Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii bancare pentru desfasurarea operatiunilor financiare aferente Programului RO 10 ? Copii si tineri in situatii de risc si initiative locale si regionale pentru reducerea inegalitatilor nationale si promovarea incluziunii sociale finantat prin Meca


Detaliu pentru invitatia numarul 353356
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: FONDUL ROMAN DE DEZVOLTARE SOCIALA
Numar invitatie: 353356/03.09.2013
Denumire contract: Servicii bancare pentru desfasurarea operatiunilor financiare aferente Programului RO 10 ? Copii si tineri in situatii de risc si initiative locale si regionale pentru reducerea inegalitatilor nationale si promovarea incluziunii sociale finantat prin Mecanismul Financiar al Spatiului Economic European.2009 ? 2014
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFONDUL ROMAN DE DEZVOLTARE SOCIALACod fiscal: 11318329, Adresa: Bd. Regina Elisabeta, nr. 3, sector 3, Bucuresti, Telefon: 3153440, 3153495, Fax: 3153415
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Fondul Roman de Dzvoltare Sociala, str. Eugeniu Carada, nr. 1, etj. 3, sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030015, telefon: +40 213153415, fax: +40 213153440, e-mail: [email protected], termen limita de depunere 16.09.2013, orele 12.00.persoana de contact: Silvia Ionita,
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Fondul Roman de Dezvoltare Sociala, str. Eugeniu Carada, nr. 1, etj. 3, sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030015. Deschiderea ofertelor va avea loc in data de 16.09.2013, orele 14.00.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (finantarea cu sume nerambursabile a comunitatilor sarace si a grupurilor dezavantajate in cadrul unorsubproiecte de mica infrastructura rurala si urbana, servicii sociale si activitati generatoare de venit.)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii bancare pentru desfasurarea operatiunilor financiare aferente Programului RO 10 ? Copii si tineri in situatii de risc si initiative locale si regionale pentru reducerea inegalitatilor nationale si promovarea incluziunii sociale finantat prin Mecanismul Financiar al Spatiului Economic European.2009 ? 2014
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pentru derularea operatiunilor financiar - bancare ale Programului RO 10, in conformitate cu prevederile art. 4, alin. 5 al O.U.G. nr. 23/2013 privind gestionarea financiara a fondurilor externe nerambursabile aferente Mecanismului financiar al Spatiului Economic European 2009 - 2014 si Mecanismului financiar norvegian 2009 ? 2014, ?pentru derularea operatiunilor financiare aferente sumelor reprezentand grantul acordat prin mecanismele financiare ale Spatiului Economic European, toti operatorii de program si punctul national de contact utilizeaza cate un cont deschis la banci comerciale pentru operatiuni in euro, purtator de dobanda, dedicat exclusiv primirii grantului si efectuarii de cheltuieli aferente programelor din aceste sume?, iar conform alin. 6 ?operatorii de program utilizeaza separat un cont in euro, dedicat gestionarii costurilor sale de management?.In acest scop FRDS, in calitate de operator de program al Programului RO10, are obligatia de a utiliza conturi deschise la o banca comerciala, dealer primar conform listei publicate de BNR pe site-ul sau la mometul publicarii prezentei documentatii in SEAP (http: //www.bnro.ro/Primary-Dealers-List-5753.aspx), denumita in continuare banca comerciala/Banca, conform cerintelor specifice ale Programului, cu respectarea prevederilor art. 124 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
II.1.6) CPV: 66110000-4 - Servicii bancare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 110, 000 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul care depune o oferta in cadrul procedurii de fata are obligatia constituirii unei garantii de participare (G.P.). G.P.se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 al HG 925/2006 si este valabila pe toata perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertei.Cuantumul G.P.este de 4275 lei.G.P.se constituie prin virament bancar, confirmat in scris de banca, in contul FRDS: cod IBAN RO28RNCB0080005629930051, CUI 11318329 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazute mai sus.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau- neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Prin exceptie, G.P.se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: - a unui ordin de plata sau a unei file cec pentru suma mai sus mentionata, cu conditia confirmarii acestora in scris de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;
- a sumei in numerar.Indiferent de metoda aleasa, confirmarea constituirii G.P. precum si declaratia asociata (Formularul 15) trebuie sa fie prezentate cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Pentru G.P.emise intr-o alta moneda decat in lei, respectarea cuantumului de mai sus se va verifica prin utilizarea cursului BNR leu/alta valuta valabil la data publicarii invitatiei de participare in SEAP (www.e-licitatie.ro).G.P. emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr. 1) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)scadente la plata in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor;Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(Completare Formular nr. 2 )Pentru persoanele juridice romane documentul se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentul se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr. 3)4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr. 4)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Nr crt. Numele si Prenumele Functia1.Liliana VASILESCU Director Executiv2.Mihaela PETER Director Adjunct3.Silvia IONITA Sef Serviciu Financiar, Contabilitate4.Paula CONSTANTIN Coordonator AES5.Liviu Adrian PERISAN Consilier Juridic6.Cosmin CAMPEAN Coordonator DPA Persoane juridice/fizice romane1.Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Modalitatea de indeplinire: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Informatiile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice straine2.Modalitatea de indeplinire: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.(se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.Solicitat ¦3.Autorizatie de functionare emisa de catre Banca Nationala a Romanieiin conformitate cu prevederile ORDONANTEI DE URGENTA nr. 99 din 6 decembrie 2006 privind institutiile de credit si adecvarea capitalului/autorizatia acordata de autoritatea competenta din statul membru de origine.Pentru persoanele juridice romane documentele solicitate se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Solicitat ¦4.Institutia financiara ofertanta va prezenta documente relevante care sa ateste statutul de dealer primar, emise conform Regulamentelor Bancii Nationale a Romaniei nr. 8/2009 si nr. 11/2012, precum si a normei nr. 2/12.11.2012 privind aplicarea Regulamentului nr 11/2012, emisa de BNR.Documentele solicitate pentru indeplinirea cerintelor de calificare pot fi prezentate in oricare din urmatoarele forme: copie legalizata notarial sau copie lizibila semnata si stampilata pe fiecare pagina pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asociatii/ sub-contractantii.Se va prezenta: a) Lista cuprinzand asociatii si subcontractantii, conform Formularului 16 : Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractorilor, completata de liderul Asocierii.b) Acord sau o scrisoare preliminara de asociere - Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociere pe intreaga durata a contractului.c) In cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, operatorul economic format dintr-o asociere cu scopul de a depune oferta comuna, va prezenta Autoritatii contractante inainte de data semnarii contractului, contractul de asociere.d) Fiecare subcontractant va completa cu propriile date, Formularul 5 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura si in acest caz se va prezenta un acord de subcontractare preliminar urmand ca in cazul in care oferta este declarata castigatoare sa se prezinte contractul de subcontractare autentificat la notar.In toate cazurile contractele de asociere sau de subcontractare nu pot sa prevada clauze contrare contractului de achizitie publica., Experienta similara: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani (calculati prin raportare termenul limita de depunere a ofertelor) servicii similare a caror valoare cumulata, fara TVA, sa fie cel putin egala cu 70 000 lei prin intermediul a maxim 5 contracte.Cerinta se considera indeplinita prin prezentareaunor documente sau certificate emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta sau de clientul privat beneficiar care sa confirme serviciile prestate in cele 5 contracte, valoarea acestora si perioada de prestare.Se vor atasa documente suport (certificate, documente, copii dupa elementele relevante din contracte, recomandari datate, semnate si parafate de emitent, documente constatatoare sau echivalent, etc.) emise sau contrasemnate de beneficiari, care vor contine obligatoriu date referitoare la: - beneficiarul contractului;
-tipul serviciilor prestate;
-perioada in care s-a realizat contractul;
- valoarea contractului (pentru contractele pe care ofertantul nu le-a prestat in procent de 100 % se vor atasa documente de suport din care sa rezulte procentul indeplinit de acesta si faptul ca serviciile prestate de ofertant au fost in domeniul solicitat).Documentele solicitate vor fi prezentate in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, stampilate si semnate de reprezentantul legal.In cazul in care operatorul economic prezinta in sustinerea experientei similare recomandari documentele constatatoare eliberate in temeiul art. 971 din H.G. 925/2006 vor fi emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta beneficiara a prestarilor de servicii ori de catre clientul privat beneficiar al prestarilor de servicii si vor include informatii din care sa rezulte indeplinirea sau prestarea in bune conditii a serviciilor pentru care au fost emise recomandarile sau documentele constatatoare.Valoarea in lei a experientei similare/serviciilor, prezentate in alte valute, se va calcula la cursul mediu leu/alta valuta comunicat de Banca Centrala Europeana, pentru anii respectivi.http: //sdw.ecb.europa.eu/browse.do?node=2018794Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara
Timpul de transfer interbancar a tranzactiilor pe suport de hartie - OP, depuse in ziua Z intre orele 8-14
4
Descriere: Timpul de transfer interbancar a tranzactiilor pe suport de hartie pentruordinele de plata depuse in ziua Z (ziua depunerii OP) intre orele 8 ? 14, pentru care se acorda maxim 4 puncte, conform algoritmului
Timpul de transfer interbancar a tranzactiilor pe suport de hartie - OP, depuse in ziua Z intre orele 14 - 16, 30
6
Descriere: Timpul de transfer interbancar a tranzactiilor pe suport de hartie pentru ordinele de plata depuse in ziua Z (ziua depunerii OP) intre orele 14 - 16, 30pentru care se acorda maxim 6 puncte, conform algoritmului
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.09.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.09.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (-)
Data expedierii prezentei invitatii: 02.09.2013 22:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer