Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii auditare


Detaliu pentru invitatia numarul 321861
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Ministerul Administratiei si Internelor, Directia Generala de Informatii si ProtectieInterna
Numar invitatie: 321861/13.03.2012
Denumire contract: Servicii auditare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Administratiei si Internelor, Directia Generala de Informatii si ProtectieInternaCod fiscal: 12558583, Adresa: Str. Alexandru Beldiman, nr.2-4, Sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0213156911, Fax: 0213156911
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Alexandru Beldiman, nr.2, Sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050061, telefon: +04 0213156911, fax: +04 0213156911, persoana de contact: Cristina Pascu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Alexandru Beldiman, nr.2, Sector 5, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii auditare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Audit financiar privind analiza cheltuielilor si a inregistrarilor contabile aferente realizate de un auditor autorizat.Audit de securitate pentru aplicatia informatica E-Educatie prin colectarea si evaluarea unor probe pentru a determina daca sistemul informatic este securizat, daca mentine integritatea datelor prelucrate si stocate, daca permite atingerea obiectivelor strategice si daca exista convergenta cu documentele specific realizate in cadrul organizatiei.
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participareLotul nr.1- 600 leiLotul nr.2- 600 lei.Se constituie prin viramentbancar sau printr-un instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Documentul de constituire se prezinta in original, pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fiecel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei(cf.art 85 lit.b din HG 925/2006).Trebuie sa prevada explicit daca plata garantiei se va executa: - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau- neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, cf.prevederilor art.87 alin 1 din HG 925/2006 si art.2781 din OUG 34/2006.-garantia trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare in original va fi fie depusa impreuna cu oferta, saucel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM, atunci va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de participare, conform Legii nr.346/2004 privind IMM-urile.In acest sens, ofertantul va depune in oferta sa o declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM-urilor.In cazul unei asocieri, sunt considerati ofertanti tip IMM, acei ofertanti pentru care toti membrii asocierii detin calitatea IMM. Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabiliate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate agarantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator.In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, oferta sa va fi respinsa ca fiind neconforma.Ofertele neinsotite de Garantia de participarevor fi respinsede Autoritatea Contractanta.
Garantie de buna executie
Poate fi constituita printr-un instrument de garantare/ Scrisoare de garantie de buna executie in favoarea autoritatii contractante, in cuantum de 10 % din valoarea contractului fara TVA, emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari (Formularul 23 din Sec?iunea IV-).Dupa constituireagaran?iei de buna executie, Autoritatea contractanta va inapoia Contractantului Garantia de participare.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indepline?te obliga?iile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna execu?ie, autoritatea contractanta are obliga?ia de a notifica pretentia contracandidatului precizand obligatiile care nu au foat respectate.Se va prezenta in termen de 6 zile de la semnarea contractului.Se va restitui conform art.92 alin(2) din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea;Ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere, in conformitate cu Formularul nr. 1 din Sectiunea IV-Formulare.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006;Ofertantul, va completa o declaratie pe propria raspundere, in conformitate cu Formularul nr. 2 din Sectiunea IV-Formulare.Incadrarea ofertantului in una sau mai multe situatii prevazute la art.180 si 181 din O.U.G 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea Ofertantului/asociatului din procedura de atribuire.Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri.Documentele emise in alta limba decit romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul in care se constata discrepante intre traducerea autorizata si documentul original, acesta din urma va prevala.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al semnatarului.Orice document solicitat trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor, exceptie facand certificatele de taxe si impozite, si va fi prezentat in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul semnata si stampilata de ofertant.Cerinta nr.3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOperatorul economic ofertanttrebuie sa completeze: Declaratie privind calitatea de participant la procedura ?Formularul nr.4din Documentatia de atribuire ?Sectiunea IV-FormulareIn cazul in care operatorul economic este incadrat in categoria IMM atunci acesta trebuie sa prezinte documentele privind incadrarea in categoria IMM conmform Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr.4Documente care atesta situatia personala;Operatorul economic ofertant trebuie sa prezinte: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale (autoritati fiscale si administrative) din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr.5Documente care atesta neincadrarea in situatiile prevazute la art.691din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.691 din OUG 34/2006 a ofertantului, [conform Legii 279/2011(Formularul nr.5 din Documentatia de atribuire ?Sectiunea IV-Formulare)].Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante conform art.691 din OUG 34/2006: Cristian -Gheorghe Latcau- Director generalSava Mihai- Director generaladjunctJurca Adrian- Director generaladjunctDaniel Visoiu- Presedintele comisiei de evaluareEugen Militaru- membruGabriel Ungureanu- membruLaurentiu Andrei- membruAurelian Vasile- membruCatalin Rusu- membruCerinta nr.6Documente care atesta respectarea Ordinului ANRMAP nr.314/2010Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independentaconform Ordinului ANRMAP nr . 314/2010( Formularul nr. 6 din Documentatia de atribuire ?Sectiunea IV-Formulare).Neindeplinirea uneia din cerintele solicitate in cadrul documentelor enumerate mai sus va conduce la excluderea operatorului economic din procedura de atribuire.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente, sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic autoritatea contractanta poate solicita informatii directede la autoritatile competente. Cerinta nr. 1Certificat constatatorPersoane juridice/fizice romaneOperatorul economic ofertant trebuie sa prezinte Certificat constatatordin care sa rezulte obiectul de activitateal respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, in original, copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul?.Ofertantul declarat castigator, inainte de comunicarea rezultatului aplicarii proceduri de atribuire i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original pentru conformitatea acestuia cu cel depus in oferta.Cerinta nr. 2.Persoane juridice/fizice straineOperatorul economic ofertanttrebuie sa prezinte: Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate.Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate.Neindeplinirea cerintelor solicitate va conduce la respingerea ofertei ca inacceptabila.Daca exista incertitudini referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale a unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Informatii generale inclusiv cifra de afaceri globala.Cerinta minima de calificare pentru fiecare lot in parte : media cifrei de faceri globale pe ultimii 3 ani(2008, 2009 si 2010) trebuie sa fie de cel putin egala cu 120.000 lei., Cerinta nr.2Informatii evaluare cerinte, Cerinta nr.3Sustinere capacitate economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani.Cerinta minima de calificare: valoarea cumulata a contractelor prezentate de catre operatorul economic pentru fiecare lot in parte, ca dovada a experientei sale similare trebuie sa fie de cel putin 60.000 lei., Lotul nr.1- Servicii de audit financiar alproiectului E-Educatie.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune in prezent de personal calificat si cu experienta in domeniile specifice acestui contract.Ofertantul va avea la dispozitie o echipa formata din: a)Coordonator de audit financiarSa fie persoana fizica inscrisa in Registrul auditorilor financiari activi, intocmit de Camera Auditorilor Financiari din Romania, sa detina viza de membru activ CAFR la data limita de depunere a ofertelor;Minim5 ani de experienta profesionala in domeniul finante-contabilitate;Minim 3 ani de experienta specifica in domeniul auditului financiar;Participare in calitate de coordonator de audit financia in derularea unor contracte/proiecte similare.b)Expertii audit financiarStudii superioare cu diploma de licenta in domeniul finante-contabilitate;5 ani de experienta profesionala in domeniul finante- contabilitate;Minim 2 ani de experientaspecifica in domeniul auditul financiar, Participarea ca auditor financiar in auditarea sistemelor IT, cel putin un proiectLotul nr.2 - Servicii de audit de securitate pentru aplicatia informatica E-Educatie.Ofertantultrebuie sa demonstreze ca dispune in prezent de personal calificat si cu exeperienta in domeniile specifice acestui contract.Ofertantul va avea la dispozitie o echipa formata din: a)Coordonator de audit de securitateStudii superioare cu diploma de licenta in domeniul IT&C;Minim 5 ani de experienta profesionala in domeniul IT&C;Minim 3 ani de experienta specifica in doemeniul securitatii informatiei/auditului de securitate;Certificare de auditor/impementator al sistemelor de management pentru securitatea informatiei;Certificare CISA(Certified Information Systems Auditor) sau echivalent;b)Expertii audit de securitatestudii superioare cu diploma de licenta in domeniul IT&C;5 ani de experienta profesionala in domeniul IT & C;, 5ani de experienta in auditarea securitatii sistemelor de gestiune a bazelor de date;minim 2 ani experienta specifica in domeniul securitatii informatiei/auditului de secutitate;, certificare CISA (Certified Information Systems Auditor) sau echivalenta;participarea ca expert securitate informatica in derularea a cel putin un proiect de consultanta pentru audit de securitate IT;cel putin o persoana cu minim 3 ani de experienta in domeniul auditarii securitatii sistemelor de operare tip server si a aplicatiilor informatice;cel putin o persoana cu minim 3 ani de experienta in domeniul securitatii retelelor de calculatoare (comunicatiilor de date, in infrastructuri complexe);cel putin o persoana cu minim 3 ani de experienta in domeniul securitatii bazelor de date;cel putin o persoana cu minim 3 ani de experienta in domeniul solutiilor de back-up sau disaster?recovery., Cerinta nr.2Informatii privind capacitatea tehnica si/sau profesionala, Cerinta nr.3Informatii privind subcontractantii, Cerintanr.4Informatii privind asociatii, Cerinta nr.5Declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare; Prezentarea certificatului ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 13.03.2012 12:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer