Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii auditare pentru proiectul:? Reabilitare si modernizare retele de strazi urbane sector V-Dr.Tr.Severin?


Detaliu pentru invitatia numarul 334206
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN
Numar invitatie: 334206/22.08.2012
Denumire contract: Servicii auditare pentru proiectul: ? Reabilitare si modernizare retele de strazi urbane sector V-Dr.Tr.Severin?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERINCod fiscal: 4426581, Adresa: Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: 0252/314379, Fax: 0252/316317
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220131, telefon: +04 0252/314379, fax: +04 0252/316317, persoana de contact: LAURA SAMAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul municipiului Drobeta-Turnu Severin, sala de sedinte Orly, Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Drobeta-Turnu Severin, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii auditare pentru proiectul: ? Reabilitare si modernizare retele de strazi urbane sector V-Dr.Tr.Severin?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii auditare » pentru proiectul: ? Reabilitare si modernizare retele de strazi urban sector V- Dr.Tr.Severin? conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 419, 207 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 8.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: a) prin virament bancar in contul RO74TREZ4615006XXX000117, deschis la Trezoreria Dr.Tr Severin , C. F. 4426581. Se prezinta O.P. in original confirmat de emitent ; b. printr-un instrument de garantare irevocabil emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus, in conformitate cu Formularul SGB ?, ,Scrisoare de garantie bancara pentru participare cu oferta la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica?, care se prezinta in original. Prezentarea dovezii constituirii garantiei de participare este obligatorie pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul ofertantilor din categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire, In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM. Ofertantii individuali cat si asociatii trebuie sa depuna declaratie pe proprie raspundere, conform anexa nr. 1 din legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. In masura in care CNSC respinge contestatia formulata de ofertant in cadrul prezentei proceduri de atribuire, ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare suma de 4.192 lei calculata in raport cu valoarea estimata a contractului conform art. 278¹ alin. (1), lit b) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din pretul fara TVA al contractului- Modul de constituire a garantiei de buna executie: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, conf. art. 90, alin. (1) din HG. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? prezentat in original;? Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011 Fiecare ofertant are obligatia de a preciza in cadrul propunerii financiare pentru care mod de constituire a garantiei de buna executie opteaza.In cazul ofertantilor din categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Prezentare: - Formular 1 ? Declaratia privind eligibilitatea ?(Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din ordonanata de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)In cazul asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte Formularul 1.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 1.Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Oferta este considerata inacceptabila atunci cand este depusa de un ofertant care, in ultimii 5 ani a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Cerinta nr. 2: Prezentare: - Formular 2 - ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificari si completariIn cazul asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte Formularul 2.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 2, cu referire numai la art. 181 lit. a), c ^1) si d).Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, orice ofertant care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Cerinta nr. 3: Prezentare: Pentru persoane juridice romane-Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj) emis de Directia Generala a Finantelor Publice, care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? document prezentat in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.-Certificat constatator privind plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele - document prezentat in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.-Conventia de esalonare (amanare) si dovada platilor la zi conform conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor (daca este cazul) - documente prezentate in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.Prezentare: Pentru persoane juridice straine- Operatorul economic va prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente emise de autoritati competente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, la data scadenta a lunii anterioare depunerii ofertelor. Aceste documente vor fi prezentate in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul asocierii, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Cerificate constatatoare/caziere judiciarePrezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul de stat sau catre bugetul local (indiferent de cuantumul acestora) la data scadenta a lunii anterioare depunerii ofertelor.Cerinta nr. 4 : Prezentare: Formular 3 ? ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?Fiecare asociat si/sau subcontractant, este obligat sa prezinte Formular 3.Ofertantul nu are dreptul de a depune decat o singura oferta de baza.Ofertantii asociati nu au dreptul de a depune alte oferte, in mod individual, pe langa oferta comuna si/sau sa fie nominalizati ca subcontractanti al unui alt ofertant.Operatorii economici nominalizati ca subcontractanti in cadrul uneia dintre oferte nu au dreptul de a depune oferta in nume propriu sau in asociere.Orice oferta pentru care se constata nerespectarea prevederilor de mai sus urmeaza sa fie respinsa.Cerinta nr.5 : Prezentare: Formular 4 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr.6: Prezentare: Formular 5 - ?Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69¹ din OUG 34/2006?In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.De asemenea, in cazul in care exista subcontractanti sau terti sustinatori, fiecare subcontractant si fiecare tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire."Persoanele cu functii de decizie in cadrul Municipiului Drobeta Turnu Severin care participa la atribuirea contractului de achizitie sunt: - Primar Constantin Gherghe;
- Administrator Public Nicolaie Paponiu- Viceprimar Marius Vasile Screciu-Viceprimar Carjan Daniel Olimpiu- Secretar Iota Rogobete- Director executiv Elena Calianu? Sef Serviciu Investitii Radu Manafu- Compartiment Juridic si Contencios Administrativ Pasat MirelaCompartiment Juridic si Contencios Administrativ Popescu Laura Irinel-Sef birou Achizitii Saman Laura- Sef Birou Urmarire Lucrari Florica Marian- Consilieri Birou Investitii: Guina Marin, Elena Camelia, Bobilca Niculina Gabriela- Consilier Birou Achizitii: Marian Mariana- Sef Serviciu Contabilitate: Domnulete AlexandrinaManagementul Proiectelor: Mihaela Cati Vatuiu-Manager proiect: Ciurel Andreca Gheorghe-Asistent Manager: Tanasescu LuminitaConsilieri locali: Argintoianu Doru- AdrianBolocan ConstantinBoruga DoinaBudulan Radu Alin AlexandruButusina- Popescu ElenaCarindatoiu MarianFolescu Cornel VasileGolea Mihaela CarmenGrosu Mircea SevastianIordache IonMarculescu DumitruMegragoniu Gabi DamianMura CristianNanciu Antoaneta RenattaNicolae Veronica SimonaNicolicea Liviu GabrielRobu CosminStanisoara AndreiValcu RomulusVuvrea NicolaePentru verificarea listei cu consilierii locali validati va rugam sa consultati site-ul www.primariadrobeta.ro Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si autorizati conform obiectului contractului de achizitie publica.Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: - date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
- obiectul principal si secundare de activitate;
- reprezentantii legali;
- existenta de mentiuni referitoare la declansarea procedurii de reorganizare judiciara sau faliment, conform Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, lichidare judiciara voluntara conform Legii nr. 31/1990 republicata si completata sau orice alta procedura.Prezentare: Persoane juridice/fizice romanea) Pentru persoane juridice se va prezenta: - Certificat constatator emis ONRC prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata?conform cu originalul? semnata si stampilata.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent cu codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitatofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata pentruconformitate.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 sustinatorii acestuia nu trebuie sa prezinte certificatul constatator.Certificatul constatator nu se solicita eventualilor subcontractanti.In cazul unei asocieri, asociatii vor prezenta certificat constatator pentru partea din contract pe care o realizeaza.b). Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: -Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoriaprofesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentul/documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.Persoane juridice /fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident, insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul asocierii, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.CERINTA 2Ofertantii persoane juridice/fizice romane trebuie sa fie inscri?i in Registrul auditorilor financiari activi intocmit de Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR) inregistrata fiscal in Romania ?i care de?ine viza de membru activ al CAFR pe anul respectiv.Prezentare: Persoane juridice romane- Autorizatie de functionare eliberata de Camera Auditorilor Financiari din Romania(CAFR) - in copie conform cu originalul;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Valoarea minima a cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de minim 700.000 lei. Curs valutar mediu - leu/euro pe anii: 2009-1 euro=4, 2373 lei 2010-1 euro=4, 2099 lei 2011-1 euro= 4, 2379 lei, Cerinta nr. 2 Prezentarea bilanturilor contabile 2009, 2010 si 2011 si a anexelor explicativeinregistrate si vizate de organele competente, prezentate in copie certificata , ,conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul/reprezentantii legali ai ofertantului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1- ?Declaratie privind lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantii participanti la procedura vor face dovada ca au prestat in ultimii 3 ani servicii similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri.Echivalenta in euro se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre B.N.R.fttp: //www.bnr.ro, respectiv: 2011:1euro =4, 2379 lei; 2010:1euro=4, 2099 lei; 2009:1 euro=4, 2373 lei;, Cerinta nr. 2- Experienta sim-Prezentarea de informatii relevante pr derularea unuia sau a mai multor contracte, din care sa rezulte ca in ultimii 3 ani, raportat la data limita de depunere a ofertelor, ofertantul a prestat servicii similare cu cele supuse achizitiei, avand valoarea de minim 400.000 lei fara TVA.Dovada indeplinirii acestei experiente similare se confirma prin prez unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Se vor depune copii dupa recomandari si/sau certificatele constatatoare emise in conformitate cu prevederile art.97^1 alin.(1) din HG 925/2006, datate, semnate si parafate de emitent, din partea beneficiarului acestuia, Cerinta nr. 3 Ofertantul va prezenta: Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii;Pentru personalul responsabil de indeplinirea contractului: va dispune de cel putin 2 auditori financiari pt care se vor prezenta urmatoarele documente: a) Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR- doc. in copie legalizata/copie lizibila certificata: ?conform cu originalul? - semnat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care certif. CAFR este prezentat in copie lizibila, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in copie legalizata pt.conf.; b) Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea: "Activ"pt. anul in curs -in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?., Cerinta nr. 4?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?; ?Acord de subcontractare?Informatii privind subcontractanti In cazul in care in propunerea tehnica este inclusa posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea /partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care il realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro prin deschidere casuta "documentatie si clarificari"
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 22.08.2012 13:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer