Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii bancare pentru gestionarea financiara a fondurilor utilizate in cadrul Mecanismelor financiare SEE si norvegian 2009-2014 alocate programului RO 03 - Monitorizarea mediului si planificare si control integrat si programului RO 18 - Consolidarea ca


Detaliu pentru invitatia numarul 353390
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL FONDURILOR EUROPENE
Numar invitatie: 353390/04.09.2013
Denumire contract: Servicii bancare pentru gestionarea financiara a fondurilor utilizate in cadrul Mecanismelor financiare SEE si norvegian 2009-2014 alocate programului RO 03 - Monitorizarea mediului si planificare si control integrat si programului RO 18 - Consolidarea capacitatii si cooperarea institutionala intre institutiile publice, autoritatile locale si regionale din Romania si cele din Norvegia
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL FONDURILOR EUROPENECod fiscal: 20897750, Adresa: B-dul Mircea Voda, nr.44, sector 3, Bucuresti, Telefon: +40 213085374, Fax: +40 213085399
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii bancare pentru gestionarea financiara a fondurilor utilizate in cadrul Mecanismelor financiare SEE si norvegian 2009-2014 alocate programului RO 03 - Monitorizarea mediului si planificare si control integrat si programului RO 18 - Consolidarea capacitatii si cooperarea institutionala intre institutiile publice, autoritatile locale si regionale din Romania si cele din Norvegia
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii bancare pentru gestionarea financiara afondurilor utilizate in cadrul mecanismelor financiare SEE si norvegian 2009-2014 alocate programului RO 03 - Monitorizarea mediului si planificare si control integrat si programului RO 18 - Consolidarea capacitatii si cooperarea institutionala intre institutiile publice, autoritatile locale si regionale din Romania si cele din NorvegiaServiciile ce urmeaza a se presta de catre banca sunt: deschidere de conturi curente in lei si euro, efectuarea de incasari si plati in/din conturile titularului de cont aflate la dispozitia acestuia, efectuarea de operatiuni de schimb valutar, plati intra si interbancare, operatiuni in numerar prin casierie, constituirea de depozite overnight si pentru o saptamana, bonificarea cu dobanda a conturilor deschise si a depozitelor, etc.In calitatea sa de Operator de Program, gestioneaza suma de 14.181.250 euro pentru cele 2 programe mentionate mai sus, defalcata astfel: 8.181.250 euro pentru RO 03 - Monitorizarea mediului si planificare si control integrat, finan?at din mecanismul financiar al SEE si 6.000.000 euro RO 18 -Consolidarea capacitatii si cooperarea institutionala intre institutiile publice, autoritatile locale si regionale din Romania si cele din Norvegia, finantat din Mecanismul financiar norvegian.In conformitate cu prevederile celor doua regulamente de implementare, ale OUG 23/2013 privind gestionarea financiara a fondurilor externe nerambursabile aferente Mecanismului Financiar al Spatiului Economic European 2009-2014 si Mecanismului Financiar Norvegian 2009 ? 2014 precum si ale Normelor de aplicare pentru gestionarea sumelor alocate si buna desfasurare a activitatii ca Operator de programeste necesara deschiderea de conturi intr-o banca comerciala si efectuarea de tranzactii bancare, pentru fluxul in euro si lei.Avand in vedere prevederile OUG nr. 23/2013, D SEE are obliga?ia de a utiliza conturi la banci comerciale , dupa cum urmeaza: cate un cont in euro, purtator de dobanda, la o banca comerciala pentru derularea opera?iunilor financiare aferente fiecarui program (pentru grant) din cele 2 pentru care D SEE are rol de OP si echivalentul acestora in lei pentru schimbul valutar si operatiunile de transfer in conturile de trezorerie; = 2 + 2.cate un cont in euro, purtator de dobanda, la o banca comerciala pentru costurile de management aferente fiecaruiprogram din cele 2 pentru care D SEE are rol de OP si echivalentul acestora in lei pentru schimbul valutar si operatiunile de transfer in conturile de trezorerie; = 2 + 2Ca urmare a celor expuse mai sus totalul conturilor necesare pentru derularea fondurilor acordate prin mecanismele financiare SEE este de 4 conturi in euro si 4 conturi in lei(echivalentul celor in euro) la o banca comerciala.
II.1.6) CPV: 66110000-4 - Servicii bancare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 314, 806.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in cuantum de 6.000 lei printr-un instrument de garantare emis in cond legii (FORM 13), prezentat pana la data limita de depunere a ofertelor in original la sediul Autoritatii Contractante sau viram bancar in contul cod IBAN RO94TREZ7005005XXX006232 deschis la ATCPMB, cod fiscal 20897750 (dovada platii confirm de banca) in cuantum si pt perioada prevazuta in documentatie, care sa prevada ca aceasta se va executa conf prev legale in vigoare. Pentru garan?iile de participare emise intr-o alta moneda decat in LEI, respectarea cuantumului men?ionat mai sus se va verifica prin utilizarea cursului BNR leu/alta valuta existent la data publicarii documenta?iei de atribuire in SEAP (www.e-licitatie.ro), respectiv data la care va fi publicata invita?ia de participare. Per de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Mod de prezentare ? dovada constituirii garantiei / instrumentul de garantare se va completa si depune in SEAP si se va prezinta si in original, pana la data limita de depunere a ofertelor in SEAP, la sediul autoritatii contractante din Bdul. Mircea Voda nr. 44, bloc M17, intrarea C, registratura AM POAT , etaj 5, camera 501, Sect.3, Bucuresti, Romania, CP 030669In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economiciDaca?: Ofertant categoria IMM, conform lege 346/2004 , garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul de mai sus. Dovada IMM: completare FORMULAR 16
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart. 181 si 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare prin Legea nr. 337/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare; se va completa in conformitate cu FORMULARUL 1 siFORMULARUL 2In cazul in care operatorul economic este reprezentat de catre o persoana imputernicita, alta decat cea mentionata in certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, se solicita imputernicirea (FORMULARUL 7) respectivei persoane care semneaza Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart. 181 si 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare prin Legea nr. 337/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, precum si restul documentelor depuse in oferta.Pentru persoanele juridice romane documentul se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentul se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizataCerinta nr. 2Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completata in conformitate cu FORMULARUL5Cerinta nr. 3: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate cu FORMULARUL3Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare, completat in conformitate cu FORMULARUL 4Persoanele cu func?ie de decizie in cadrul Autorita?ii Contractante, in ceea ce prive?te organizarea, derularea ?i finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Nr crt. Numele si Prenumele Functia1Eugen Orlando Teodorovici, Ministru2 Lilian ONESCU, Secretar General3 Alin Sorin MITRICA, Secretar de Stat4 GabrielCalin ONACA, Secretar de Stat5 Catalina MELITA, Director General adjunct DGMIFN6 Constantin SARAGEA, Sef serviciu SPPAP7 Andreea CIOCARLAN, Consilier superior, DGMIFN8 Mihaela TERCHILA, Director General DGMIFN9 Ionela LUPEANU, Consilier juridic, Compartimentul juridic10 Manuela BALAMAT, Consilier superior, DGCSATNOTAIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele mai sus mentionate.Daca exista incertitudini cu privire la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente 1.Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Modalitatea de indeplinire: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Informatiile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice straine2.Modalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.2. Autoriza?ie de functionare emisa de catre Banca Nationala a Romanieiin conformitate cu prevederile ORDONANTEI DE URGENTA nr. 99 din 6 decembrie 2006 privind institutiile de credit si adecvarea capitalului / autorizatia acordata de autoritatea competenta din statul membru de origine.Pentru persoanele juridice romane documentele solicitate se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.3. Institu?ia financiara ofertanta va prezenta documente relevante care sa ateste statutul de dealer primar, emise conform Regulamentelor Bancii Na?ionale a Romaniei nr. 8/2009 ?i nr. 11/2012, precum si a normei nr. 2/12.11.2012 privind aplicarea Regulamentului nr 11/2012, emisa de BNR.Documentele disponibile pentru indeplinirea cerintei de calificare pot fi prezentate in oricare din urmatoarele forme: copie legalizata notarial sau copie lizibila semnata si stampilata pe fiecare pagina pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului.NOTAIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ulimii 3 ani (calculati prin raportare termenul limita de depunere a ofertelor) servicii similare a caror valoare cumulata, fara TVA, sa fie cel putin egala cu 106.000 lei prin intermediul a maxim 5 contracte.Cerinta se considera indeplinita prin prezentarea de documente/certificate emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta sau de clientul privat beneficiar, care sa confirme: serviciile prestate, valoarea acestora, perioada de prestare ?i beneficiarii, indiferent daca ace?tia din urma sunt autorita?i contractante sau clien?i priva?i.Se vor atasa documente suport (certificate/ documente/ copii dupa elementele relevante din contracte/ recomandari datate, semnate si parafate de emitent/ documente constatatoare sau echivalent, etc.) emise sau contrasemnate de beneficiari, care vor contine obligatoriu date referitoare la: - beneficiarul contractului;
- tipul serviciilor prestate;
- perioada in care s-a realizat contractul;
- valoarea contractului (pentru contractele pe care ofertantul nu le-a prestat in procent de 100% se vor atasa documente de suport din care sa rezulte procentul indeplinit de acesta si faptul ca serviciile prestate de ofertant au fost in domeniul solicitat).Documentele solicitate vor fi prezentate in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, stampilate si semnate de reprezentantul legal.In cazul in care operatorul economic prezinta in sustinerea experientei similare recomandari/documentele constatatoare eliberate in temeiul art. 971 din H.G. 925/2006 vor fi emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta beneficiara a prestarilor de servicii ori de catre clientul privat beneficiar al prestarilor de servicii si vor include informatii din care sa rezulte indeplinirea / prestarea in bune conditii a serviciilor pentru care au fost emise recomandarile/documentele constatatoare.Valoarea in lei/alta valuta a serviciilor se va calcula la cursul mediu comunicat de Banca Centrala European, pentru anul respectiv (http: //sdw.ecb.europa.eu/browse.do?node=2018794)Informatii privind asociatii/ sub-contractantiiLista cuprinzand asociatii si subcontractantii, conform FORMULARULUI 11: Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractorilor, completata de liderul Asocierii.b) Acord sau o scrisoare preliminara de asociere - Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociere pe intreaga durata a contractului.c) In cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, operatorul economic format dintr-o asociere cu scopul de a depune oferta comuna, va prezenta Autoritatii contractante inainte de data semnarii contractului, contractul de asociere.d) Fiecare subcontractant va completa cu propriile date, Formularul 5 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura ?i in acest caz se va prezenta un acord de subcontractare preliminar urmand ca in cazul in care oferta este declarata castigatoare sa se prezinte contractul de subcontractare copie certificata conform cu originalul.In toate cazurile contractele de asociere sau de subcontractare nu pot sa prevada clauze contrare contractului de achizitie publica.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Criteriul "Pretul ofertei" este format din patru factori de evaluare financiari: a) Nivelul ratei de dobanda acordate pentru depozitele in EURO; b) Nivelul ratei de dobanda acordate pentru depozitele in LEI; c) Nivelul ratei de dobanda acordate pentru conturile curente in EURO si LEI; d) Nivelul marjei ratei de schimb valutar pentru vanzare /cumparare, in raport cu cursul BNR leu/euro publicat in ziua tranzactiei.
TEHNIC
10
Descriere: Pt fact eval Timp de transf interbancar a tranzact pe sup hartie, pct max este de 10pct si se ac prin insum pct acord urmat subfactori: A pt OP in lei/valuta, dep intre orele 08:00?14:00 in zi D transf interbanc in aceeasi zi (D)=10subpct(sp) transf interbanc in D+1 zi=2, 5sp B pt OP in lei/val dep intre orele 14:00 ?16:30 in zi D transf interbanc in aceeasi zi (D)=10sp transf interbanc in (D+1)=5sp transf interbanc in D+2 zile=2, 5sp Prop tehn care vor cont term de timp de transf interbanc a tranz pe hartie mai mari de: D+1 zi pt OP in lei/val, dep intre orele 08:00?14:00 in zi D si D+2 zile pt OP in lei/val dep intre orele 14:00?16:30 in ziua D, vor fi decl neconf.Of care va efect transf interbanc in cele mai bune cond va primi pct tehnic de 10 pct.Pt celel transf, pct se va calc prop, cf form Pn=A+B/pct max(A+B)x10.Pct total al fiec ofer se obt prin insum pct fin si a pct teh obt.P(total)=Pfin+Ptehn.Com va stab clasam ofert in ord descresc a pct obti.Of cu pct cel mai mare va fi decl castig
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (-)
Data expedierii prezentei invitatii: 03.09.2013 16:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer