sa includa si certificate/documente ale altor ofertanti numai daca, in cadrul procesului de evaluare, au fost adoptate decizii de respingere a respectivelor oferte care s-au bazat pe informatiile din respectivele certificate/documente.Operatorii economici ofertanti, pentru dovedirea situatiei personale vor depune urmatoarele documente : - Declaratia de eligibilitate. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si depune Formularul nr.5.- Cazier judiciar operatorului economic.- Cazier fiscal al operatorului economic.- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completasi depune Formularul nr.6. Autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora);
- Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor taxelor catre stat eliberat de organul de administrare fiscala (A.N.A.F) de care societatea apartine , din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor .Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.a. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante, cu exceptia celor degenul esalonarilor sau compensarilor conf. art. 9 alin. (1) din Ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP, neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.b. Dovada indeplinirii obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor se va face la nivelul societatii/companiei. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2014 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.c. Autoritatea contracta isi rezerva dreptul de a solcita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.- Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Se va completa si depune Formular nr.7- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind.1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa si depune Formularul nr.8- Declaratia privind calitatea de participant la procedura .Se va complete si depune Formular nr.9- Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, documente din care sa rezulte trebuie sa rezulte ca nu au datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri, asociatii trebuie sa prezinte documentele solicitate.- Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Pistol Gheorghe (primar), Protiuc Constantin (viceprimar ), Capatina Margareta (administrator public), Gheorghe Iuliana (secretar), Rabega Luiza Ruxandara (director economic), Nita Mirela Georgiana (sef serviciu Juridic), Tudorache Viorica (sef serviciu Investitii), Paun Dumitru (arhitect sef ) si consilierii locali respectiv: Baron Stela, Boca Maria Geovana, Busila Cristinela, Costea Daniel, Fera Pastorel Otonel , Gresoi Nicusor Cosmin, Gioarasa Constantin Richard, Marin Doinita , Minea Sorin Dumitru, Dumitru Niculae, Nastase Cornelia, Rogoveanu Ion, Romanescu Constantin, Rudeanu Florentina Mirela, Stanciu Tanase, Chelu Valentin, Topai Emilian, Tudor Gheorghe. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazier fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, insotite de traducerea in limba romana. Documentele vor fi prezentate in original sau copie ?conform cu originalul?, insotite de traducerea in limba romana de traducator autorizat . Certificatul constatator trebuie sa aiba toate modificarile efectuate pana la data prezentarii acestuia-data limita de depunere a ofertelor .Ofertantul isi va asuma raspunderea ca informatiile cuprinse in documentele prezentate sunt reale si valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare pentru partea de contract pe care o va realiza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1- Informatii generale despre ofertant si declaratia privind cifra medie de afaceri in domeniul obiectului contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani ? 2011, 2012, 2013 - Formular nr.10.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. In cazul unei asocieri , cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulat- Bilantul contabilpentru anul 2012 , vizat si inregistrat de catre organele competente, in cazul in care publicarea bilantului este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul- Ofertantii. nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata ale documentelor solicitate in copie stampilata si scris conform cu originalul. In cazul candidatilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004) cifra medie de afaceri se considera indeplinita in proportie de 50% din cuantumul precizat.In cazul unei asocieri, asociatii trebuie sa prezinte documentele solicitatepentru partea din contract pe care o va realiza.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm (formularul nr.11 ) al persoanei respectiv, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit.a, c1, d si art.69 ind.1 din O.U.G 34/2006, prin completarea declaratiilor aferente (formulare nr. 5, 6, 8) Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anii 2011, 2012, 2013.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 2Pentru demonstrarea capacitatii tehnice ofertantul va depune declaratia cu lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 raportat la data limita de depunere a ofertelor, ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati? Formular nr. 12. Din lista prezentata operatorul va extrage una maxim 3 servicii prestate avand ca obiect servicii de verificare a executiei lucrarilor a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 190.000 lei fara TVA.Confirmarea indeplinirii cerintei de calificare referitoare la capacitatea tehnica se face prin : - Prezentare certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritatea sau de catre clientul privat beneficiar.- Persoanele juridice straine vor atasa copii dupa documentele similare, insotite de traducere autorizata.- Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anii 2011, 2012, 2013Cerinta nr. 3- Ofertantul va depune o declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani Se va completa si depune formularul nr.13.- Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de serviciiOfertantul va prezenta lista cupersonalul autorizat in domeniile: - Retele electrice- Instalatii electrice- Constructii civileIn sustinerea capacitatii profesionale pentru personalul nominalizat se solicita prezentarea urmatoarelor documente: -Autorizatia emisa - Copia autorizatiei de diriginte de santier , eliberata de catre Inspectoratul de Stat in Constructii conform Procedurii de autorizare a dirigintilor de santier stabilita prin Ord. nr. 1496/2011 emis de MDRT ? cu mentiunea ?conform cu originalul" in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.-Angajament de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca personalul propus nu este angajat al ofertantului) in original, semnat si datat;
- Ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere prin care se obliga sa faca demersurile prevazute de lege in vederea reinnoirii autorizatiei/autorizatiilor care expira pe parcursul derularii contractului de prestari servicii, fara a fi necesara o notificare din partea autoritatii contractante in acest sens. In cazul unei asocieri, asociatii trebuie sa prezinte documentele solicitate pentru partea din contract pe care o va realiza.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia profesionala invocand si sustinerea acordata de o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm (formularul nr.14) al persoanei respectiv, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele umane (personal calificat) Persoana care asigura sustinerea profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit.a, c1, d si 69 ind.1, din O.U.G 34/2006 prin completarea declaratiilor aferente (formularele nr.5, 6, 8 )., In cazul unei asocieri se va prezenta acordul de asociere semnat de toti asociatii.Se va completa formularul 15. Se vor prezenta toti asociatii care urmeaza sa indeplineasca contractul (in exprimare valorica) In cazul in care oferta declarata castigatoare va fi o oferta depusa de catre o asociatie de operatori economici, autoritatea contractanta poate solicita ca asocierea operatorilor economici sa fie legalizata ? cu desemnarea unui lider de asociatie ? fara obligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica Un asociat trebuie nominalizat lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei; Partenerii asociati nu pot depune doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sau sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sausa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte., Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului de executie care va fi indeplinit de catre subcontractanti, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora. Se solicita lista cu subcontractantii - Formularul nr. 16 si specializarea acestora precum si partile din contract care urmeaza a fi indeplinite de acestia daca exista, daca nu, nu se depune formularul Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta si nici incheierea de noi subcontractari, fara acceptul autoritatii contractante, iar eventualele schimbari nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale; Certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent, pentru activitatile specifice contractului ce urmeaza a se derula.Se va prezenta copie legalizata/copie conform cu originalul. Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor Se vor prezenta informatii privind sistemul de management al calitatii pentru activitatile indicate prin care se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii potrivit conditiilor de certificare a sistemului de management al calitatii (cum ar fi ISO 9001 sau echivalent). In cazul unei asocieri toti partenerii/membrii/ofertantii trebuie sa fie certificati in domeniul de activitate specific impus de contract In cazul in care acestea nu sunt emise in limba romana documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana si vor fi legalizate.In cazul unei asocieri, asociatii trebuie sa prezinte documentele solicitatepentru partea din contract pe care o va realiza.., Se va prezenta Certificatul privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente.Se va prezenta copie legalizata/copie conform cu originalul. Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor . Se va prezenta copie legalizata/copie conform cu originalul. Se vor prezenta informatii privind sistemul de management de mediu pentru activitati de executie lucrari de constructii prin care se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii potrivit conditiilor de certificare a sistemului de management de mediu (cum ar fi ISO 14001 sau echivalent). In cazul unei asocieri toti partenerii/membrii/ofertantii trebuie sa fie certificati in domeniul de activitate specific impus de contract In cazul in care acestea nu sunt emise in limba romana documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana si vor fi legalizate.In cazul unei asocieri, asociatii trebuie sa prezinte documentele solicitatepentru partea din contract pe care o va realiza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.02.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 10.02.2014 15:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer