Achizitie publica - Servicii audit extern
Detaliu pentru invitatia numarul 350406
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350406/12.07.2013
Denumire contract: Servicii audit extern
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Sanatatii PubliceCod fiscal: 4266456, Adresa: str.Cristian Popisteanu nr.1-3, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 3072594, Fax: +40 3072508
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Cristian Popisteanu nr.1-3, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010024, telefon: +40 3072594, fax: +40 3072508, persoana de contact: CARMEN COMANDASU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ministerul Sanatatii, str Cristian Popisteanu, nr.1-3, sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii audit extern
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii audit extern
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1500 lei. Garantia de participare poate fi constituita si in valuta.Cursulcare va fi luat in calcul la compararea ofertelor va fi cursul valutar al BNR din data publicarii in SEAP a invitatiei de participare. Modul de constituire: in conformitate cu prevederile art 86 alin 1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Contul autoritatii contractante RO81TREZ7005005XXX000161, Cod fiscal: 4266456.Valabilitate 60 zile de la data limita de primire a ofertelor. Se va retine suma calculata conform prevederilor art. 278 indice 1 contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC precum si contestatorului care renunta la contestatie, in baza dispozitiilor art. 278 indice 1, alin 1 si alin 2 din OUG nr.34/2006. Neprezentarea garantiei de participare in cuantumul, forma si pentru perioada de valabilitate solicitata duce la respingerea ofertei in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.
Garantie de buna executie
5% din valoareacontractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei a garantiei de buna executie: in conformitate cuprevederile art 90alin 1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv garantia de buna executie poate fi constituita printr-un instrument de garantare bancara emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ?Certificat de participare la procedura cu oferta independenta?-Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 (Declaratie privind eligibilitatea)-Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/candidati/ofertantiasociati/ subcontractanti/tert sustinator- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006. Se va atasa Certificatul de atestare fiscala eliberat de ANAF din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datoriiscadente la bugetul general consolidatin luna anterioara celeiin care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei procedurii de atribuire sunt: Ministru Eugen NicolaescuSecretar general George Diga-Ordonator de crediteDirector Gabriela AngheloiuDirectorCarmen ComandasuSef Serviciu Constantin SolgaManager proiect Victor MoraOperatorii economici pot depunedocumentele de calificarein original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Se va depune obligatoriu in forma originala acte emise de societati de asigurari sau societati bancare.Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta obligatoriuin original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) Ofertantii vor prezenta original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului.In cazul in care Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului estedepusinitial in copie, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, sa depuna acest certificate constatator, in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovada ca prestat in ultimii 3 ani (calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor), servicii de auditare externa in valoare de 150.000 lei. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR.Se va atasa Declaratia privind lista principalelor prestari de serviciiin ultimii 3 ani completata., Ofertantul va pune la dispozitia autoritatii contractante pentru derularea contractului 2 experti auditori financiari care trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: -sa aiba calitatea de membru al CAFR (prezentarea unei copii a carnetului demembru, cu mentiunea ?Activ? pentru anul in curs)- sa aiba calitatea de auditori financiari(copii ale Certificatului de atestare a calitatii de auditor financiar, emis de catre CAFR), Ofertantul va pune la dispozitia autoritatii contractante pentru derularea contractului un expert auditor IT coordonator care trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: - sa fie absolvent de studii superioare in domeniul tehnologiei informatiei- sa fie acreditat CISA eliberat de ISACA sau institutie echivalenta- sa aiba cel putin trei ani de experienta practica in domeniul tehnologiei informatiei.- sa aiba experienta in domeniul auditului sistemelor informatice.Lista contractelor va contine si numele persoanelor care pot da referinte autoritatii contractante.- sa fi fost implicatin calitate de coordonator al echipei de auditori calificati, intr-un proiect similar., Ofertantul va pune la dispozitia autoritatii contractante pentru derularea contractului unal doilea expert auditor ITcare trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: - sa fie absolvent de studii superioare in domeniul tehnologiei informatiei- sa aiba cel putin doi ani de experienta practica in domeniul tehnologiei informatiei.Lista contractelor va contine si numele persoanelor care pot da referinte autoritatii contractante.- sa aiba experienta in domeniul auditului sistemelor informatice.Sa fie certificat CCNA sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 12.07.2013 10:28